SME
Štvrtok, 26. november, 2020 | Meniny má KornelKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

TEST DS5: Dizajn dostal prednosť pred všetkým (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

< 1 2

Hodnoť

Dizajn

pekny, ale nic nove na svete ale kopec vychytavok, ktore sa aj sice pouziju len parkrat ale vecer to musi vyzerat vo vnutri ako v nejakej vesmirnej lodi-nebudeme si klamat - vecerny freeride s dobrou muzikou a s DS5 musi byt velmi blazeny zazitok, ale ten podvozok. (Samozrejme dalsi diesel test ako inak) ale aj tak by som si to auto nekupil, tu su dovody:
1.nemam peniaze na to,
2. ak je auto nedokonale kvoli podzvozku tak je to myslim si vazna vec lebo cesty su nic moc,
3. neuzil by som si vecerny freeride od Billy po bajkalskej cez trnavsku cestu kde za prechodom je taka strasna vec cez ktoru ked prejdem tak je to taka rana ze inak moje tiche auto vyda zvuky z ktorych mi je zle a neda sa tomu vyhnut - popri troch veziach dolava na trnavske myto cez elektrickove kolaje ktore ked prechadzam tak je mi opat zle, ale prestanem lebo na to by mi nestacil pocet znakov :)
 
Hodnoť

 

Prestanme si tu klamat a priznajme, ze to auto je skarede tak ako vsetky francuzske auta... zaujimave mozno ale to je kazda precackana vec...
 

 

podla mna je velmi pekné, len kus drahé, keby ešte možno jazdené dakde z bazáru že by sa to aj vyplatilo ale nové nie ...
 

Bezkonkurenčne najodpornejšie autá

momentálne produkuje Renault...
 
Hodnoť

Mierne hlúpa otázka, ale

to s tým volantom:

"Druhým, o niečo menej závažným prešľapom, je riadenie. S cieľom poskytnúť dostatočnú spätnú väzbu od vozovky výrobca nastavil posilňovač riadenia tak, aby prenášal pohyb kolesa na volant. Zašiel však priďaleko a systém riadenia na zvlnenej vozovke v meste alebo na jamách „ťahá“ vodičovi volant z rúk."

Čiže akože keď ide auto cez nerovnosti, a volant kope a snaží sa "vytočiť" z rúk, to nie je normálne pri prejazde takejto zákruty dnešným autom? Som si myslel, že to je OK. Veď vodič musí vedieť, čo má pod kolesami. Či akože dnešné prémie sú už tak vyladené, že toto pohlcujú? (naposledy som šoféroval polročnú 530d, no i tá akosi prirodzene kopala, tak že či sa odvtedy čosi zmenilo). A ja to od svojho vozidla dokonca vyžadujem. No ja som asi celý divný, ja mám i runflaty s tvrdším nastavením podvozku :-D

Anyway, auto velice pjekné, no odrádza ma ten "starý" podzvozok. A pri Citroenoch, o ktorých som vážne uvažoval, ma odrádzajú motory - DS5 neponúka benzín (!), Cactus dáva IBA hračkárske 1,2L benzíny, DS4 až JEDEN benzín 1,6L, skrátka celé zle. Škoda, vyzeralo to, že to bude "the beginning of a beautiful friendship".
 
Hodnoť

Fifth Gear

podvozok chválili,tak ako, Martin?
 

< 1 2

Najčítanejšie na SME Auto