SME
Nedeľa, 17. január, 2021 | Meniny má NatašaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Vodič BMW šiel na diaľnici z Košíc rýchlosťou 235 km/h (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

BMW
Radost z jazdy:-)
Pán_Mercedes
no neprecit to :)
Nekonečne nekonvenčné - úplne prvé BMW X4. Úplne prvé BMW radu 2 - radosť z jazdy. BMW - jeden pôvod, dva charaktery. Víťazstvo vášne. Úplne nové BMW radu 3. BMW - Pocit, ktorý ostáva.
beruška
A čo tak nikekdy znalyzovať, prečo
práve 130 a nie 140, alebo 120 ? Lebo najbezpečnejšia rýchlosť bu bola 0 - iba pri nej sa dá garantovať nulová úrazovosť a mortalita. Možno ste sa už zamysleli, kot je ten úžasný einstein schopný presne povedaťm že práve 130 je tá najsamsprávna rýchlosť - a všade rovnaká. Na rovine, do zátačky, z kopca, do kopca, v lete aj v zime. Osobne som presvedčený, že to žiaden Einstein nebol, ale to bol nejaký pomocník pomocníka z ministerstva, či riaditeľstva s neukončeným vzdelaním asistenta kŕmiča svíň - ktorý sa tam dostal len preto, že tam robí jeho strýko, alebo mama spáva s vedúcim (čiže tak, ako ostatní štátni zamestnanci). A 130 je to preto, lebo ho vzrušujú ženy s veľkými prsiami (na to by taký Sigmund Freud prišiel okamžite - lebo číslica 3 v červenom kruhu je evidentný sexuálny symbol :) Alebo preto, že staré policajné Ramery pri vyššej rýchlosti zlyhávajú, lebo sa prehrieva elektrónka PCL85. Požažne preto, že sa v ZDŠ naučil len číslice od 0 do 3, lebo potom ho pre naprostú neschopnosť vyhodili a tak musel nastúpiť ako dopravný inžinier, keďže svine sa už chovajú roboticky. Kto jazdieva rozpletom prístavného mostu v Bratislave, asi vie čo mám na mysli. Nie, že by som sa chcel zastávať maldých frajerov na nadupaných traktoroch, ktorí ani netušia, čo znamaná pojem "pracovať" - ľudia to predsa chceli a ľudia si to vyštrngali a tak to ľudia aj dostali - ale to farizejstvo štátu, ktorý na jednej strane homologuje autá, ktoré dnes VŠTEKY jazadia ďaleko rýchlejšie, než 130 - a na druhej strane sa farizejsky čuduje, že ich majitelia potom aj využívajú ústavné právo užívania svojho majetku. Ale aspoň je z čoho plátať štátny rozpočet, keď už "otcovia vlasti" všetko rozkradli, takže nie je ani na WC papier v nemocniciach. No a aj média si zvýšia čitateľnosť a hlavne príjem, lebo ktorého závistlivca do červena nerozzúri ak sa jeho sused má o chlp lepšie - nehovoriac o takom sopliakovi, čo si vyváža zadok na miliónovom fáre, na ktoré by nemohol legálne zarobiť, ani keby náhodou - nejakým nedopatrením - naozaj robil :)))
Mihole
<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... > >>

Mne nulova rychlost nepomohla.

Bo ten za mnou pozeral dolava, ci este po hlavnej idu.
 

 

A kolko je podla teba na Slovensku usekov, kde sa da jazdit viac ako 130? Plose. Tak ze, ked mas kamion vpravo a vlavo niekto ide 235km/h tak je to v pohode. Tych usekov, prihliadnuc na priemerny vek a stav automobilov je na SR tak malo, ze plosne obmedzenie rychlosti na 130 ma zmysel.
Na margo zavislosti, staci sa pozriet do statistik poistovni, aka je najrizikovejsia skupina. 24 rocny vodic BMW.
Just in case, tiez mam menej ako 30 a mam auto s ktorym sa da ist bez problemov tak rychlo. A casto prechadzam cez Nemecko a nie - necitim sa tam bezpecne. Videl som uz prilis vela flekovani pred stojacou kolonou na dialnici na usekoch s neobmedzenou rychlostou. Prilis vela ludi snaziacich sa obehnut kamion, kde sa im vlavo vrutil imbecil s v>250km/h. A nie, ziadne auto, ani to moderne, nevie zrychlit z 90km/h na 250km/h v rozumnom case.
 

 

v koliske automobilizmu mas maximum povacsine 55 mil/h co nie je ani 100 km/h, v Kanade 100 km/h. kedze dialnica je pre vsetky auta nad myslim 50 ci 80 km/h a.... nema zmyslel to riesit, urob si deti a budes rozmyslat inac.
 

neviem...

ale musel to byt jedenkamen?
ono tych 130 nieje najspravnejsia rychlost.. je to MPR = Maximalna Povolena Rychlost... takze do tej zakruty, kopca, z kopca, po vtrstevnici, durch cez kopec mozte ist aj pomalsie. A nemusite byt pre to ani Einstein...
 

 

No predstav si ze na Stavebnej Fakulte STU odbor inzinierske konstrukcie a stavby sa studenti ucia ako vypocietat napríklad polomer zakrut a pod, na zaklade urcitych návrhových rychlosti, pri ktorých auto bezpecne cez zakrutu prejde a preto na dialnici nemas 90 stupnove sikany, lebo rychlost je tam 130. Samozrejme aj ine parametre cesty su vypocitane na nejaku rychlost ktora je statisticky bezpecna. Samozrejme existuju premenne ako stav vozovky, viditelnost alebop vyskyt idiota co prekroci rychlost o 110 km s tymi sa neda pocitat a preto mame dopravne nehody. Takze tvoj siahodlhy bezobsazny vyplach zaludka si tu vlastne uverejnil uplne zbytocne.
 

Dengľavý

mozok 235 - pocit, ktorý tupo chrchle v prázdnote...
 

BMW

nie je auto, BMW je diagnóza. Výnimky sú, ale percento je zanedbateľné...
 

 

Mozno tak u nas v Cechach a vo vychodnej Europe..na zapade a hlavne v Nemecku je BMW v podstate rodinne auto, nekupuje sa aby si bol husty
 

 

Rezesova sa vracia do rodnej viesky
 

Medzi Presovom a Kosicami

uz Madari neziju. A ist kvoli dialnici na Trebisov cez Vranov, to uz je aj na blondinu suboptimalne.
 

Skús napísať

niečo viac o tej diagnóze. Toto by ma zaujímalo.
 

Jeden priklad za vsetky

http://ifaster.cz/proslavili-j...

Odporucam hlavne druhe video od SAPE Cars. BMW a ***** za volantom...
 

...

Najlepší moment filmu je čas 0:46 :))
 

:)))

Ale tie hraju hlavnu ulohu v uplne inom filme :D
 

 

Mam len dve mozne vysvetlenia:

1. hovori z teba zavist
2. je to tym, v akom prostredi sa pohybujes (toto trochu rozviniem: vsetci moji znami, ktori maju bmw a mam ho aj ja, sme normalni slusni vodici. Takze ak poznas tupcov na bmw, je to preto, ze zijes medzi nimi)
 

Normalini slusni vodici :-)

Aj Fico o sebe hovori, ze je normalny slusny politik. Len v porovnani s kym-mozno s Meciarom ano.
Vsade su aj vynimky, ale vacsina z vas si lieci komplexy na ojazdenych BMW dovezenych zo zapadu.
Toto ti mam zavidiet? :-)
 

 

Pozri, ja ti chcem napisat, moju vlastnu skusenost a ty tu zaargumentujes Ficom. Naozaj nemas na viac?

O lieceni komplexov - to by si mohol tvrdit o komkolvek, kto si dovezie auto, kedze namiesto povedzme novej Dacie, na ktoru maju a na ktoru dostanu zaruku, si niekto kupi jazdeneho passata. Asi tiez do velkej miery kvoli nejakej "prestizi". A este len dodam to, ze moji znami si tie auta kupovali nove tu na slovensku, takze opat je to o tom, v akych kruhoch sa pohybujes ty.
 

 

Ja sosobne mam odsedene až až, ako stopar na slovenskych cestach. Dokonca som raz isiel KE-PO za 7 minut - ma zobral chlapik tiez na BMW. Avsak co chcem povedat, ze akosi ludia, ktori soferuju BMW a Mercedes su zrucni a ohladuplnejsi soferi. Zas na druhej strane: Audi a Passat tak to je buranstvo na n-tú. Inac povedane: Za celú moju stopársku kariéru, a bola bohatá, som nesedel len v jednom aute: Passate.
 

 

Skôr by som povedal, že tie percentá dvíhajú mladíci, ktorí si ako prvé auto kúpia 320d a sú páni ciest. Ja osobne som dlho jazdil na 530d, v mojom okolí poznám niekoľko majiteľov BMW a všetci jazdia tzv. "dôchodcovský štýl".
 

Skrytá reklama

Na košickú D1 - u nás sa to skrátka dá .....
 

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... > >>

Najčítanejšie na SME Auto