SME
Piatok, 27. november, 2020 | Meniny má MilanKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Auto do polroka odhlásite už aj z domu (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

Prepis cez internet

by bol určite super ale s autom treba ísť aj tak na obhliadku kde sa kontrolujú vin čísla takze čakať treba aj na obhliadke teda veľkú fantáziu v tom nevidím .
 

 

povedz mi jeden dovod na potrebu kontroly vin cisla? Ved ten policajt tam aj tak prd skontroluje a podpise mi cokolvek. Tiez nevidim dovod na potrebu mat auta s SPZ podla okresov.

To by zrazu bolo tolko ludi nepotrebnych a spriatelena firma by nemohla zarabat na vyrobe znaciek.
Prepis auta jednoznacne tiez cez internet. Toto je ale len moj vlhky sen.
 

 

A myslíte, že značky by sa nevyrábali v prípade iného systému EČV ako územného?? Myslíte, že by ste si značku vystrihovali doma za papiera??
 

ECV pre 2,6mil vozidiel

a navyse podla okresov je absolutna hovadina. Normalny civilizovany stat nema potrebu davat znacku na to iste auto/moto/ine vozidlo podla miesta bydliska majitela. Ved je to ten isty tovar ci ma ECV BA alebo PT... Priklad Kanada. SPZ su tam len podla provincii (nie miest ci dokonca okresov), napr. British Columbia (Vancouver) ma 4,6 mil. obyvatelov a pouzivaju jeden prefix EVC.
Toto sa zdedilo od komunistov a nie je svateho s rozumom, ktory by prestal buzerovat ludi a vlacit ich po inspektoratoch len aby policajti (poniektori) natrcali vacky...
Pardon za exces - zabudol som kde sa prebudzam :)
 

 

Uplne staci jedna znacka na jedno auto. proste ju nemenit od novoty po zosrotovanie daneho vozidla.
 

preco na auto?

ak uz teda musi byt evidovana akasi vec na urovni kosacky, nech sa to robi cez majitela. evidencne cislo na vodica. pripadne aj viac. a zavesim si ho na cokolvek, s cim idem jazdit. navyse to zjednodusuje aj poistenie a historiu plnenia, som poisteny ako majitel. cely umely "problem" by vyriesilo dozivotne cislo evidovane na majitela.
 

tiez nerozumiem tej kontrole VIN

ved sa na nich nic nemeni.AK by to bola profi robota kradnuteho auta,tak to na parkoviskou aj tak nespoznaju,diletantsku robotu da prepisat len diletant.Zaujimalo by ma ci je nejaka statistika odhalenosti podvodov pri kontrole vozidiel na parkovisku pred prepisom.
Tak isto nerozumiem,naco je 5 mil krajine este delenia ECV na okresy.Nebolo by jednoduchsie,ak by slovak vo svojej krajine mohol riesit svoje vozidlo hocikde v krajine???
V tomto smere je US model ovela praktickejsi.
 

lebo E

Nemôžu nechať pôvodnú špz, lebo pri prepise mimo okres zarobia 2*33eur + 20eur administrativna stk.
 

 

ECV podla okresov - prakticka vec. Typologia vodicov. Ked vidim BL, zariadim sa podla toho, ked vidim SB, KS, VT, MI... zariadim sa tiez ;-)
 
Hodnoť

hehe

ja som to dokázal už aj pred polrokom,stačí tam mať švagra :-)
 

 

No vidíš. Ty sa môžeš na to *****
 
Hodnoť

asa tunel

takže systém pre 30tisic slovák. Pritom by stačilo vylepšiť len jestvujúci systém, len to by chcelo aby policajti aj začali rozmýšľať. Ráno behom vybrať si lístok, po 10ks listkov systém pretane vydávať ´, lebo pán policajt ešte není prihláseny, takže čakať pokiľ sa mu ráči zpnúť počitač, potom čakať na kontrolu vinka a potom čakať na poradie. Keby terajši systém nebol pre lenivých policajtov, ale pre občanov, tak ráno si prídem po lístok, kde by som dostal presný čas, kedy budem vporadí. mne by nevadilo, keby to bolo aj na druhý deň. Skontrolovať vinko, a potom dojdém na časenku a hotovo. Táto úprava by stálo pár šestákov, lenže chyba, toto sa nedá vytendrovať tej správnej firme, a lenivý policajti by museli začať kmitať s ích tučnými zadkami a normalne aj pracovať, tak ako to požadujú stránky, občania, čiže ich zákazníci čo ich platia.
 
Hodnoť

 

Nerozumiem, preco sa slusny clovek ma vobec dostat do kontaktu s policajtmi. V civilizovanych krajinach, napr, aj v Cesku, Nemecku, to robia na mestskych uradoch a magistratoch.
 

Ja tomu rozumiem

To preto robia policajti, aby bežní úradníci dostali výsluhový dôchodok. Možno na začiatku to robil nejaký prominent, ktorému chceli vylepšiť situáciu a potom sa už zabudlo na to, prečo sa to zaviedlo.
Inak tak položartom-polovážne sa stotožňujem s názorom vyššie, že buďme radšej ticho, lebo začnú prideľovať značky aj na chladničky ....a bude nás to stáť aj čas aj peniaze. Však vieme, ako to v našom Banánistane chodí, keď sa chce naplniť štátna kasa! :-)
 

 

A co by robili? Este na slovensku nebol politik ktory zacal s reformami ktorymi cielom bolo realne znizenie poctu zamestnancov statu. Ano reformy s tymto cielom boli, ale nakoniec nikto nebol vyhodeny, a nakoniec pocet statnych zamestnancov stale stupa.
 

 

v anglicku najdes kupca. dohodnete sa na cene. vezmes registraciu auta (tu ma majitel auta). otocis na druhu stranu kde je predtlaceny formular. vypises kontaktne udaje predavajuceho a kupujuceho. podpiseste, podate si ruky. novy majitel si berie auto (znacky ostavaju na aute, netreba ich menit pocas zivotnost auta, nie su viazane na lokalitu). stary majitel posle utrzok z tej registracie policajtom postou. policajti zaregistruju noveho majitela a poslu mu novu registraciu auta postou. cela veda.
 

 

značka môže ostať na aute rovnaká aj v SR, ak trvalé pobyty predávajúceho a kupujúceho sú v tom istom okrese, v BA a KE v tomto meste! Pravda, musí sa vystaviť nový technický preukaz, obyčajne však i tak býva po predchádzajucom majiteľovi ťažko použiteľný...
 
Hodnoť

Zmena nebude velka

lebo by sa stratil oblubeny zdroj korupcie
 
Hodnoť

 

Hm, to akože prídeme o pôžitok stretnúť sa s arogantnými, tupými a neschopnými úradníkmi v uniformách, ktorí majú pocit, že sú majitelia zemegule ?
A taký úradník s výsluhovým dôchodkom príde aj ku mne domov, a skontroluje VIN, ako sa to robí teraz ?
 
Hodnoť

Preco sa musi evidovat nove auto?

Stale nechapem tomu, preco predajca nemoze predat auto bez registracie, ved mozem mat rozne dovody kupy auta bez pridelenia ECV - kupa auta limitovanej edicie (ako investicia) -> auto bude prikryte a "zakonzervovane", pripadne chcem pouzivat auto na ranci/statku s vylucenim pouzitia auta v beznej premavke.

Preco sa v normalnych krajinach ECV robia na pockanie v hocijakom malom kiosku, len u nas z toho robia brutal biznis pre jednu firmu? Preco v Rakusku a Belgicku moze majitel pouzivat jedno ECV na viacerych vozidlach? Preco je mozne v Nemecku mat sezonne ECV (vhodne najma pre cabrio, motocykle, dochodcov nejazdiacich v zime). Este musi Kalinak vela veci zlepsit, aby sme boli civilozovanejsi.
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto