absolutne nechapem to nadsenie pre atmosfericky vysokootackovy whining zvuk ako maju motorky, to uz je mi blizski snad aj traktorovy turbodiesel. Podla mna v priemere nejlepsi zvuk na autach maju turbobenziny. Aj ked F1 presla na turbo a kazdy bol zruteny z toho zvuku ja som bol uplne mimo ze co sa ludom robi, ved to je 100x lepsie. A to ani zdaleka, fakt zdaleka nie som clovek pre ktoreho je ideal koktavka tdi so spotrebou 4,1293 pyco.
Ciastocne suhlas, turbo auta maju pekny zvuk - najkrajsie je Quattro 20V turbo v S1tke, alebo Delta S4, no i atmosfericke motory zneju krasne ( Clio Gr.A, P306 maxi kit, C2R2 Max) a ked do toho padaju kvalty zo sekvencnej prevodovky alebo dogboxu tak hned zimomriavky az na opacnej strane koze mam, napr ale zvukovy prejav Hondy sa mi nepaci.
musim sa hondy trosku zastat, mam teraz civic rocnik 2006 1.8vtec a ten zvuk na 6500 otackach je skratka super. S rocnikom 2004 1.6vtec sa to neda ani porovnat. samozrejme ze sportove auta su niekde inde so zvukom ale tato 1.8 vtec je paradna.
take 'skarede' slova nepouzivaju. Oni maju osvedcenu formulku - Stoj, lebo ta zastrelim:-) V tom lepsom pripade moze zastavit este muz cinu ako petrzalsky LT a odnesie si to krcna chrbtica:-(
Radost jazdit s takym autickom, rallyauta peugeotu idu... RS je ako z velkej knihy rally, bolo tam snad vsetko horizonty suter, kopce tiahle i zatvaracie zakruty, jedna radost toto. snad sa uz konecne zveziem i ja v blizkej buducnosti...
Paráda, Rasťo je pán šofér a úplne inak sa čítajú testy áut (najmä športových) od človeka, ktorý vie o športovej jazde naozaj veľa, keďže sám aktívne preteká, než od nejakého dvadsaťročného chlapca, ktorý je hotový z prvého Porsche, ktoré sa mu dostane do rúk pri teste. Skrátka prax je na nezaplatenie.
honda