SME
Piatok, 4. december, 2020 | Meniny má Barbora, BarbaraKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Test Mitsubishi L200: Štýlový pracant nás presvedčil v teréne (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

Amarok s pohonom quattro ale neponuka moznost uzavretia medzinapravoveho diferencialu co je v tazsom trene problem je verzia s priraditelnym pohonom prednych kolies kedy sa ale predne a zadne kolesa tocia rovnakou rychlostou kedze tam nie je diferencial - podobne ako hilux a ostatne pickupy na asfalte s nikou adheziou nepouzitelne lebo auto vo vyssej rychlosti nezataca alebo potom verzia s adaptovanym pohonom quattro ktory je sice vyborny na ceste ale v tazsom terene neumoznuje uzamknut medzinapravovy diferencial. Mitsubishi ponuka pre l200 lacnejsi easy select drive s priraditelnym prednym pohonom bez medzinapravoveho diferencialu alebo redakciou testovany superselect drive kede je otvoreny medzinapravovy diferencial uzatvarany bud viskospojkou alebo mechanicky poskytuje zdaleka najviac moznosti auto vie ist so zadnym pohonom potom priradit predny pohon 50:50 s otvorenym diferencialom pri preklze jednej napravy viskospojka presuva krutiaci moment na napravu s lepsou trakciou (podobne ako subaru s manualom bez dccd) co je vyhodne na jazdu po asfalte s horsimi adheznymi podmienkami alebo je moznost pevneho uzavretia medzinapravoveho diferencialu s prenosom 50:50 za kazdych podmienok -vyhoda v tazkom terene
 

 

Cesi nemaju hory ani vela zle dostupnych miest. Na tej rovine su im pickupy nanic, stacia tym chaluparom octavie scout. Se divim, ze vobec nejake predali :)
U nas Rangery a L200 nakupovali elektrarne, Navary natlacil niekto cez Kalinciaka do vsetkych odnozi MVSR a L200 si stale vyberaju hlavne lesnici a horska sluzba. Amaroky a Ram1500 jazdia iba v okoli BA. Nakoniec, Hiluxy su drahe, tie si moze dovolit kupovat iba isis, u nas mimo cesty ich poskodit nikto nepojde. Cest vynimkam... a polovnikom je jedno co v lese znicia, hlavne nech to ma navijak.
Kazdopadne, moj senzoricky test nedokazal sice nic, ale pride mi to tak, ze v meste vidim hlavne amarok a v horach L200.
 
Hodnoť

 

Mohli by ste urobit aj test Rangeru po FL (idealne wildtrack).. zaujmalo by ma aj porovnanie moznosti v terene...
 
Hodnoť

 

Mali sme tohto pracanta vo firme. Viac ale pracoval v servise ako na ceste.
 

Mam niekolko rokov Pajero ma cez 250 000

kupene s urcite pretocenym tacho a je to nezmar, 3200 diesel. Jazdi skoro vyhradne v lesoch a poliach , skratka teren az na malickosti super auto.
 

 

U nás vo firme máme jedno Mitsubishi L200, a je to bezproblémové auto. Čo mi kolega spomínal keď išiel naposledy na Inovec (máme tam komunikačnú technológiu) s tým autom, tak bol prekvapený, že sa dostal až hore. Vravel, že pešo by mal obrovský problém sa dostať na dané miesto. Ja osobne som to auto ešte neriadil, no určite by som ho chcel vyskúšať v teréne. A čo sa servisu týka, tak ho navštevuje iba kvôli pravidelnému servisu (kvapaliny, filtre...).
 
Hodnoť

toyota je tstovana

..a aj isis pouziva len toyotu v bojovych podmienkach...:-)
 

stastie...

ze nemame puste ale hory a lesy...
 
Hodnoť

 

Auto na slovenské cesty...°)
 
Hodnoť

Nič v zlom,

filozofujete tu nad nejakými pracovnými autami.Tu v Scotland sa ako topánky používajú Hilux,Barbarian ,Warrior a dokonca Hummer a nikto o tom nefilozofuje.Simply,je to na prácu.
 

nic v zlom

ale mam problem pochopit tvoj príspevok ako taky
 


Najčítanejšie na SME Auto