SME
Sobota, 23. január, 2021 | Meniny má MilošKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Volkswagen zvolá 5 miliónov áut kvôli zlepšeniu emisných vlastností (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

Zmenit ho moze len automobilka. Ta este stale neupresnila, ako bude robit napravu ;). Takze nie, nejde vypnut, ide len vymenit. Ked sa vypne (zmaze,...) auto nebude fungovat.
kosto
< 1 2

 

No veď ale potom vyššie netrieskaj o tom, že reálne to nejde otestovať. Ide, no musí pritom spolupracovať aj VW. A buď si istý, že bude chcieť. Bude dokonca musieť. Nemeckí občania nie sú takí tolerantní ako našinec. Navyše ich VW už pár rokov štve, že výrobu presúva mimo Nemecka.
 
Hodnoť

zasa

len podvodné riešenie, WV sa jednoducho nepoučí, bude klamať do zomretia.
 

 

To je voda na vas mlyn - vsak deti, VW hejteri?
 

re:

ake deti ? aki hejteri ? vw klamal, klame - comu presne nerozumies ?
 

 

Nie je vsetko iba cierne a biele - ani s tym "klamanim". A nie len u VW.
Takto je to, deti, VW hejteri.
 

 

A čo ti bráni ísť zmerať emisie ostatných výrobcov? Dospelák! Či obava zo zistenia, že das auto by ostalo jediné na posmech, že nevedia vyrobiť motor spĺňajúci v čase platnú normu?
 

 

"čo ti bráni ísť zmerať emisie ostatných výrobcov?"
Coze??? Co mi brani zmerat?
Ach, deti, deti!
 

 

Jaaaaaj! Ty len tárať na internete....
 

 

Vsak ty ani nevies, o com tocis! Ach, deti, deti!
 

 

Zato ty točíš ako centrifúga na Bajkonure, až si z toho mimo. Dospelák!
 

čisto hypoteticky

keby to bolo všetko opačne (napr., by takto podvádzala Mazda, čo samozrejme nie je nemožné , bolo by jej to dokázané, a dokonca by sa už aj priznala).
Stál by si teraz v čele šíkov na jej obhajobu ? Aby si nebol hejter ?

PS: odpovedať nemusíš , otázka bola myslená ako básnická.
 
Hodnoť

teraz

by mali tí globálni oteplovači znova všetko prepočítať lebo tých emisii je daleko viac ako si kdo myslel,lebo autičkári kopu z toho zatajovali.
 
Hodnoť

Vo Wolfsburgu budu lacne domy ...

VW na americkom trhu na nejaky cas zomrel a ked ho nepodrzia nemci tak neviem neviem.... prepustanie ...wolfsburg... druhy detroid ?
 

 

Ja by som povedal, že VW nepadne. Prečo? Lebo je to asi najväčšia automobilka v Nemecku a zamestnáva spolu s dodávateľmi obrovské množstvo ľudí. Ak si dobre pamätám, tak ich podporili aj počas krízy, kedy dostali dotácie. Ak by bola na ich mieste napr Opel, tak ho nechajú padnúť. Ibaže Opel nie je čisto nemecká firma. Autá z koncernu VW sú pre mňa v podstate dávno "vzduch" a nejako výrazne ich nesledujem, ani sa o ne nezaujímam. Ale keďže ich sú z nejakého dôvodu plné časopisy, tak o nich stále zakopávam. Napriek všetkému by bola škoda, ak by VW skrachoval a stiahol so sebou aj také historické značky ako Škoda (Laurin a Klement), Audi (Auto union), ktoré majú aj nejakú históriu. Držím VW palce a dúfam, že sa do budúcnosti poučia.
Mimochodom, už dávno poniektorí jedinci hovoria, že VW nemal v poslednom čase dobré motory. K tomu sa pridávam, lebo aj keď idú, tak nie sú v ničom lepšie ako konkurencia. Teraz sa potvrdilo, že nato aby sa dostali tam kde sú iný, potrebovali podvod.
Prečo si vlastne vybrať VW? Teraz už ani TDI nie je dôvodom. Možno spracovanie celého auta, ale na tom pracuje aj konkurencia. Možno zostáva ešte značka VW, vďaka ktorej by ma niektorí kolegovia obdivovali ako odborníka na autá, ktorý si vie vybrať :). No ja si ale radšej kúpim niektoré z "menej kvalitných" áut - napr Ford Focus, nový Opel Astra, alebo niečo japonské Nissan Pulsar, Mazda 3... A hlavne benzín, nech neznečisťujem zbytočne ovzdušie viac ako je povolené.
 

< 1 2

Najčítanejšie na SME Auto