SME
Sobota, 28. november, 2020 | Meniny má HenrietaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Skúsili sme ako chutí cesta na Rallye Monte Carlo v Peugeote 308 SW (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

Peugeot radsej nie

s kovovou riadiacou pakou v 207-ke mam tiez (zlu) skusenost - v zime studena ako lad a v lete pali , ze na nej neudzim ruku ...ale hlavne ze je krasna, ze ...
mimochodom, to je kde foteny ten totem DIESEL za 1.53? :O
 

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 

Das slowakische volke ist..ydioten banda

no pekne , asi som trafil klinec po hlavicke. Takze este raz pre Tirolera - riesenim su soferske rukavice a je po probleme.
Pre Chavalu a SMEtiarov - Chvala je taky sedlak, ze nie je schopny odpovedat na podpisany mail, ale je taky horehronsky caaavo - podla mena s korenmi za riekou Moravou - ze jeho uctovnictvo asi nie je v poriadku, lebo nefinancne plnenie nezdanuje a teda okrada vsetkych ovcanov . A preco nie , ved to iste robi Penta. Ten jeho pretekarsky klub asi by bolo tiez treba preklepnut za 25% cash back v reklame alebo som dal malo? Korupcia v zamestnavani a vyuzivani vlastnej kisasonky , v normalnom svete nemozne!!! Na sk etalon.
K P- konecne extrerierovy navrat ku korenom, interier des mobilnych tehal.
ADMIN - Rukavickarske zavody Dobris nie je reklama , lebo v r.1998 skrachovali a dnes neexistuju. Su nove, ale to vam evidentne doposial nedoslo, vysledky prace su biedne,preto len mazete a neviete si svoje ciny obhajit. Co na to sefredaktorka? Nic,presne taka ista - slaba.
 

riesenim na studenu hlavicu riadiacej

paky je automaticka prevodovka ;)
dalej s tebou nediskutujem, lebo tvoje prispevky su necitatelne
bye
 

Pan padol na hlavicku, lebo

este aj dnes ma AP stale akysi - ako vravel klasik Terazky B azmeg a ten ma polohu P a existuje isty postup ako rozjet auto s AP. Ja sice mam v jednom aute aj AP s rotackym volicom a padlami, ale tie su tiez z horcika. A soferujem stale v rukaviciach aj napriek tomu, ze auta su garazovane a maju nezavisle kurenie. Ale pochybujem, ze ty si niekedy sedel nieto soferoval auto s rotacnym volicom , ved ty si prototyp szlovaka - toho B azmega.Fakt, co slovak , to mozgova perla.... neviem ci sa smiat ... sviniam perly hadzat nehodno - vraveli stary otec... svata pravda
 

:-)

tento troll tu sem este stale chodi? ASPON SA MAME NA COM ZASMIAT.
 

Das slowakische volke ist..ydioten banda

a hura komunista liznuty hinduistom a veganom,ktory si nepamata ani to, co pise do svojich prispevkov. Uz len prispendlit na stenu muchobijkou. Tlchuba. A co ako na Szlovensku, ydioti nadalej vladnu diskusiam ? BUHAHA
 

na slovensku

je fajn.. a co sa tyka idiotov odkedy si odisiel je na diskusii o jedneho menej :-D

P.S. nie som komunista ale narodny socialista.. to je rozdiel.
P.P.S. pozdravuj pani
 
Hodnoť

4000 km

na Peugeote, to je výkon
 
Hodnoť

 

Vraj 4000km "preveria" auto za 4 dni? Podľa mňa na poriadne preverenie schopností, kvalít a odolnosti auta treba aspoň 200.000km. Tam sa pozná, či sa auto "začne sypať", alebo ďalej drží.
 

prečo

si taký trochár? poriadne si auto otestuješ až po 600.000 km. skôr nie.ked to tvrdíš ty, tak to určite bude pravda, moron.
 

 

SMEcko vraj uz zamestnalo externych soferov ktori maju za ulohu najazdit na testovanych autach milion km, aby ich skutocne preverili.

jak si predstavujes taky test noveho auta ty? :D
 

 

Tak si ho predstavujem, ako som aj napísal. AutoBild robí testy na 100.000km, ale toľko "prežije" KAŽDÉ auto bez vážnejších problémov. 200.000km ja považujem za taký "zábeh", ktorý preverí kvalitu a odolnosť. O vyšších nájazdoch už ani nehovoriac. Na 10 ročnom Avensise mám najazdených 422.000km. Nič v aute nedrnčí, neklope, netrasie sa... Spotreba 8,5l/100km dlhodobý priemer. Motor spotrebuje 3dl oleja na 10.000km. Každých 60.000km mením olej v automatickej prevodovke. Prevodovka je pôvodná a preraďuje zamatovo hladko, ako nová. Myslím, že prežije celé auto.

Čo je to 4000km ? Čo "napovie" na čisto novom aute 4000km za 4 dni? Nech skúsia otestovať Peugeot s týmto motorom, ktorý bude mať 50x toľko kilometrov.
 

 

AutoBild je snad specializovany na auta, cakas ze dennik SME bude robit taketo podrobne testy? A to este aj 100k ti pride ako nedostatocne. Potom si necitaj taketo testy ale len diskusie ludi ktory na tych autach jazdia 10 rokov, ale tam to bude tiez neobjektivne. s tvojou logikou neviem ci sa ti da nejak zavdacit. proste tie testy necitaj a budes spokojny.

Je jasne ze po 4 tisicoch km nemozes povedat ako bude vyzerat ked bude mat 200k, ale to si snad kazdy clovek ktory si vie zaviazat snurky na topankach vie spocitat.
 

 

Mne sa naozaj nemusí nikto zavďačovať. Nie som urážlivý a pomstychtivý človek ;-) Možno to vyznelo inak, ale ja to neberiem tak vážne, ako si to možno pochopil.
 

 

doba je vazna soudruzi :)
 
Hodnoť

 

V peugeote si povedali, ze vzadu maju sediet deti a tie nemaju byt rozmaznavane :D

Inak 5,5l s 1.6 v takom skriatkovi mi nepride moc zazracna spotreba. Taku spravim s Ceckom v automate.
 

Cecok v automate?

Brrr.!
 

 

messiash:Ked bude to cecko takto nalozene a budes s nim driftovat do kopca ako je vidno na fotkach, tak mozes o takej spotrebe na MB-C snivat. Aj ked strcis cecok do automatu :-D
 

ale vacsina cesty bola

po dialnici. Tak to roztopasne jazdenie na par kilometroch nehra rolu. Mozem potvrdit, ze na uzsich zimnych gumach ( 205 ) sa da s Ceckom zajazdit na dialnici pri dodrziavani rychlosti 130km/h podla palubaku 5,2 a to posledne verzie Cecka 204 boli daleko uspornejsie a nova 205 slubuje este nizsiu spotrebu. Takze realne to je aj s tym driftovanim. A to hovorime o motore 2.2 125kW a 400Nm.

Ale aj tak tych 5,4 v zime je velmi dobra spotreba, hlavne ked auto bolo tak nabalene. Vobec nove 308SW vyzera ako velmi dobry a priestranny kombik. Myslim, ze francuzom sa podarilo nadviazat na 307cku SW. To bolo velmi priestranne auto. Plus podvozok, ktory v testoch tiez ziskava pochvalu. Snad si len zvyknut na tie budiky hore a to beztlacitkove ovladanie. 308SW je urcite jeden z najpodarenejsich kombikov a je este aj velmi pekny.
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto