SME
Pondelok, 18. január, 2021 | Meniny má BohdanaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Prvá jazda: Ľahkému Superbu stačí aj menší motor (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 > >>

Hodnoť

 

"...Niekoľko kilometrov absolvovaných za volantom Superbu s motorom 1,4 TSI nás presvedčil aj o dostatočnej sile menšieho agregátu..."

"...Ako bude vo vlajkovej lodi českej automobilky stíhať najslabšia benzínová verzia 1,4 TSI s výkonom 92 kW je otázne..."

Tak isli ste s tym 1.4TSI, alebo nie? Alebo pol clanku pisal jeden clovek, a druhu polovicu niekto iny? Inak 6-stupnova DSG prevodovka v Superbe, to je teda dost slabe. Vacsia by sa tam nespratala? Ci im to koncern nedovolil? Lebo do Passatu ide aj 7/DSG...
 

 

Má i 7-stupňovou.
 

na SR

sa totiz predava 1.4 TSi s 92 kW, kt. nema ACT.

1.4 TSi na ktorej jazdili a sa predava v CR ma 110kW a zaroven aj ACT->vypinatelne valce.
 

 

čítal si len každú druhú vetu?

Niekoľko kilometrov absolvovaných za volantom Superbu s motorom 1,4 TSI nás presvedčilo aj o dostatočnej sile menšieho agregátu.
O viac než 200 kg ľahšia verzia Superbu s pohonom výlučne prednej nápravy si s výkonom 110 kW plne vystačila.

Verím, že vieš, čo to znamená. Že vyskúšali TSI s výkonom 110 kW. Na slabšej verzii 92 kW nejazdili...
 

 

Hlavne som cital cennik superbu pre SR: 1.4tsi sa u nas vo verzii 110kW ani neponuka. Len 92kW.
 

 

nic to nemení na veci, ze si to necital poriadne, rovnako ako ja, vyviedli ma z omylu az tu diskuteri, ked som si to uvedomil. novinari to napisali jasne...a neriesili ci sa v SR predava alebo nie...slabsi 110 kW ich presvecil, o 92 kW sa nevedia vyjadrit.
 

To je jedno

Je to len PR článok, len ho tak neoznačili. Skoro rovnaký som čítal včera ... na podkapotou: *****/1G1Z0ld
 

no teda

no tak teda http bit bodka ly /1G1Z0ld
Podobnosť čisto náhodná :)
 

tu je normalny test L&K 2.0 TSI

Kto chce normalny test auta s normalnym motorom a L&K vybavou nech si hodi do google "All-new Skoda Superb L&K 2.0 TSI 2016 FULL REVIEW test" "Autogefuhl" manik sa tomu povenoval az-az, poukazoval, pokritizoval, poporovnaval vybavy....cca 43 minut dokonale uspokoji kazdeho
 

 

Tak zle napísaný článok asi úloha pre šiestaka. Skáče od dvojliter benzín po 1,4 nedobrééé
 
Hodnoť

 

ten interier z fabie fakt nic moc
 

Presne!

interierom tomuto autu neskutocne uskodili.
exterier je krajsi ako Passat, ale interier je o dve triedy horsi ako Passat.
Vzdy sa Superb od Oktavky lisil v inerieri, tak ako dnes Jetta vs Passat.
Neviem ci sudruhovia z VW zasiahli, ale uz len Navi-enterntainment, v Superbe je klasicky Columbus2 ale vo VW
je to prekopane nanovo ovela krajsie aj ked o generaciu nizsie Colombus=RNS510.

Ceny vyskakuju dost skusil som tiez konfig taku slovensku klasiku, sedadla elektricke, okienko, koberceky, pekne koleska, adapt.tempomat a dostal som sa na 35tis/39tis pri TDi 110kW/140kW.
Tie ceny by boli adkvatne keby ten interier vyzeral a bol na nom citit pokrok, vid Passat.
 
Hodnoť

mne sa superb

pomerne paci, len co som pozeral konfigurator, tak pri vybave L&K zacinal cca na 32500, co samozrejme beriem, je to L&K, ale v druhom kroku ked som vybral aky motor chcem, skocila cena rovno na nejakych 38000,-....to ho v prvom kroku predavali bez motora?! :-) je to pekne, samozrejme je to novinka a teda co najviac z toho treba dostat!
 

 

ja som si ako novinku kupil 1.2 tsi ... 50 000 a 3x menene rozvody :D dakujem za take novinky ... uz je nastastie predane a uz kupujem auta len po facelifte ....
 

vzdy kupujem auta po facelifte

a pred koncom zivotnosti. Nepotrebujem novinky. A vzdy sa mi to oplatilo. Auta su bezporuchove ;-)
 

 

Mám premiestňovadlo s tým istým motorom, najazdených 70 tisíc, reťaz pôvodná. Ale je pravda, že nemám kus z úplného začiatku výroby, to by som na tom bol asi podobne.
 

preco ti tam

davali stale tu istu retaz?
 

 

davali mi modifikovanu , ktora mala riesit problem ... bacov ony ... proste ta retaz bola na zaciatku slaba a po 5-7 tisic sa "vytahala" tym som skoncil uplne s VW group ...
 
Hodnoť

Všeobecne - vývoj áut

tie všetky vylepšenia pre vodičov, aby nemuseli rozmýšľať a byť rýchli a mantaví, bez praxe, no neviem, ako to dopadne, keď niečo vypadne. (Aj ja mám nové auto, stabilizuje šmyky, brzdy, vypína motor, prepína svetlá a iné atď a nejak ma to mýli a ani veľmi neteší - zatiaľ)
 

 

stabilizacia polahku zabrani smykom ktore by nezvladol ani najlepsi zavodnik. je jedine dobre ze je uz vo vsetkych novych autach.
 

1 2 3 4 5 > >>

Najčítanejšie na SME Auto