SME
Utorok, 26. január, 2021 | Meniny má TamaraKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Medzi čerpacími stanicami je obrovský rozdiel v kvalite (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 > >>

Hodnoť

 

A na Slovensku nie je Národný úrad na kontrolu paliva ?
 

 

neboj sa, dôchodcovská hliadka sa tam už určite blíži, práve vyrazili z trenčianskeho Kauflandu
 
Hodnoť

Otazka

Je toto reklamny clanok? Preco nie je tak oznaceny?
 
Hodnoť

PREKLAD CLANKU

Preklad clanku do jednoduchej slovenciny je takyto: Nedajte sa znechutit tym, ake ceny pohonnych hmot ma Slovnaft. Ropa po celom svete klesa na cene s vynimkou cerpacich stanic Slovnaftu. Tam sa staraju o kvalitu a preto musite platit viac. Specialne ti co mate naftove motory. SME je neskutocny dennik. Tolko ***** co oni dokazu publikovat nedokazal snad od cias Koridoru a Republiky nikto. Konkuruje im len Pravda.
 
Hodnoť

len tak mimochodom ,

a nie je to reklama, tankujem 10 rokov výhradne na pumpe Ju... a všetko je tak ako má byť.Pokiaľ je nájomca pumpo WC a prilieva tam rovno do zásobníka vodu, tak je to jedno aká pumpa top je.Jeden takýto pred cca 6 rokmi to tak robil na OMV v Rači.Keď začal byť podozrivý, tak tyčou v noci prerazil podzemnú nádrž, akože presakuje tam voda.Celú nádrž museli vykopať a vymeniť.Stihol,sa ešte hodiť maród a dať výpoveď.No ale spravodlivosť ho dostihla.Už je tam.
 
Hodnoť

...

názov čerpačky nezverejnený - názov servisu zverejnený - vy k rvy dobrá reklama
 
Hodnoť

 

Čitatelia mesačníka MOT mi potvrdia, že zvykol čas od času priniesť článok o kontrole palív na ČS na SK a vždy s konkrétnymi výsledkami a názvami ČS. Je skutočne mýtus, že značkové (= patriace veľkým gigantom, keďže každá ČS má označenie a neznačkovú som ešte nestretol)ČS sú lepšie ako tie menšie. Výsledky zverejňované v MOTe to potvrdzovali. Len podotýkam, že sa bavíme o štandardnej nafte alebo benzíne 95. Kto chce aby mu autíčko šliapalo dlhé roky a malo motor v poriadku, mal by ak nie neustále, tak aspoň často natankovať prémiové palivo, ktoré má vplyv na stav sediel ventilov a pod. Keď som vlastnil autá nižšej strednej triedy neprémiových značiek, tankoval som na ČS JURKI. V MOte boli vždy medzi bezproblémovými ČS. Keď som prešiel na prémiové značky strednej triedy, tak čerpám výhradne Shell V Power 95.
A odporúčam vodičom v zime tankovať vždy pokiaľ spotrebujú 1/3 paliva a doplna. Zamedzia tak kondenzácii vlhkosti v nádrži a opäť tak pomôžu svojmu tátošovi. Tí, čo jazdia na kontrolku a ešte okrem toho jazdia málo a auto im často stojí aj x dní bez dotankovania, sa nemôžu čudovať vlhkosti v nádrži a jej vnútornej korózii.
O tom, že v zimnom (chladnom) počasí je spotreba vyššia (najmä u tých čo jazdia krátke trasy a tak stále začínajú jazdu so studeným motorom), je zbytočné debatovať.
 
Hodnoť

 

Slovnaft nech si hlavne urobi poriadok na vlastnych znackovych pumpach (a je mi jedno, kto ich ma v prenajme, interna kontrola fransizy ma fungovat predsa...)
Musim tam capovat firemne auto a co budem hovorit. Kosice oproti Baumaxu - snad rok im hapruje jedna pistol na naftu. Ked sa mi ujde dany stojan, zavolam si obsluhu a necham si natankovat. Vraj to hlasili a oprava nikde...

Bezna situacia hocikde na slovensku: Hadica na vzduch. OK, musim si ju opytat na prevadzke lebo sa im asi kradli. Co je horsie, hadica sa uz zjavne mnohokrat poskodila, tak ma po nekonecnom skracovani tak meter a pol a ku kompresoru musim pristavit presne to koleso, ktore chcem dofukat. Az chcem dofukat vsetky 4, tak viac parkujem ako fukam. Uz sa mi stalo, ze ma z predajne poslali za obsluhou vonku a typek vytiahol hadicu schovanu v smetnom kosi!

Ani Shellka nie je kosher. Alejova Kosice - dva mesiace im nejde zachod? To kde sme...
Shell pod Furcou - kompresor je uz mesiac out of order, lebo chyba koncovka na hadici.

Dalsia vec tie umyvarky - ked vidim v akom su stave, tak by som tam ani Feldu nedal umyt.

A nech sme konkretni - OMW pod Furcou - tak 10 rokov dozadu som tam osobne natankoval doplna starsiu Skodovku, nedosla ani do Kosickej. Odtah do servisu na Lingove, zjavne znali miestnych pomerov ani kapotu neotvorili, sli rovno do nadrze. Po vymene benzinu a filtrov zrazu motor fungoval bez akehokolvek ineho zasahu.
A druhy konkretny - Slovnaft Namestovo asi 6 rokov dozadu. Auto tak netahalo, ze som na celej ceste do Presova tankoval na kazdej jednej pumpe po 2 litre, aby sa ten sajrajt co najviac rozriedil.
 

