V peugeote si povedali, ze vzadu maju sediet deti a tie nemaju byt rozmaznavane :D
Inak 5,5l s 1.6 v takom skriatkovi mi nepride moc zazracna spotreba. Taku spravim s Ceckom v automate.
messiash
ale vacsina cesty bola
po dialnici. Tak to roztopasne jazdenie na par kilometroch nehra rolu. Mozem potvrdit, ze na uzsich zimnych gumach ( 205 ) sa da s Ceckom zajazdit na dialnici pri dodrziavani rychlosti 130km/h podla palubaku 5,2 a to posledne verzie Cecka 204 boli daleko uspornejsie a nova 205 slubuje este nizsiu spotrebu. Takze realne to je aj s tym driftovanim. A to hovorime o motore 2.2 125kW a 400Nm.
Ale aj tak tych 5,4 v zime je velmi dobra spotreba, hlavne ked auto bolo tak nabalene. Vobec nove 308SW vyzera ako velmi dobry a priestranny kombik. Myslim, ze francuzom sa podarilo nadviazat na 307cku SW. To bolo velmi priestranne auto. Plus podvozok, ktory v testoch tiez ziskava pochvalu. Snad si len zvyknut na tie budiky hore a to beztlacitkove ovladanie. 308SW je urcite jeden z najpodarenejsich kombikov a je este aj velmi pekny.
Ja som s 204 robil na dialnici 5,1l na 225 gumach pri 140 kmh. Takze do 5,5 priemer by sa to urcite zmestilo.
Ja zas dufam, ze na 307 nenadviazu. To bol tak pruserovy model, ze aj polovica z toho je moc :D Mal som dvoch znamych (bratov) co si ho kupili, a odvtedy nechcu o francuzoch ani pocut. Na tom odchadzalo snad vsetko.. napravy, elektronicka, spinac smerovky menil kazdy snad dva krat... hned jak ho odpisali, islo z domu.
po 2011 - biturbo nie? Ja mam v technicaku 5,9 a darilo sa mi to drzat 38000km, ale casom som viac jazdil po meste a tak mam teraz 6. Ale Dunlopy 225 su sposob, ako z usperneho auta urobit neusporne. Ale zasa na rozdiel od Michelinov drzia. Na zimne Continentaly nemozem dopustit.
Ale zasa chvilkove pobavenie na nemeckej dialnici dokaze velmi rychlo zdvihnut priemer aj na 6,3 co je stale este slusna spotreba.
Tie mala 1.6 su usporne pri kludnej jazde. Tam sa da aj pri VW motoroch dostat blizko 4 litrom, ale dialnica pri yvssej zatazi im uz moc nesedi a ta vyhoda sa straca a ten mensi objem je potom skor nevyhoda.
P307 som myslel skor po stranke designu a karoserie. Sused ho tiez mal a bol dost nestastny, ale nechcel som ripat. Mne sa 307 kratka aj SW celkom pacilo. Peugeot dokazal robit asi najsirsie batozinove priestory. Svokor mal 205 a to bol zazrak. Tam sa dalo nalozit veci... Lebo to co prislo potom bolo zufalo strasne...
Dotykove ovladanie klimy? Za to by si niekto zasluzil odtat paprce od samej prde|e! Typicki francuzi: vyhodia vsetky tlacitka, lebo by narusali dizajnovy zamer autora. Ze to nepriaznivo ovplyvni ergonomiu a bezpecnost, to ich uz netrapi...
skús napísať, koľko km si prešiel s tým autom, keď tak rezolútne odsudzuješ takéto ovládanie. Pochybujem, že si vôbec v tom aute sedel. Či čo je francúzske je zlé, ale to je názor tak do krčmy IV csk
Len tak pre zaujimavost, ak niekde uvidim vriet vodu v hrnci, nemusim do nej strcit ruku aby som vedel, ze je horuca!
Dotykove ovladanie (najma ked je vsetko na kope spolu s navigaciou, autoradiom a inymi vecami, a musis sa najprv prehrabat v menu aby si najprv dostal na display vobec to co hladas) je vsetko mozne, len nie pohodlne a bezpecne. Klasicke cudliky nahmatam po pamati, staci mi u noveho auta 5min aby som si zapamatal kde co je, a uz sa nemusim na ne divat. Robit nieco "po pamati" u dotykoveho displeja je sto krat tazsie, a nikdy nie je tak spolahlive, ako klasicke ovladace.
Dalsia vec je, ze displeje sa vyrobcovia snazia umiestnovat co najvyssie, kvoli dobrej viditelnosti. A potom je to dost daleko od ruky na pohodlne ovladanie.
zase len Tvoje dohady, typoval som správne, v tom aute si vôbec nesedel a tobôž, že by sa sním aspoň pohol, ale s určitosťou vieš. Zasa ja s určitosťou viem, že si na hlbokom omyle, a táraš dva na tri.
v minulosti razil cestu absolutnej inakosti v ovladadacich prvkov. ved kto uz mal smerovky ovladane koliskovym prepinacom. Ako napisali napriklad o Citroene CX, kazdy ovladac bol inde, ako by si ho ocakaval. V tom bol Citroen majster. Alebo pevny stred volantu a ine vychytavky.
kam to dotiahli svojím razením inakosti. Spolu s Peugeotom, dospeli k najepsie ovládaným autám s vinikajúcou ergonómiou, najpohodlnejším vození. Kde si dnes musí všetka konkurencia brať od nich príklad´, keď sa chcú k špičke priblížiť. Len tak pre srandu skús si zatvoriť dvere na 308-čke a na najnovšom golfe , tak rovno povieš, WV obyčajná plechovica.
Ja zas dufam, ze na 307 nenadviazu. To bol tak pruserovy model, ze aj polovica z toho je moc :D Mal som dvoch znamych (bratov) co si ho kupili, a odvtedy nechcu o francuzoch ani pocut. Na tom odchadzalo snad vsetko.. napravy, elektronicka, spinac smerovky menil kazdy snad dva krat... hned jak ho odpisali, islo z domu.
ale to bol facelift
Ale zasa chvilkove pobavenie na nemeckej dialnici dokaze velmi rychlo zdvihnut priemer aj na 6,3 co je stale este slusna spotreba.
Tie mala 1.6 su usporne pri kludnej jazde. Tam sa da aj pri VW motoroch dostat blizko 4 litrom, ale dialnica pri yvssej zatazi im uz moc nesedi a ta vyhoda sa straca a ten mensi objem je potom skor nevyhoda.
P307 som myslel skor po stranke designu a karoserie. Sused ho tiez mal a bol dost nestastny, ale nechcel som ripat. Mne sa 307 kratka aj SW celkom pacilo. Peugeot dokazal robit asi najsirsie batozinove priestory. Svokor mal 205 a to bol zazrak. Tam sa dalo nalozit veci... Lebo to co prislo potom bolo zufalo strasne...
to co prislo
netusim