SME
Sobota, 24. október, 2020 | Meniny má KvetoslavaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

TEST: Nová Astra prekvapila komfortom podvozka (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 > >>

Hodnoť

nova Astra

vyzera vyborne, aj jazdi vyborne a pouziva vybornu techniku. Zatial len velmi dobre referencie. Pomohla jej vyrazna redukcia hmotnosti. Napriek absencii viacprvkovej napravy dokazala byt hravejsia ako Focus a zaroven aj istejsia pri zmene jazdneho pruhu. Myslim, ze vo Wolfsburgu robi nova Astra viacej vrasok na cele ako dieselgate. Aspon pri lacnejsich modeloch urcite. Nedivil by som sa, keby sa nova Astra stala autom roka.

Osobne si myslim, ze Alfa by najlepsie urobila, keby prebadgovala Astru na Giuliettu. Samozrejme s alfackym grillom a mozno viacprvkom vzadu a ostrou 1750 vpredu:-) Alebo len jednoducho bez nakladov zobrat verziu OPC, ale v cervenej farbe!
 

stou alfou.

Nemecké autá, nie je moja krvna skupina, ale toto je v celku + - Ok, s tou Alfou nemaáš zlý nápad, a ako jeden koncern by to bolo realizovatelne.
 

Alfa

Mám Alfu Giuliettu (dvojročnú) a ten zadok novej Astry je skoro kopia. Giulietta ho má ale krajší...he. Ale inak nova Astra vydarené auto. Jazdil som na predchadzajucej Astre a je fakt že hmotnosť bol problém.
 

 

Alfa Romeo a Opel v jednom koncerne? Uslo mi snad nieco? FCA predali Alfu alebo GM predali Opel?
 

Alfa

by urobila lepšie keby závod presťahovala preč z Talianska a na vedúcich pozíciách neboli Taloši a bola by zahojená
Čo sa týka tejto Astry článok som ani nedočítal, keď mam autu odpustiť lenivý plynový pedál, nepresné radenie a hluk v kabíne tak ďakujem nechcem. Mame súčasné Astry ako služobne a je to katastrofa, o poruchách sa nebudem vyjadrovať ale dostalo nas teraz žblnkanie vody vo dverách :) jeden by neveril koľko vody sa do nich zmestí. Inak vyzerá dobre v červenej farbe je to fakt pekné auto
 

suhlasim s hodnotenim astry

sam som mal predchadzajuce dva modely, ten prvy akotak, ale predchadzajuca generacia bola cista katastrofa, asi cele cina. Pri 100 000 auto klaklo. Bolo sukromne a vodic som bol vzdy len ja. odislo v priebehu 2 tyzdnov postupne vsetko. Uz Opel nechcem.
 
Hodnoť

 

Aj ceny vyborne, 1,4 turbo 150k v top vybave 17700€... Na porovnanie Golf v top vybave a 150k TSI 21500€.
 

to som zabudol

naozaj je lacnejsia, i ked teraz maju uvadzaci bonus 1800euro a preto je ta cana podstatne nizsia. Normalna cennikova je teda plus 1800euro, co je stale vynikajucich 19490euro, plus kopec asistencnych pomocnikov vo vybave Innovation.

Zatial ale chybaju silnejsie motorizacie, ale verim, ze aj to bude a samozrejme Astra OPC. Modelova rada bude dufam ze tiez podobna ako v minulosti:

Kupe, 3 dver, 5 dver, kombi, kabrio - i ked teraz ma Opel Cascadu a neviem, ci urobi aj mensi kabriolet. Opel je mimo nasho portfolia:-(
 

 

Ano ale aj Golf ma teraz akciove cenniky, -1874€ pri 1,4TSI 150k v top vybave.... Bezna cena je 23334€ za spominany model.
Chybaju soilnejsie motorizacie ? Ani Golfa nekupis so silnejsim benzinovym motorom ako 150k, az od verzie GTI... OPC urcite bude tiez.
 

Neviem ako Golf

ale Octaviu mozes kupit aj s 1.8TSI - 180PS a tiez v dechte 184PS. samozrejme silnejsi benzin 2.0TSI 220PS, alebo 230PS iba ako RS. Ale sa divim, lebo naftu kupis silnu aj bez RS. Inac Octavia cennikova cena 20750 za 150 konove 1.4TSI vo vybave Style. Mozno ponukaju aj 'dieselgate' zlavu ako pri Golfe:-) Neviem. Nove auto momentalne nepotrebujem, tak som nepozeral...
 

 

Lenže je to Oktávia :-) nikdy.
 

 

silnejšie motorizácie ti netvoria trh. to vieš aj sám. Diesel 1,6 je nosný model a tým chce astra dobiť trh (môj názor). Aj keď v porovnaní s golfom 2,0 TDI skončila v Autobilde druhá (aj keď nechápem prečo), cenovo je oproti 2,0 TDI niekde inde a s VW 1,6-tkou ju porovnávať je urážka.

Takže budme radi, že sa chlapci v Opli poučili a po Cascade, ktorá je v TOP3 v dizajne nemeckých kompaktných štvormiestnych kabrioletov (spolu s BMW4 a Audi A3) postavili ďalší nádherný kúsok, ktorý je aj technicky na úrovni.

Inak ako je to so sprevodovaním 1,4T? ešte má dlhé sprevodovanie? či sa to menilo?
 

ako poznam opel

tak za tu cennikovu cenu sa to nikdy nebude predavat. Vzdy bude zlava, akurat s dlzkou vyroby bude zrejme narastat jej vyska.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

no hej

ale do leona nemáš použiteľný motor, celkovo VW je veľmi biedne s motormi, fakt asi by som si nevybral.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

lenze leon nema matrix svetla, astra je jedina v triede. leon svieti ledkami ale nie su matrix
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

Teraz som kupoval auto...

takze som urobil niekolko skusobnych jazd a nejake auta sme mali pozicane aj na vikend. Predtym som mal starsiu Astru, bol som spokojny, takze som logicky siel pozriet aj tuto novu.
- Astra bola benzin 1.4, 92kW turbo a sklamala ma. Bolo to dost lenive auto, neviem, kam sa ten vykon vytratil. Kedze je auto lahsie, viac bude citit narast vahy auta pri plnej posadke. MALY kufor, mensi ako Astra, ktoru som mal predtym. Ono totiz tych 370 litrov je podla normy, ktora rata do objemu aj priestor pre rezervu. Bol som s toho smutny. Vyzera pekne.
- Leon som mal benzin 1.2 81kW turbo. VELMI zive auto, bolo sice citit turbo dieru, ale inak som bol velmi spokojny. Dobry tah do kopca, pri 130 cca 2500 otacok, takze tiche auto, full led, teraz 6 rokov zaruka. Kvalita interieru ma VOBEC netrapila, uplne mi to vyhovovalo. Jedina chyba bola, ze ako vyssi clovek ma tlacila stredova konzola do nohy. Skoda.
- Ceed - benzin 1.3 bez turba. Slaby. Ked som siel na dialnici do kopca, musel som podradit do 5, lebo na 6 nevladal, ale lepsi motor by to vyriesil. Vela odkladacieho priestoru. Ale co mi velmi vadilo - volant nieje v strede sedenia vodica. Je mierne vlavo. Hrozne ma to rusilo. Skusal som v predajni aj ine vybavy - rovnake. Nechapem.
- Golf 7, teraz je dobra akcia. Etalon triedy (s tej frazy je mi uz zle). Ano, najlepsi prienik vsetkeho, ale ma svoje chyby. Zadna naprava uz len tyc. Motor bol benzin 1.4 92kW turbo a bol asi najzivsi zo vsetkych. Tiez turbo diera. Boli sme celkom nalomeny ho aj kupit, ale potom prisla na rad...
- Mazda 3. Benzin 2.0 88kW bez turba. Poctiva atmosfera s plynulym nabehom, ziadna turbo diera. Aj ked papierovo slabsi motor ako Golf ci Astra, islo sa nam s nim skvele. Zadna viacprvkova naprava drzi skvele stopu. Vyborna prevodovka, skvele riadenie. Vobec nevyzaduje otacky, ako by to clovek u atmosfery cakal. Vysoky kompresny pomer je citit. Asi je jasne, co vyhralo.
 

U mna

U mna by to vyhralo uz len koli atmo. Mozno este civic by som vyskusal, tam je 1.8 vtec. Ja mam zatial 4-rocny accord 2.4 vtec (~150kw), a zrejme najblizsich 5 rokov menit nebudem. Oproti starsiemu 2-litru je to obrovsky rozdiel :] (a dialnicny kopec bez problemov na 6-ke)
 

1 2 3 4 > >>

Najčítanejšie na SME Auto