SME
Piatok, 27. november, 2020 | Meniny má MilanKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Robotizovaná prevodovka Dacia: päť stupňov bude obsluhovať robot (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

Konecne. Nerozumiem, naco sa do civilnych aut este aj v 21.storoci montuju manualy.
 

Tak to je

parada,je to manualna prevodovka ,len radi elektronika .To sa mi pozdava a aj cena je dobra ,teda dufam ze to ostane tych 600e.
 

Vyyydno, ze diskusiu vedu yntelektuali

vz. hojdaci konik.
Robotizovanu prevodovku sme mali doma v Trabante 601 S Combi r.v.69 a volala sa Hycomat a pracovala naramne, Trabi mal bezdusove pneu zn. Pneumant, pre ktore sa Trabimu smiali dlho... dnes ine ako bezdusove nie su... a cena Trabiho 29 890,-Kcs! Ked to videli fiataci, renaultaci, skodovaci... gamba im klesla, ze rozzureny automaticky vysavac... paradne vozitko na ten cas, skoda, ze sa do vyroby nedostal retro..hned by som kupil...
http://www.trabant-nt.de/374/e...
 

 

Ty budeš asi intelektuál z TN univerzity.
Hycomat nebola robotizovaná prevodovka, ale akási forma automatickej spojky (neviem, či ten rozdiel nie je pod tvoju rozlišovaciu schopnosť). Ale keby si ho riadil, tak by si na to prišiel - takže si sa vlastne priznal, že si ho iba videl pred susedným vchodom... ...a ešte nám povedz, že ten progresívny Trabant z budúcnosti plnil už vtedy emisnú normu EURO 6...
 

 

manuálne prevodovky sa montujú pre tých, ktorý vedia radiť a vychutnávajú si jazdu.
automat je pre tých, ktorý buď hladajú väčšie pohodlie na ceste, sú lenivý alebo sú blondínky
ps: nikto ťa nenúti jazdiť s manuálom
 

 

Taketo splechy pisu ti, ktori su lenivi (nie lenivY) naucit sa po slovensky.
A kedze nie som ani masochista, jazdim s automatom.
 

Je pravda,

ze manual potrebude sofera ktory vie koordinovat ruky s nohami. Ja jazsim aj s manuálmi aj s automatmi. Nerobi mi problem ani jedno. Rozdiel ani nevnimam.

Su vsak aj taki co fakt potrebuju automat. A nedaju nan dopustit. Inak by soferovat nevedeli.
 

 

Jednoduche. Pri autach na domace pouzitie ktore aj tak cele dni len stoja na mieste viac zalezi na osobnych preferenciach ako pri autach na profi pouzitie. A takych co si chceme radit rychlosti sami je nas este dost.
Nehovoriac uz o tom ze svet existuje aj mimo severnej Ameriky, Japonska a Europy a ten svet chce co najlacnejsie auta. Automat je len extra vydavok.
 

 

tak zas a znova:
nerozumiem, preco sa niekto navaza do manualov, ked mu ich nikto nenuti

(a btw, ak fakt nerozumies, preco sa stale montuju manualy, tak asi nerozumies celkovo svetu okolo seba. aj ked myslim si, ze rozumies, preco sa stale montuju, iba si si chcel rypnut)
 
Hodnoť

re:

robotizovane prevodovky su to najvacsie zlo, zvlast v low-cost prevedeni
...
nezavidim tomu, co si ju kupi
 
Hodnoť

 

Moze mi niekto vysvetlit, aky je u ROBOTIZIVANEJ prevodovky teda rozdiel medzi modmi "D" a "M"? Pretoze robotizovana by nikdy nemala preradovat sama od seba, ani na "D".
 

Pozrel si si to video?

V "D" ti to pojde ako automat... v "M" si budes moct radit rychlosti sam. To iste ako pri DSG, Powershift, PDK..."dvojspojky" su tiez robotizovane prevodovky. Len odstranuju ich neduh pomalého radenia.

Cize toto veru rychle radenie nebude. Ale v dacii...za dobru cenu podla mna pojde na odbyt.
 

 

V tom pripade to nie je robotizovana prevodovka, ale automaticka. Maju rezim, v ktorom radia uplne same. A nie je podstatne ci je tam menic plus planetovka, jedna spojka alebo dvojspojka.

btw video nepozeram, lebo flash som davno vyhodil, a cez html5 to nejde.
 

...

Klasicky automat ma inu konstrukciu ako robotizovana prevodovka...nechce sa mi to vsak vysvetlovat.

Nasiel som nieco co by si si mohol k teme precitat. Je to v poho vysvetlene.

http://automix.atlas.sk/revue/...
 


Najčítanejšie na SME Auto