SME
Pondelok, 30. november, 2020 | Meniny má Ondrej, AndrejKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Prichádzajúca Mazda CX-9 dostane nový SkyActive turbomotor (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

Krasne auticko. Mazda dizajnom poslednej generacie svojich aut proste uplne trafila klinec po hlavicke
 

 

...hovoria ti, ktorym sa tento dizajn paci. Nieco ine hovoria ti, ktorym sa novy dizajn Mazdy nepaci.
Potkancok, co ti hovoria vyrazy
- dizajn je vec subjektivna
- pluralita nazorov
 

 

Samozrejme, ja som nenapisal tvoj nazor, ale svoj
 
Hodnoť

 

že by bol motor predzvesťou M6 MPS ?
Výkon síce neohúri, predsa len 230PS nie je až tak veľký rozdiel oproti atmosférickým 190PS, ale rozdiel 420 vs. 256 Nm je celkom slušný.

Za mňa palec hore.
 

 

Tuto motorizáciu by som uprednostnil pred 2.2 dieselom parametre vyzerajú skvelo 420 Nm a 169Kw toto vyzera ze bude ťahať odspodu a nebude to treba točiť do nepríčetnosti a papierová spotreba ta tam...
 
Hodnoť

naco?

V USA sa predava mnozstvo aut, ktore tu nikdy neuvidime. Naco potrebujete pisat o novom modeli, ktory sa tu neplanuje predavat?
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

Neviem kolko kusov sa jej predalo...

no u nas sa udajne tato nova predsavat nema...
 

 

Par mesiacov ju mali v ponuke, ale na sk webe uz zasa nie je.
 
Hodnoť

A teraz poprosim tych

co tu posledne riesili, ze Mazda ostala pri atmosferach lebo je to lacne. Toto je dokaz toho, ze lacne je prilepit turbo miesto vyvoja vacsieho motora. Ja sa ani necudujem. Vyvoj sestvalca by bol znacne drahsi a pre jeden model by sa asi nezaplatil.
 

 

Predchadzajuca V6ka vychadzala tusim z Fordu, nakoniec tento motor bol pouzity vo ford mustang, f150, lincolnoch atd. Podla mna na V6 nepracuju uz peknych par rokov, nie je nic lahsie jak si V6 ku ktora je hlavne pre USA zohnat niekde v USA.
Jazdil som v CX9 3,7L V6 280 PS a ten neskutocny zvuk mam doteraz v usiach. Pochybujem ze ten 2,5T bude jazdit za menej v realy jak to byva uz zvykom.
 

Samozrejme, ze V6 by bol lepsi

Ale Mazda sa v poslednom case zbavuje vsetkeho co pochadzalo od inych vyrobcov.
 


Najčítanejšie na SME Auto