Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Na diaľnici D2 šiel vodič rýchlosťou 210 km/h (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 6 7 8 ... > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Takych tam denne je... .
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pravda, len tento mal smolu že ho média načapali. Určite sa nájdu aj väčší extrémisti.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

jo

lenže tento je exemplárny prípad, .... ikeď: "Za život a zdravie ohrozujúcu jazdu mu teraz hrozí v správnom konaní zákaz činnosti do troch rokov a pokuta až do 800 €," takže to sa nikdy nedozvieme, a možno to skončí pokutou a je to ... Keď už takáto informácia tak rovno: Dostal 3 roky bez vodičáka a 800 EUR.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Rovno zastrelit na namesti nie? 210 je nejaka velka rychlost? :D
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nuz

povesit za gule do prievanu :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

dnes dostal Brano

Mojsej naspat vodicak. Myslim, ze to je dolezitejsia informacia z haldiska bezpecnosti ako nejaka mierne prekrocena rychlost...Skoro 3 promile je predsa len ina kava!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Brana som videl jazdit na BMW uz minuly rok. Takze sa mi nezda, ze by vodicak dostal az dnes :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

keby do teba ťukol zozadu tak litaš po poli.Pri takej rýchlosti hrajú úlohu desatiny sekundy
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To budes aj pri 130. D2 je pekna rovna dialnica a v nedelu poobede je tak prazdna, ze tam moze jazdit F1. Ok, stabilna 210 je uz mozno trochu cez ciaru, ale v tom case sa da po D2 ist na normalnom aute bezpecne 170-180. Postavit sa tam s radarom je ciste vypalnictvo, v tom case je to asi najbezpecnejsi cestny usek na Slovensku.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

takych bolo, pekna rovna cesta a zrazu 5 mrtvych...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A kde? Pred pár dnami tu zmr. Gaspar uvádzal, ze najviac nehôd je na cestách I. triedy a diaľnice sú najbezpečnejšie. V DE je 210kmh legálne, tak nechápem tu hystériu, co tu furt vyvolávajú slovenské presstitutky.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

hysteriu podla mna vyvolavas ty. aj v DE kebyze prekrocis rychlost o 80kmph na usekoch kde je obmedzena tak si to s tebou patricne vybavia a mozno budes aj v miestnych novinach.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a kolko takych krajin, kde je legalne ist 210 poznas? to akoze ked je to v jednej krajine, tak to znamena, ze to je to spravne? ked je to take super, preco to v inych krajinach nemaju povolene? dovolil by si si napr v susednom rakusku ist 210?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

na tému správnosti obmedzenia rýchlosti už bolo toho popísané toľko...
existuje x štúdií, ktoré ukazujú, že na úsekoch s obmedzenou rýchlosťou je viac nehôd.
na zamyslenie je skôr fakt, že v susednom švajčiarsku je rýchlosť na dialnici obmedzená, pokuty sú násobne vyššie ako v DE a miestami až likvidačné (podľa výšky príjmu a pod.) a napriek tomu sa tam stáva viac smrteľných nehôd než v DE (v prepočte na vodičov).
Mne z toho jednoznačne vyplýva, že preventívne pokutovanie prekročenia MPR bezpečnosť nezvyšuje (v najlepšom prípade).
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a mozes tu aj niektore z tych studii vlozit? nech si to kuknem...co sa tyka tej poslednej vety...to ako mame teraz nechat ludi lietat po dialniciach stovkou? po dedinach a po sidliskach stovkou?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

napríklad:
http://www.autoforum.cz/zivot-...
http://www.autoforum.cz/zajima...

áno, nechať!
aj tak drvivá väčšina ľudí jazdí inštinktívne bezpečne. Nikto sa nechce zabiť, ani nikoho iného. Určite by to bolo ešte bezpečnejšie, keby nemuseli furt sledovať tachometer a každý krík, kde môžu byť žaby schované. Začali by používať aj rozum. Na dialnici zase väčšina ide na kompromis medzi rýchlosťou a spotrebou.

včera bola na R1 hromadná havária s tragickými následkami. ani jeden účasník nešiel ani 130. Holt, chyby sa stávajú. Tomu sa zabrániť nedá a žiadna buzerácia to nezlepší.
Keď zrazíš chodca v 55 kmh, na vine je rýchlosť. Keď ho zrazíš v 45 kmh, tak čo? si menej vinný?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

k tomu druhemu linku (ten prvy je trosku ina tema) - A v neposlední řadě je Německo dokonalým příkladem toho, jak se mohou svéprávní dospělí lidé bezpečně pohybovat po dálnicích rychlostí, jakou uznají za vhodnou. - kto u nas na slovensku jazdi trosku viac musi vidiet, ze u nas jazdi kopec nesvojpravnych ludi, urcite sa kulturou jazdenia nemozeme porovnavat s nemcami (cize co funguje tam, nemusi automaticky fungovat aj u nas)
co sa tyka tej ameriky, neviem....cisla hovoria jasne, ale co vsetko za tym bolo nevieme...u nas napr pocet nehod, mrtvych, zranenych,...klesa uz par rokov, a to sme nerobili ziadne zmeny co sa tyka rychlosti, cize pri tej amerike by som si mozno trosku daval pozor na korelaciu a kauzalitu (http://auto.sme.sk/c/7053192/p...), ako tam pisu, treba si pockat, ked tych dat bude nazbieranych viac
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

to nebola dialnica

ale cesta 1. triedy... Ta D2 je naozaj krasne rovna a vacsinou uplne volna. Oplati sa dat ale dolu nohu z plynu pri Malackach. To bolo oblubene vypalnicke miesto.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Rudko

mal by si si v novom roku zohnat nove vestecke gule. Nejako ti to dobre nevesti:-) Mimochodm najviac pokut za prekrocenie rychlosti som dostal asi v Rakusku. Ale tam je pan policajt. Nepovysuje sa a jedna v klude. Vie posudit nebezpecnost prehresku a nesiaha hned po maximalnej pokute. Nema potrebu si kompenzovat svoje komplexy na vodicoch ako niektore vypatlane individua na Slovensku. Raz ma drzali skoro hodinu, lebo chceli peniaze bez blocku. Stale som im tvrdil, ze mi maju dat riadnu pokutu, ale oni stale snivali o ciernych prachoch. A nebolo to jeden krat. Ale musim uznat, ze som stretol uz aj velmi slusnych policajtov, takych, aki by mali byt vsetci. Skoda, ze ich je tak strasne malo...
 

1 2 3 4 5 6 7 8 ... > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto