SME
Štvrtok, 21. január, 2021 | Meniny má VincentKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Prvá jazda: Rodinný Renault Espace sa zmenil na crossover (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

 

Crossover? A to s nim naozaj mozem aj inde ako na dialnicu do Chorvatska? Nerozbijem olejovu vanu 2 metre od krajnice, ked budem chciet zastavit kvoli deckam, co sa pytaju na zachod? :-D
Crossover uz bude za chvilu naozaj vsetko. Od plastovej Fabie Scout (kedysi to bol Junior, sockaedition holota, dnes su nelakovane plasty za priplatok niekolko tisic eur). Auta uz do crossoverov nabublava Pezot, Citroen sa zatial akosi nechyta, ale ocakavam aj tu nejaky pokrok. Renault uz nema len SUV ale aj terenny van :-D
Koncern premysla nad nazvami mikro-suv, rad by ich mal v premiovke co najskor. Ocakavam crosover verziu od citiga ;-D
 

Citroen

ma c4 aircross (v sk cenniku nie je), ktory je nahradou za c-crosser a c4 cactus aircross (v sk cenniku nie je).
 

 

aj c5 oplastovanu ma.
SUV dnes leti svetom, captur je najpredavanejsie auto renaultu a jedno z najpredavanejsich na EU trhu, takze sa ani moc nedivim, ze idu tymto smerom, myslim si, ze PSA to skopiruju a po nich dalsi.

Ale mne bude rozhodne chybat stary espace, ja radsej davam na uzitkove vlastnosti, ako dizajn.

V novom espace som sedel, vnutri to je na urovni premie, ale v porovnani so starsim espace je strop o poznanie nizsie, ja skoro 2m som mal na zadnych sedadlach problem s hlavou (znizeny strop koli stresnemu oknu) a otvor do kufra je citelne nizsi. na dlzku je priestor aj vzadu porovnately s novym superb.

Keby som ale mal travit vela casu za volantom (a nevyuzil vysku kufra), kde je naozaj velke pohodlie, tak espace by bol v uzsom vybere, kedze v tejto cenovej kategorii nema konkurenta na trhu ohladom kvality interieru, taky passat ci pezot 508(ktory ma tiez prekvapil kvalitou interieru) su vnutri pocitovo o triedu horsie auta.
 
Hodnoť

 

Nahodou to vyzera ako celkom slusne auto na cestovanie, snad so slusnymi materialmi v interieri. Pretekat sa uz davno nepretekam, takze diesel by mi mohol na cesty stacit, akurat neviem, ci by sa zbytocne netrapil kratkymi jazdami v meste pocas tyzdna. To je ale vecna dilema, aspon pre mna. Diesel ci benzin?

Dalsia vec je, ci sa taketo auto da vobec predat po par rokoch.
 

Ja som po rokoch jazdy benzinom

Urobil hokuspokus, a kupil som DS3 s 120 konovym HDi, jazda je mix 70% po meste, ostatne okresky a dialnice, tak tiez som zvedavy co mi povyprava motor za 3-4 roky tejto prevadzky :)
 

 

ja som spravil podobny 'omyl'. po roku prevadzky mozem povedat, ze uz iba benzin.
kupovat benzinak do mesta je jedina moznost, diesel sa hodi iba pre niekoho, kto dochadza po okreske alebo dialnici 50 km do prace.
 

TAK KÚP

si dCi 2,2 a máš do smrti čo riešiť...
 

 

dnes sa paradoxne trapia uz aj vsetky priamovstreky kratkymi trasami zakarbonovanim ventilov.
Dokonca aj nepriamovstreky tym trpia, ked jazdis na nizkych otackach. Ver ci never, ale poznam auto, ktore ma problemy so zakarbonovanim ventilov po 7000km a je to stary atmosfericky 4valec, len jazdil trasy do skolky a domov, to auto v zivote nevidelo suvislu jazdu viac ako 10km. Samozrejme na nizkych otackach.
 
Hodnoť

 

nikdy! ak to ma byt crossover kde je 4x4 a kde je diesel 2,0, v takom velkom aute by nemal chybat
 

pridávam sa

pokial to má byť zaradené medzi crossovery, malo by to mat v ponuke 4x4 a normálny motor. Tieto upravené motorceky zo strúhatiek na ceruzky nemozu vydrzat 200.000 km a viac pri takom velkom a tazkom aute.
Nehovoriac o tom, ze cím je viacej súciastok - tým vacsie % poruchovosti. Uvidíme za pár rokov...
 

 

no 1,6ky jazdili aj doteraz na tazkych autach, napr, 407, 508, passat, superb, atd....To su vsetko auta, ktore maju 1700kg v plnej vybave.
a este k tomu to boli len vykony medzi 80-90kW.
 

Crossover nie je do terenu.

To je len auto prisposobene nespevnenej ceste (u nas velka cast okresných ciest). Nejake to + oplastovanie na ochranu karoserie ci minimalne zvysenie podvozku. Ani 4x4 nie je podmienkou max v opcii. Staci pozriet vw a mas to tam od Up! po Caddy. Udava trend.

Pri SUV suhlasim. Minimotory a "jednokolky" su pruser.
 

 

pre mna crossover= M-B R
ak mestske crossover ako mokka, ASX maju moznost 4x4 tak relativne velky a relativne luxusny Espace to mat musi
a vlastne je mi to jedno
ja stydke pysky na volnte mat nebudem
 

Dockaj casu ako hus klasu...

a mozno sa dockas aj 4x4 v Espace. Nechci hned vsetko. Mozno sa k tomu dokopu.

Mne je tato kategoria vozidiel volna. Celkovo Renault. Ale pre rodinu 3+ deti urcite parada.

A pod znakmi aut si kazdy predstavi co chce. Ak by si nevedel, Renault ma stylyzovany diamant. Ale kazdy vidi o com sa mu sniva. Vsakze. :p
 

 

ak sa nemylim, do podvozku espac nie je mozne zabudovat 4x4
 

Je to mozne

Ale ak bude (som skepticky) fongovat to natacanie zadnych kolies tak by som vo velkom MPV volil to.

Ale kedze ako som pisal, ani znacka ani kategoria auta nie je podla môjho gusta. Je mi to vcelku jedno. :)
 
Hodnoť

 

No chcem vidiet dieselovu 1.6 so skoro 120 kW v tak tazkom a velkom aute po 150 - 200 tisicoch km...
chcem vidiet ucet za diagnostiku poruchy dotykoveho ovladania sklapania zadnych sedaciek...
chcem vidiet ucet za opravu zadnej napravy s natacanim kolies po 100 tisicoch km po bratislavskych cestach...

No, v skutocnosti chcem vidiet normalne auto bez zbytocnych elektronickych systemov, s adekvatne velkym motorom a s podvozkom zodpovedajucim normalnemu jazdeniu po rozbitych cestach. Ale tento espace to podla mna nie je.

Jo, a tiez by som chcel vidiet recenziu auta pouzitim vlastnej hlavy, nie opisovania marketingoveho letaku sponzorujucej automobilky. Ale tato recenzia to nie je.
 

 

ta naprava je v pohode, kolega to ma v 3 rocnej lagune so 150 tisic km a ziadny problem :-)
 

 

Tak zelam vela stasia pri vymene silentblokov, ramien a capov.
 

 

ty asi jazdis na trabante, ked vidis vo vsetkom potencionalny problem.
 

1 2 3 > >>

Najčítanejšie na SME Auto