SME
Štvrtok, 3. december, 2020 | Meniny má OldrichKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Superb GreenLine môže na jednu nádrž prejsť takmer 1800 km (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

Cena

A to vsetko len za neuveritelnych 39.999 eur,,,
 

 

bez rezervy ktoru si po prvom lepsom defekte a cakani na odtah rad dokupis za nekrestanske peniaze.
 

Verim ze si to myslel sarkasticky ;-)

Podla mna take auto by malo stat do 30000. V Europe su nekrestanske ceny za auta. v USA nap Ford Fusion (tu sa tak vola Mondeo) Energy Titanium co je plug-in hybrid stoji $35700 co je asi 31000 E. A ked zvasis nap ak k slovensu ze tu su platy povedzme 3x vyssie ... takze doma by to auto malo stat 10000E aby sa ot vyrovnalo to mu co je tu
 

 

a dph 20 % si nechal kde..
 

 

he? to je realna cena? ved fluence som kupil za 12500 diesel. spotreba 4,8 diesel
ako by som usetril, keby som si kupil skodovku za 40 litrov?? aka je motivacia kupit si take auto?? spotreba to asi nebude..
 

tak green line...

...sa nerobi kvoli strednej europe ale zapadnej kde moze mat danovy bonus trebars vo fr 4000€ (ak si pod 60g CO2)
Naviac sa to robi kvoli pocitu ze robis nieco pre zivotne prostredie za ktore su nazapade ochotni priplatit.
 
Hodnoť

:o))) :o))))) hahahahahahahahaha

3,7 l/100 km :o)))))) - qo qo tina ako voda v koši !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Buhahahahahahaha
 
Hodnoť

Da sa

Pocuvajte , mam rapidku 1,2 TSI 81 kw - benzin, jazdim pravidelne NR-PD za 4,5, normalne , nie som dedkom, optimalne dynamicky, takze tomu celkom verim, len teda ze stala 14 a nie asi vela...
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

pravda

ja mam fóbiu combi 1,2tsi 81kw a ked idem uplne ze pianko tak 4,2-4,5 ale ked idem 100km/h a tak podobne uz to pod 5,3-5,5 nedam ani nahodou.
 
Hodnoť

a to vážne

si dal 14 000€ za rapida?? a retiazka ešte nepraskla?
 

dement

Si
 

vážne?

skús napísať prečo?
 

 

No predsa pre tvoje hlupe prispevky. Vy sa v tom s balancerom predbiehate.
Ked sa nad tym zamyslim, asi by som pri hlasovani nemal problem podporit ondriska.
 

možno

mám hlúpe poznámky, ale nikomu nenadávam do de me .nt..ov. Na druhej strane, fakt nepochopím ľudí čo sú ochotný dať za " low cost" 14 tis. len preto , že je to škoda, ale to je na inú diskusiu. A to, že 1,2tsi praskajú retiazke to je proste fakt.
 
Hodnoť

Tak to je teda kauf

1.6 TDI v superbe, naviac priduseny este dlhsimi prevodmi.To bude letargia a dunihlav v kazdom mensom stupani. V meste peklo.
Kto chce setrit kazdu kvapku paliva si predsa nekupi velky superb...
 

Dunihlav to bude

hlavne pri našich týpkoch šoférov. Ono dlhšie prevody sú fajn, ale treba vedieť s tým jazdiť, využívať dlhý úsporný prevod tam, kde je to vhodné, napr. na rovnej dialnici s vetrom v chrbte a na jemný plyn, nie dusiť to do kopca .
 

 

Dlha 1,2,3 je do mesta morda, v kolone ani nevravim. Uz som odjazdil zopar sukromnych aj firemnych benzinov a traktorov.
Nechapem preco ma vacsina traktorov dlhe prevody 1-5 a potom maly rozdiel 5 vs 6. Ako v aktualnom firemnom traktore. Ale aspon je to 2.0L >100kW so slusnym priebehom krutaku a vykonu, co kompenzuje dlhe prevody. Ale dlhsie si fakt neviem predstavit.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť

Realne to bude za 5

A to v testoch sa budu nadchynat, ze len 1,3 l nad deklarovanou spotrebou. Ale to je 35% ! A pocit nedostatku vykonu bude v tom aute brutalny. Kto bude cielovym zakaznikom tejto verzie? Ani ako marketingovy oblbovak to nezafunguje.
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto