SME
Sobota, 28. november, 2020 | Meniny má HenrietaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Test Seat Leon FR: Nemusí mať v znaku leva, aby vás odviezol ako kráľ (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 > >>

Hodnoť

nie

španiely ale nemci das volkswagen čo má iné prosím Vás ako nemecký volkswagen iný motor inu prevodovku? iné sedadlá???
 

 

Mas pravdu. Je to vlastne golf. Len lacnejsi. Ale stale lepsi ako vsetko od Hjundeee.
 

on to ma v DNA

tak za to nemoze:-) Asi nevies, ze Hjondee Elantra sa sice na koncern nechyta ani v modelovom roku 2000, ale ma pipak na rucnu brzdu:-)
 
Hodnoť

 

"Motor pri tachometrovej rýchlosti 130 km/h pracuje pri otáčkach približne 2.000 za minútu"
Toto bude podla mna nejaka chyba, tipoval by som okolo 2800...
 

 

Preco? Ma to 125 koni, a 6 rychlostnu prevodovku. Ak to dobre sprevodovali tak 2000 otacok pri 130ke je realnych.
 

 

http://autogrip.sk/test-seat-l... v tejto verzii toci na 6tke 3000.
 

 

SME kvalita teda zase raz nesklamala:)
 

2000 otáčok pri 130ke

je neuveriteľne málo a aj nerozumne málo, až sa mi to nechce veriť. Ja mám na svojom zas nerozumne veľa , až 4000 . Optimum by bolo tak okolo 3000 alebo tesne pod 3000, ale 2000 je málo, ibaže by to bolo auto určené na nemeckú dialnicu a tam by to fičalo pri 3000 ale pri poriadne vyššej rýchlosti.
 

 

mam tento 92kW motor v leone, pri 130 toci na 6-ke 2800 otacok
 

 

Dik za info. Tak zase bohuzial zle info v clanku. A tak som dufal ze si zacnu davat pozor na chyby.
 

 

Ale veď oni ti ho zprevodujú tak, že pri 130-ke bude na šestke točiť 2000 ot./min.! No príde malé tiahle stúpanie a musel by si podraďovať!

Už si počul tú známu pesničku o tom ako objem neoebeš?
 

 

Objem oebes turbom(to ze sa mi tento trend nepaci je druha vec).
Ani atmosfera s rovnakym poctom koni by na tom kopci co spominas mala problem v tich otackach.
 

 

No tak podľa mňa ti vyššie potvrdili, že objem neoebeš ani turbom a bájka o 2 tisíc otáčkach pri 130 km/hod. je zrejme naozaj iba bájka. Ja som mal Rapida s 1,2 TSI na tri dni a to, čo dokázalo turbo, dokážem na atmobenzíne jednoduchým podradením o 2 stupne. Najviac ma na tom Rapide štval ten neskutočný turbolag. Aj sekundu čakáš, čo sa bude diať! Ono sa to možno zdá volovina, že čo ten chlap trepe a nepočká sekundu, no pri zaradení v križovatke, či na kruháč do premávky je tá sekunda neskutočné obdobie :-) hraničiace s kolíziou.
 

ja to stale hovorim

autom treba vediet jazdit. Ale pocul som tu uz aj taky nazor, ze vykon si treba zasluzit - teda na obhajobu atmosfery:-)
 

 

...áno, treba vedieť jazdiť a preto si "turboefekt" viem urobiť aj s atmosféry, jednoduchým podradením a netrvá to dlhšie ako turbolag

mimochodom, vieš mi vysvetliť, ako využijem turbo pri dennodennom poposúvaní v rannej, či popoludňajšej zápche? len mi nehovor, že pri turbomotore môžem jazdiť pri nižších otáčkach a že o to menej musím v meste radiť. Trojdňová tortúra s 1,2 TSI mi ukázala presný opak. Musel som radiť minimálne rovnako, ak nie viac ako na 1,25 litrovom atmobenzíne.
A teraz zas prichádza od miroca pesnička o tom, ako niekto nevie jazdiť....
 

 

Podla mna to nie je ani tak o tom ci vies alebo nevies jazdit, ale o type konkretneho sofera. Niekoho praca s radiacou pakou obtazuje, niekto ju ma rad. Ja vidim v obidvoch motoroch vyhody aj nevyhody. Jasne, ze nemozem porovnavat bmw radovy sestvalec s 1.2 TSI, ale verim tomu, ze pre 75%+ soferov bude jazdenie na turbomotore jednoduchsie, bude sa im pacit tah od nizkych otacok bez podradenia(pri predbiehani nech je benzin akejkolvek konstrukcie tak budes podradovat). Co tak 911 Turbo? :) A predpokladam, ze sofer Hondy S2000 sa nad nami zasmeje, ze tocime maximalne 7000 a povie, ze na inej ako vysokootackovej atmosfere sa jazdi blbo.
 

 

Mate pravdu. Mam tento motor v FR a je to priblizne tak, ako pisete. Aj ked moje auto ma cca tristvrte roka, takze v novsich modeloch moze byt ina prevodovka, ale toto neviem potvrdit. Kto chce, moze pogooglit :-)
 

dalsia chyba

je v tabulke kde sa pise ze sa jedna o verziu FR Ecomotive ACT a potom vykon 92 kw, pricom 1.4 tsi ACT s 92 kW podla mna neexistuje....Skoda citat toto...
 
Hodnoť

Leon je slusne auto

za tie prachy, mame jedno v rodine 1,8 TSI s DSG a nema chybu. Mame ho 5 rokov. V novom sa mi nepacia sedacky a tenucky volant, to boli na predchadzajucom modeli dobre dve veci okrem motora a prevodovky samozrejme. Aj podvozok bol velmi dobry az sportovy v uvodzovkach.
 

 

Veniec volantu by mohol byt hrubsi. To iste ma aj sucasny golf. Ale sedacky v FR su vyborne.
 

1 2 3 4 > >>

Najčítanejšie na SME Auto