SME
Streda, 27. január, 2021 | Meniny má BohušKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Test Seat Leon FR: Nemusí mať v znaku leva, aby vás odviezol ako kráľ (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

Neviem no.
Auto je navonok pekné, vozenie to môže byť tiež príjemné, ale ten interiér...podľa mňa bieda.
G_Benton
<< < 1 2 3 4 > >>

 

Absolutne suhlasim, ani jedno auto v koncerne nie je tak zabite oproti Golfu ako Leon a je to velka skoda. Ten interier je hrozny a nepotrebujem makcene plasty, ide o celkovy dojem a ten je viac nez lacny...
 

 

Suhlasim pokial ide o nizsie vybavy. To je lacnota az to boli. Style je o nieco lepsi. Lenze pokial ide o FR, to je podla mna iná trieda. Chromove dekory, polokozenkove sedacky, kozeny volant a radiaca paka s cervenym presitim, budiky ala AUDI a hned to cele posobi o dost lepsie. Jasne, ze na Golf Highline to nema, ale lacne to rozhodne neposobi.
 

 

Áno, to FRko je o čosi lepšie s tými tebou spomínanými doplnkami, ale ten stredový tunel a keď pozriem tie výduchy od klímy...neviem no, pôsobí to dosť lacno :)
 

 

Suhlasim FRko je ine ako bezne modely.
 

 

Neviem kolko z vas v tom aj sedelo alebo posudzujete len podla fotiek, pripadne podla toho co napisal niekto iny. Mame vo firme rocne FR-kove kombi, mam na nom nieco odjazdene a nikdy by som nepovedal ze to ma lacny interier. Nikto nemoze cakat ze mu zo zakladnej vybavy vypadne sanka, ale FR, CUPRA a X-PERIENCE vyzeraju velmi slusne. A ano - o malicko hrubsi veniec volantu by som zniesol aj ja :-)
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

Bavime sa o rovnakej triede a cenovej kategorii?
 

 

Interiér je dosť subjektívna vec. Ale teda na porovnanie u mňa je slušný interiér aj tento:
http://pictures.dealer.com/w/w...

Cena porovnateľná s tým Leonom.
 

 

Len este keby nasli miesto na ukazovatel teploty motora a laktova opierka nemala vyrez presne tam, kde ma sofer laket.
 

 

Veru no, ale aspoň sú tam mäkčené plasty a ten interiér je úplne inde ako ten pri tomto Seate. Inak mne osobne postačuje kontrolka o stave teploty motora :)
 

 

Tak makcene plasty sa najdu aj v Leone :-) Ja osobne si myslim, ze je dobre vediet ako teplota stupa, pripadne ci nejde nad 90 stupnov. A ako pise porky, este zaujimavejsi udaj o teplote oleja. To je totiz informacia, kedy je mozne zacat ,,sliapat autu na krk,,. A ked ma chladiaca zmes 90° a tebe sa vypne kontrolka studeného motora, olej moze mat kludne 60. A Mazda celkovo take informacie nedava.
 

 

Podla mna ta modra kontrolka zhasne skor ako ma voda 90 stupnov, uz asi pri 70 stupnoch.
Ano je zaujimave sledovat teplotu chladiacej a oleja. Chladiaca 90 a olej ledva 60. Olej ma prevadzkovu teplotu 87-90 stupnov po 10-15km zalezi od rocneho obdobia ( pokial sa auto nenahana ).
 

teplomer

Celkom dobre nechapem modu nedavania teplomerov na palubnu dosku. Leon ho nastastie ma a v palubnom pocitaci aj teplomer oleja. Je celkom zaujimave ho sledovat.
 

 

Ja som raz videl napichnutu Octaviu 2007 na pocitac.
Teplomer na palubke siel po rozjazde pekne postupne nahor az na 90 stupnov, diagnostika v case, ked teplomer doplaval na 90, stale ukazovala len 65 stupnov. Este 5 minut jazdy a az potom bol teplomer a DIAG narovnako.
Nasledne sme skusili motor prehriat, vonku 35 stupnov, klima na plne gule, trojka hore kopcom. Diagnostika ukazuje 105 stupnov, teplomer na palubovke stale krasnych 90. Az ked sme motor dostali na 110 v diag, teplomer za par sekund vyletel na 110.
Odvtedy mam na koncern tazke srdce, ze oebava nielen na spotrebe v palubaku ale este aj na teplote motora, akoze ako fajne rychlo sa ten dizel zahrieva a vobec neprehrieva... Tudle mudle, cinske nudle...
 

 

Toto je uz davno napr. u Skody mala posledny teplomer Felicia, uz Fabia 1 mala umrtvene cidlo. Vies preco, lebo ak rucicka kolisala majitelia behali do servisu, ze maju pokazeny termostat.
Preto vyrobca urobil ukazovatel teploty, ktory drzi kolmo 90 stupnov a nekolise.
Len blazon zacne nahanat auto, ked rucicka ledva vystupi kolmo.
Zohriatie auta na prevadzkovu teplotu trva 12-15km ............
Pokial mas auto v poriadku motor, chladiaca sustava a nie si blazon tak neprehrejes auto.
 

Súhlasím.

Ten interiér CLAčka (ak sa teda nemýlim a je to ono) je perfektný. Minule som pozeral Autosalón na TV Prima a tam sa rozplýval Pepa nad interiérom Mercedesa S :) vraj interiér A8 je oproti tomu interiérom Zetora.
 
Hodnoť

fakt

nepochopím, tých novinárov, prečo nenapíšu rovno, že ten interier je grc, nech sa nikdo nehnevá, favrit bol podarenejší na svoju dobu.
 

 

Suhlasim. Z exterieru velmi pekne auto a clovek pozrie dovnutra a nevie ci sa ma smiat alebo plakat...
 
Hodnoť

Seat Leon - autor clanku

Dufam, ze autor clanku to pisal narychlo popri kupovani darcekov.............

Je to neprofesionalny clanok..........

- Na 6. p. s. urcite motor nema pri 130km/h otacky 2000 ot./min, ale cca 2800 ot./min
- spominal obsah motora, to je uz silna kava. Autor nech si nastuduje rozdiel vyznamu slov obsah a objem.
 
Hodnoť

no už to začína

už aj v autorubrike začína šantiť klavír. Tak to je jej koniec.
 

<< < 1 2 3 4 > >>

Najčítanejšie na SME Auto