SME
Streda, 2. december, 2020 | Meniny má BibiánaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Špeciálna edícia A45 AMG má osloviť najmä fanúšikov šampionátu F1 (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

stvorvalcovy dvojliter za 65.000 a to si aj nekdo kupi?
 

 

To vieš, sú takí čo nemusia obedovať za stravné lísky ako ty.
 

Degeneracia

A to sa urcite na dialnici odpajaju dva a mozno aj tri valce a potom ma spotrebu 1,3 litra. A bude aj dizlova verzia so 4 turbami ? Tento trend je totalne na hlavu. Uz prakticky neexistuje auto s poriadnym vysokoobjemovym motorm bez vseliakych kurvitiek. Sportove auto by si zasluzilo 6 alebo 8 valec a turbo
by nebolo ani nutne. Vsak ked teraz sadnes do "premioveho" auta tak mas dojem ze sa hras hru na hracej konzole. Traptosti a to vsetko je odovodnene emisiami. Totalna degeneracia!

PS. a to nejde vobec o stravne listky , mily Toremanu.....
 

 

Preboha a co od toho chces, 8valec a auto velkosti smarta? Do takeho auta je prirodzene davat taky objem. Na taku minikaru to ma monstrozny vykon.
 

 

ale to nie je hocaky 4valec, tento polozi do smutku nejeden 6valec. A co sa tyka kolegu nizsie co vyplakava koli objemu, ved toto je zasrane auticko, velkostou horko tazko na urovni golf/focus tak naco do toho trepat nejaky tazky 3-4 liter? Na velke objemy ma mercedes ine auta a chvalabohu ich ma zatial dost.
 

 

teda kolegu vyssie :D
 

"zasrane auticko"

Vsak to ma oslovit fanusikou sampionatu F1.... To auticko oslovuje, naterom a buzerantskym kridlom vzadu . Nieco mi tu nesedi. To ze F1 pouziva 4valce(ak sa nemylim) a toci ich na 12000 otacok a po kazdom
preteku ich meni ma byt ta paralela s tymto "zasranym autickom" za 60000 tisic ? Smiesne.

PS. a nikto tu nevyplakava len konstatuje ze nic nenahradi velkoobjemovy motor ktory sa dokaze poriadne "nadychnut", kolega, obvzlast ked to vozitko ma oslovit fanusikov F1
 

po každom preteku ich nemení...

a veľkoobjemové motory predsa stále majú... 3,5 litre V6 a čoskoro R6, 4 litre V8, päť a pol litre V12 biturbo. Ja ti nevím Výclave, slušnej oddíl...
 

Karle

O com to pleties? Zda sa Ti ze som ***** ? Vsak je to diskusia o tomto konkretnom vozitku, nie o celej palete motorov a vozidiel ktore vyraba MB. Je to take tazke drzat sa temy v clanku?

PS. a ak tie motory po kazdom preteku F1 nemenia tak ich komplet repasuju. Takze ako keby ich menili... ci nie?
PPS. Takze sa mozme dohodnut ze to vozidlo je len taky odrb na zakaznika, zaplatit za logo a oturbovany ventilator?
 

nie nerepasujú.

sú zaplombované. Ak dôjde k nejakej úprave, tak dostanú grid penalty.

Na celú sezónu majú 8 motorov a motor je rozdelený na 42 komponentov, tímy majú systém 66 tokenov atď. načítať...


Napísal si doslova: Uz prakticky neexistuje auto s poriadnym vysokoobjemovym motorm bez vseliakych kurvitiek.

O tom pletiem. Samozrejme, že existujú, viď vyššie. 450 kW V12 považujem osobne za celkom slušné náradie.

Takze sa mozme dohodnut ze to vozidlo je len taky odrb na zakaznika, zaplatit za logo a oturbovany ventilator?

Nie nemôžeme, to auto je raketa. Z 2 litrov objemu taký výkon považujem za skvelý engineering. Tiež by som si to nekúpil ale oni hľadajú medzeru na trhu. Nepáči sa ti, nech sa páči napríklad céčko, 4 liter, alebo ďalších x brutálnych modelov.

https://www.youtube.com/watch?...

Veď takto prednedávnom zrýchľovali V8 motory...
 

F1

Dakujem ze si ma poucit ako to je v F1. Nezauima ma to az tak.
Ale pamätam si ked napr. Honda vyrabala skvele atmosfericke motory napr do S2000
kde z objemu 2l dostali 240 k. cize 120 k na liter. Nehovorim o Preludoch ,Integra,Civic Type R a z vyssich objemom Legend, NSX vsetko poctive atmosfery bez vseliakych turbo a biturbo kombinovane s kompresorom. A ked som napisal ze PRAKTICKY neexistuje auto s vysokoobjemovym motorom a nie len vysokoobjemovy, bez vseliakych kurvitiek, tak som samozrejme myslel auta bez VSELIAKYCH KUVITIEK (to je to podstatne co si prehliadol), ktorych su plne aj Tebou menovane motory/auta MB ale auta pre bezneho spotrebitela (cenovo akceptovatelne) ktory chce mat len pozitok z jazdy a mozno si chce aj sam vymenit ziarovku v blinkry alebo vymenit olej a nemusi sa bat ze mu odide turbo, ktore toci aj 80000ot/min a vyzaduje aj specialne zaobchadzanie.
Takze tak
 

súhlas.

tiež som za atmosféru. V6, žiadne turbo, okamžitá reakcia na plyn.

hondy nie sú moja šálka kávy síce, skôr mám rád staré medvede W202, W124, W140 a podobne, autá s dušou, bez kurvítok.

Turbo točí aj 240 000 ot/min (!) viď litrový ford focus... 96 kW z litra, ecoboost. nechcel by som to ani za svet.

(ziarovku v blinkri)
 

Vor stroj

Takze hovoris ze blinker sa sklonuje podla vzoru "stoj". Zrejme ano je to nezivotne takze "dub" to nebude. Dakujem " poradno" :-))
 

???

Vsak som hovoril o minulosti, bohuzial aj ked HONDA dlho odolavala nebolo vyhnutia.
Tie debilne emisie......
 

veru veru...

tuším, že už len mazda má atmosféry. ale aj tie už končia, turbá budú/sú všade. Už aj základná carrera je turbo, nuž...čo narobíš.

akékoľvek nové auto by mi ale zasa až tak nevadilo, no. vedel by som si vybrať.

inak aj keby to bol vzor dub, tak to asi bude v dube, čiže v blinkre :-) niekde sa tak možno hovorí, neviem :-)
 

Konsenzus

Takze vlastne mozme nasu diskusiu ukoncit tym, ze sme dospeli k urcitemu konsenzu
(ako sa hovori na Slovensku) .Aj technickemu a aj gramatickemu :-))

Pekny den
 

asi hej.

pekny den aj tebe.
 


Najčítanejšie na SME Auto