SME
Sobota, 16. január, 2021 | Meniny má KristínaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Poznáme cenu Octavie RS 230 (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

mňa by zaujímalo?
či klimatizácia je v základe, alebo len za príplatok?
prapacho
<< < 1 2 3

ano za priplatok

29.290euro mas aj klimatizaciu:-)
 
Hodnoť

 

hmm vcera som sa primotal do jedneho obchodaku v KE a boli tam vystavene 2 auta - fungel nova octavia combi akoze sportova vybava a neviem co, a vedla stala Lancia Delta Integrale Evo1 v bielom laku na 17tkach speedline turini. Ked som ich porovnal prislo mi to ako sen. Octavia ako zly sen toho co sa deje zo svetom, Lancia Delta ako zosobnenie snov ktore som mal ako mlady chalan, to pre niekoho stare auto uplne svojim vzhladom a dizajnom zatienilo Octaviu a zatienilo by ktore kolvek sucasne radoby auto, stal som tam pri nom jak puk a slintal a nechapal ako to auto moze posobit tak sportovo drsne a chlapsky. Nie som majster pera, takze neviem presne opisat tu zmes tisic pocitov ktore som pri tom aute mal, no posobilo na mna priam elektrizujuco. Prevedenie exterieru, interieru, to vsetko ako celok hovorilo som funkcny celok a zaroven legenda z minuleho storocia. V porovnani s tymto strojom bola Octavia postavena vedla a vsetky auta na parkovisku iba umele presuvadla bez vyrazu charakteru a duse. a platilo to na kazdu znacku, dokonca i Porsche (jedna z mojich oblubenych znaciek) by pri tomto posobila menej sportovo, i ked techniku i vykon na to ma. New cars just sucks....
Je mi strasne luto ze som dobu 80-90tych rokov nemohol prezit s vodicakom v rukach, urcite by som si zaobstaral nieco ako lancia, i ked v sucasnosti sa mi dostal do ruk Clio Williams, co je tiez obdivuhodne auto, ktore ukazuje podstatu aut tej doby - nizku hmotnost, agilitu, komunikativnost, a radost z jazdy.
Koniec Oznamu...
 

len vtedy sme

mohli tie auta tak obdivovat na obrazkoch:-( Len malo vyvolenych sa dostalo k niecomu takemu. Staci si precitat nieco zo zivota Mariana Rajnohu, ako drel za sociku den a noc na svoju vysnivanu Alfu...
 

 

Ja mám Peugeot 106 S16, takmer 130 koní, 850 kg - to je radosť s jazdy.....nie nejaké BMW 318 D :-))
 

 

106 S16 a Saxo VTS su vyborne auta, bral by som ich ak by som nemal ten williams a R5 GTE, aj diely pre upgrade su dostupne a to nielen mnozstevne ale i cenovo (zvlast ak porovnam ceny Renault vs PSA).
Par krat som si odsoferoval i 205 Gti, a je to tiez vyborne auto, i ked uz nezohnatelne na SK.
Dalsie z tejto sorty je 106 rallye s 1.3 motorom a 71kW, no tiez uz je to jedno rarit.
 

 

http://www.zeperfs.com/en/duel...
nieje tam velký rozdiel :-)
len ten moj stál 1000 € :-)))
 

 

no nieje tam velky rozdiel :)
obe su to velmi vdacne a schopne auta. radsot jazdit :)
ja si davam stale par km po praci ak to dovoluju okolnosti a stale mi to vykuzli usmev na tvari aj ked to ma uz 20 rokov
 

:-)

Len mne sa Clio nepaci, to je jediný problém :-)
 

 

no z casti je to otazka vkusu, ale skarede nieje urcite - nafuknute blatniky, pekne speedliny v zlatej, sedadla co ta doslova pohltia a davaju dostatok feedbacku na zadnicu...., komunikativne riadenie aj ked ma posilovac - o tomto by mohlo zas ucit R5 GT Turbo ktore ma bez posilovaca riadenie ktore ti nepoviel len ze teraz si presiel vymol, alebo kamen, ale povie ti este aj z coho ten kamen pozostava v percentualnom pomere :)
okrem toho ak si to auto videl ako vyzeralo v setupe pre Gr.A tak myslim ze dnes polozi dizajnom a vzhladom hociktore "moderne" auto, nevraviac o verzii Maxi ktora bola strop a stelesnenie testosteronu podobne ako 306 Maxi.
seriove clio je takmer nenapadne, a nema ho uz vela ludi u nas. Mna oslovilo priznam sa este v roku 2003 vdaka videam s J.Ragnottim kde prehanal taketo Ackove Clio, neskor maxi, a dnes urcite zaujme J.Saunier so svojimi prejazdmi a onboardmi
 

 

No neviem, mne moc pritažlivé nepripadá :-)))) http://i.dailymail.co.uk/i/pix...
Ale vážne, ja som vyrástol v 60. tych rokoch, mne dizajnovo takmer žiadne dnešné auto nepritahuje - posledné dobré auto bola 993 :-). Na takú A 110 sa nechytá vôbec nič.
BTW niekde tu najdeš mojich rodičov http://www.rallye-vltava.cz/ra... takže ja som poznamenaný týmto
 

 

hmm dat tu Clio na Strome -to je o schopnostiach vodicov a nie o aute, dobry vodic vie vyuzit setup Mcpherson vpred torzka vzadu, zly to vie zavesit na strom -to iste sa dialo aj s P205gti, 106 Gti a tak, youtube je plne videi kde to chalani prepiskli a ubrali v nespravny moment, 993 od porsche -hmm to uz je pekny kusok, mne sa tiez pacia z 60-70tych rokov alebo Singer911,
a A110 - jeden sen na kolesach, co vyzera dobre i po vela rokoch od produkcie.
Modri rytieri na nom dosiahli par vela vitazstiev na MS v rally, tusim i Michelle Mouton zacinala na takom aute
 

 

Dúam, že si to nezobral zle :-), bola to len sranda.
Ale za to ubratie plynu máš malé bezvýznamné plus :-), málokto vie, že to je hlavný problém. Ale taký horizont v zákrute tiež vie velmi "potešit" :-)))
 

 

tak uz par francuzov som mal, :) i ked podobne saspraval aj Golf II GTi, a potom trebalo klepat plechy a lakovat :) a ano, horizont zakrute sposobi, lestenie venca volantu do vysokeho lesku :) ak sa podari chytit ulietavajuci zadok vcas :)
 
Hodnoť

Re

Podľa vás ani RS6 nie je športové auto na každodenne vozenie pre rodinu?
 

<< < 1 2 3

Najčítanejšie na SME Auto