SME
Štvrtok, 3. december, 2020 | Meniny má OldrichKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Dopyt po zimnej komfortnej výbave rastie aj na trhu s ojazdenými autami (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť

skor tie

serepetičky prestali byt nadstandart, par rokov do zadu bola klima luxus a dnes bez nej nepredajne auto :)
 
Hodnoť

pri stocenych kilometroch

na autach ktore predavaju, by som sa bal ist do akejkolvek nadstandardnej elektroniky v dnesnych autach. Aj tie displeje maju svoju zivotnost. Nehovoriac o ostatnej elektronike.
 

 

Takze ked jazdenku, tak len holu bosu so svihadlami? :)
 

nejde o okna

aj ked aj motorcek otvarania ma tiez svoju zivotnost/opotrebenie a cenu podla znacky. Myslel som tym ze u aciek mozes mat aj o par tisic kilometrov stocenych a myslim ze to je dost risk. Ale je to na zvazeni kazdeho ;)
 

 

No ale prave nejakeho displeja by som sa nebal. Acka su samostatna kapitola.
 

 

mas tam chybu
"u aciek mozes mat aj o par tisic kilometrov stocenych"

treba napisat takto:
"u aciek MUSIS mat aj o par STOtisic kilometrov stocenych"
 

Tak,tak..sám som ich odhalil

pri jednom SantaFéčku to bolo 110 tis. km podľa počítačom evidovaných záznamov v servisoch, do ktorých sa môj známy prepracoval na základe VIN čísla. Servisnú knižku samozrejme zatĺkli...a po mojom odhalení sa akože pokúsili mi "dokázať" že nemám pravdu...a po asi 10 minútach "brovsovania" suchu skonštatovali, že nemôžu dostať" do systému" ! :-)))) Auto malo o 110 tis. km menej ,ako pred dvoma rokmi!!!
 

 

Pozri sa na inzeraty na internete, polovica aut je stocenych a drviva vacsina dovezenych aut je stocena hned pred prvou STK na Slovensku
 

 

a co si kupis jazdenku v zakladnej vybave? najlepsie bez elektroniky? Ja ak by som si kupoval jazdenku napr v ackach, tak by som urcite chcel plnu vybavu ak je taka moznost
 
Hodnoť

 

Bol som v Ackach pozriet auto. Ackar zbledol, ked som vytiahol lakomer. No predosly majitel hovoril pravdu, auto nebolo streknute nikde. Aj sa mi celkom pozdavalo, predajca ho natocil. Pri startovani cudne skripave zvuky - priznak dvojhmoty na odchode. Motor siel krasne, potichu, bez trhania ci otrasov. Pruser nastal potom, ked som odzatkoval nalievacie hrdlo oleja - skoro mi ho tlak z kartra vyrazil z ruky, ktoru som mal v priebehu pol sekundy nakomplet od oleja doslova a do pismena striekajuceho z otvoru. To mi stacilo, dalej prehliadka nepokracovala, iba Ackar sa ma snazil presvedcit, ze to je uuuplne normalne...
 

Podobna skusenost

Pred rokom a nieco som kupoval auto, bol som pozriet auto s 2.0TDI motorom v Ackach, ked som ho chcel vyskusat a nastartovali sme ho, po prvom jemnom pridani turbo zapiskalo ako pistalka. Predajca samozrejme, ze to je normalne a ze takyto spekulanti ako ja, ktori nechcu kupit auto, len sa povozit im chodia denne. Usmial som sa a odisiel, o 3 dni som auto kupil inde, za rovnaku cenu, s daleko vyssou vybavou a v super technickom stave, aktualne mam na nom 205 000tis, svojich cca 56 tis bez problemu. :) Odvtedy sirim Ackam zle meno kazdemu kto co i len uvazuje o jazdenke :)
 

 

to sa ti moze stat v hociktorom autobazari
 
Hodnoť

Myty a legendy

Tieto urban legends o Ackach a stacani ma vzdy pobavia. To si ako myslite, ze Acka maju oddelenie stacania kilometrov? ROFL.
Acka su "tesco bazar" s autami s mega obratom. Aky srot ludia donesu, to vyluxuju a o par hodin predavaju. Maximalne daju najlacnenie nove pneu a puklice na efekt. Nejake sofistikovane technicke kontroly su samozrejme marketingove zvasty.
Vacsina beznych aut sa tam ohreje max. par dni.

Osobne som predaval auto do Aciek, lebo sa mi nechcelo predavat sukromne x tyzdnov (nove uz stalo u predajcu).
Vykupili, o par hodin bolo na webe vyluxovane s rovnakymi km, ako som doniesol, s novymi klebermi a x% vyssou cenou.
O 2 dni predane.
Ziaden srot, normalne opotrebovanie, keby chceli, mohli stocit 50tkm dole.

Problem Aciek podla mna nie je stacanie km, ale agresivne nakupne a predajne praktiky,
takze ked clovek s nimi riesi, musi byt psychicky odolny. Tiez nejake zaruky za technicky stav a podobne veci su len rozpravky.
Vyplatenim penazi Acka s kupujucim skoncili a dalej sa musi trapit sam.

Jednoducho stocenky a sroty do Aciek uz ludia nosia.

Stocenky a kradnute auta na trhu jazdeniek su najvacsi problem a je uplne jedno, co to clovek kupuje z Aciek, ineho bazaru, z ruky alebo z DE (ano aj tam).
V roku 2016 je x sposobov, ako by sa dal pocet stoceniek rapidne znizit, ale nikoho to az tak netrapi a muselo by to fungovat od vyrobcu cez servisy, az po STK.
Plus odstrasujuce tresty za stacanie.

Nikdy clovek nema istotu pri jazdenke. Je na nom, ci si auto maximalne preklepne pri kupe (idealne s odbornikom),
pricom stale zariskuje, alebo si radsej kupi nizsiu triedu nove, kde na neho 100+ tkm nesahne (ak nenabehne na kazovy kus).
 

 

Suhlasim s tebou. Acka robia velky vykup a ludia tam nosia fakt hocico a kolko krat aj stocene
 

 

ja som predaval do aciek mazdu uz davnejsie a ked som sa bol pozriet, ci sa predala alebo nie, tak stav kilometrov bol taky, ako ked som im ju predaval
 

 

acka robia najvacsi vykup na slovensku a jasne, ze im tam ludia donesu hocico, aby dostali za auto viac
 
Hodnoť

 

Slovenski vodici nesiahaju po prvotriednej vybave, ale po luxusnom modeli bmw/audi/mercedes v co najzakladnejsej vybave, aby sa mohli predvazdat pred susedmi a priatelmi a zaroven aby dokazali za 10 rokov splatit lizing...
 

 

bufly1 nemyslim, ze vsetci idu po luxusnych modeloch v zakladnej vybave - to je specificka skupina ludi. Ja som si kupoval japonca z bazara, ale samozrejme som aj pozeral na vybavu
 

 

Vsetci nie, ale je to velmi signifikantna skupina.
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto