SME
Pondelok, 30. november, 2020 | Meniny má Ondrej, AndrejKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

TEST: Seat Ibiza – vylepšená klasika má krajší interiér (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

Nm

160 alebo 175Nm?????
 
Hodnoť

 

Celkom pekné auto, kombík sa mi páči ešte viac.
Len sa neviem zbaviť dojmu, že ak by tento interiér patril nejakému čínskemu autu, tak by ho znosili pod čiernu zem.
 

hlavne ta pristrojovka

to bola bolest Seatov aj v minulosti. Najlepsiu mali pristrojovku, ked ju celu prevzali z Audi A3, alebo neskor v Exeu z Audi A4. Nerozumiem, preco to konecne neporiesia.
 

no nijak veľmi sa

ten interiér nezmenil. Mal som tú možnosť sedieť v tom aute. Vpredu je na sedadle spolujazdca toľko miesta, že som mal kolená pri ušiach. do zadu už som sa nemohol posunúť, lebo aj tam sedelo dieťa. A to mám len nejakých 180 cm. Schválne si porovnajte miesto v tomto seate a napríklad VW UP. Budete prekvapení.
 
Hodnoť

 

No nekup to, male auto s malym motorom a spotrebou skoro 6,5litra..kolko radosti...
 

 

no ale to tak pre ženu, na naše cesty to má nízky podvozok... jedine by som to bral z bazaru staršiu za par šupov
 
Hodnoť

Toto je krajsi interier?

radsej nebudem googlit ako vyzeral ten stary ...
 
Hodnoť

Interier.

Ten interier je katastrofa. Je taky skaredy ako aj ten predtym. No mam dojem, ze aj Dacia je uz na tom lepsie. A ten mini dysplej v strede je smiesny. Ale ju to wag, tak treba napisat ze je to krajsie ajk ked to nieje pravda.
 

..

neviem co vsetkym vadi na interieri.. je tam vsetko co tam ma byt a hotovo. Mne osobne to pripomina moju staru feliciu:-)
 
Hodnoť

 

Teda ta pristrojovka je otras, hnus, fuj! Odporne plastove zatisie. Nahodne rozhadzane kruhove vyduchy, a na stredovej konzole trapny mini-display v obrovskom plastovom rame. Dufam ze vo vyssej vybave to vyzera lepsie...
 
Hodnoť

 

"Testovaný motor nám potvrdil, že koncern Volkswagen začal v niektorých prípadoch používať novú pomôcku slúžiacu na ľahšie pohnutie na prvom metri. Keď automobil stojí, tak prvé stlačenie plynového pedála (takmer dotyk) dá pokyn elektronike k výraznejšiemu „brnknutiu“ po plyne. Otáčky na malý moment poskočia a automobil prekoná počiatočné centimetre bez prepadnutia otáčok."

- Ďaľšie "kuvítko" vymysleli, ktoré keď sa pokazí, šoférovi auta bude na každom kopci zdochýňať motor, lebo už sa naučil na automatické "brnknutie" plynu samotným autom...

S týmto Seatom mám aj osobné skúsenosti, ako za volantom, tak aj na zadných sedadlách... Najprv za volantom - má výborný podvozok, ktorý trafili presne podľa mojej chuti - perfektne stabilné v zákrutách, ale napriek tomu pohodlné a tiché. Naozaj klobúk dolu pred podvozkom a riadením. Čo sa týka priestoru na zadných sedadlách... Mám 197cm a aj 185cm vysoký človek nemá kam dať kolená, ak pred ním sedí rovnako vysoký človek. Ja som si kolená niekam upratal, ale cítil som sa, ako v Deawoo Tico. Ešte väčší paradox pritom je, že aj verzia kombi má rovnako dlhý rázvor, čiže miesta na zadných sedadlách je úplne rovnako.
 
Hodnoť

wv

auto by som určite nekúpil, už len preto že z koncernu. Tuná človek nemá istotu, že kde ho ešte oklamú.
 
Hodnoť

 

ten interier vyzera ako retro 20 rokov dozadu, ten mini display urcite pohana PDM-85 alebo ZX Spektrum :-D
 
Hodnoť

 

Krajší interiér? To mysleli aj tú prístrojovku? Fuj! To musel navrhnúť nejaký 80 ročný dedo!
 
Hodnoť

 

Niet divu, ze sa Seat nevie vyhrabat z problemov, ked robi taketo interiery:
http://i.sme.sk/s/sme/data/kud...

Ved to je hrozne! Rapid v zaklade je oproti tomuto luxus. Ba snad este aj na starom Favorite bola lepsia pristrojovka. Nalepena kaplicka s pristrojmi, styri vydute vyduchy klimy/vetrania, velke autoradio s mrnavym displejom, a ovladace klimy jak z minuleho tisicrocia. S takymto dizajnom si Seat zasluzi skrachovat!
 
Hodnoť

Co ja viem...

Ibiza bola nejako vnutri vzdy mensia ako surodenci z koncernu. Ale exterier mala Ibiza a celkovo modely Seatu dizajnovo najkrajsi. U posledného modelu som uz na vazkach. Tento trojuholnikovy dizajn ...nie je to skareda, ale...a interier s tym monumentalnym plastovanim. Tam uz ten maly displej (nechapem preco v dnesnej dobe :( ) zanikne uplne a vyzera komicky.

D
 

 

v ackach ju mali za super cenu a jazdim na nej dodnes, tieto argumenty su subjektivne ja to vobec tak nevnimam a som spokojny :) super nákup
 

ako dopadne

súrodenec z koncernu. Nehnevajte sa ale takto roztrhnúť novú fábiu, to snáď ani nie je pravda.http://ifaster.cz/jak-dopadne-...
 

Ajaj

Nove auto? A takto sa rozpadne...Vratim sa do LC 90.
 


Najčítanejšie na SME Auto