"to kde sme"..??..

..na vychode.....:-)))
 
Hodnoť

Mne pred asi troma mesiacmi

odisiel splynovac LPG. Auto zacalo zdochynat, neudrzalo volnobeh, na LPG nepouzitelne. LPG novo namontovane v case poruchy asi 8 mesiacov. Servisny technik vybral filter, rozobral splynovac. Filter uplne zapchaty neidentifikovatelnym sajrajtom, v splynovaci detto. Tankovane na Benzinole tesne pred poruchou parkrat na Jurki. Podla vyjadrenia technika niektore slovenske pumpy nakupili vela vela ton nekvalitneho LPG a teraz sa to snazia predat.
 
Hodnoť

 

ta ja uz nenatankujem inde ako na Slovnafte potom co som raz natankovala nejaky zakaleny bordel na neznackovej pumpe a pri -8° mi zmrzla nafta pred 2 rokmi - 23.12 o druhej rano som ostala visiet na Certovici. Odtah sice zaplatila poistovna ale opravu auta som uz musela zatiahnut sama - to co vypustili z nadrze sa tazko opisuje, to uz ani nevyzeralo ako nafta ale vytuhnuty parafin s vodou. Palivovy filter bol v tahu a som este rada ze to neposkodilo trysky.
 
Hodnoť

 

No, ze nieco vytiahli z nadrze, este neznamena, ze bola zla posledna natankovana nafta. Pokial mal v nadrzi border a nanosy za poslednych 10 rokov, tak by ak nadrz prvykrat po 10 rokoch uplne vypustia, tak je jasne, co tam najdu. Vsetko co plava bude nahladine, vsetko co klesa bude na dne nadrze, az kym sa uplne nevypusti a nevycisti.
Okrem toho clanok pise "to jediné zachránilo jeho motor. Inak by sa mohli nečistoty dostať až k palivovému čerpadlu a zničiť ho.” Tak mohlo to znicit motor alebo palivove cerpadlo? A preco neukazali aj tie "necistoty"? Pod znicenim motora si predstavim prasknute rozvody alebo inu destrukciu, nie upchate cerpadlo, pripadne zanesene vstrekovace...
 
Hodnoť

 

Len pre doplnenie, popíšem skúsenosť z minuloročnej jesene s pumpu Slovnaft v bratislavkej Dúbravke. Išiel som zazimovať motorku, tak som pre istotu natankoval EVO benzín, pretože by tam malo byť menej BIO složiek a keď motorka celú zimu stojí, nemal by benzin degradovať. Ale o tri týždne bolo cez víkend pekne, tak reku prebehnem sa trochu na motorke. Štartér startuje, motor nechytá. Odťah do autorizovaného servisu Yamahy, odtiaľ telefón, čo ste to preboha načerpali, smrdí to a zašpinilo to kompletne sviečky. Volám na SOI, tý vravia, že oni s tým nič nemôžu, nech reklamujem u Slovnaftu. Ok, pošlem reklamáciu, dôjde vyjadrenie, že spravili testy a ich benzín na konkrétnej pumpe je v poriadku. A keďže mám dotyčnú pumpu skoro rovno pod oknami, čo si nevšimnem. Dotyčný stojan s prémiovým benzínom je prelepený. Každý nech si spraví úsudok sám, aký je rozdiel medzi benzínom zo značkovej pumpy (ktorého flašku vytiahnutú z motorky mám ešte v garáži) a neznačkovým, proti ktorému tak vehementne tento článok bojuje.
 

 

slovnaft prievozska asi podobne, z auta isiel neskutocny dym, isiel som s tym do servisu, vypustili nadrz
 
Hodnoť

uz chyba len clanok

o zlych a podvodnych autobazaroch a dobrom AAA auto.
Aj tzv. znackove pumpy su v prenajme sukromnikov. Spekulaciam a podvodom sa medze nekladu aj na pumpach s peknou tabulou. Cisty marketing - kupujte znackove aj ked drahsie palivo.
 
Hodnoť

Ked nacapujem na Slovensku,

prejdem na plnu nadrz o cca. 80 km menej ako ken natankujem v Rakusku. Na tej istej trati (len dialnica), tou istou rychlostou (tachometrovych 140 km/h) za relativne tych istych podmienok. A nie je to jednorazove pozorovanie.
To je ako s potravinami v Bille - ich kvalita (iste nie vsetkych) na Slovensku a v Rakusku je neporovnatelna! Napr. mandarinky a mnohe dalsie ovocie som uz v slovenskej Bille radsej prestal kupovat.
 

V tom rakusku

tam aj čas beží rýchlejšie ... :-P
 

Nuz, podla toho,

ze vyprazdnenie v Rakusku plne natankovanej nadrze mi trva o nejakych 40 min. dhsie ako tej natankovanej na Slovensku, to bude asi presne naopak...
Takze vdaka tebe konecne viem dovod faktu, ze na to co dokazu rozkradnut slovenski politici za par rokov, potrebuju ti rakuski niekolko desatroci...
 

 

a nebude nahodou rozdiel aj v tom kedy ti pistol cvakne plnu? teda ze nie je plna nadrz ako plna nadrz? niekedy su tie rozdiely markantne, jednak to vidno na prilis nizkom priemere spotreby na nadrz, rovnako vidim aj na pristrojovke ze ta rucicka sa velice rychlo odlepi od plnej nadrze, kedzto inokedy to trva aj cez 100km..
 

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 > >>

Najčítanejšie na SME Auto