SME
Utorok, 19. január, 2021 | Meniny má MárioKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Test: Komfort Superbu kombi sme preverili na slovenských cestách (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

Superb

jazdi fakt dobre, len ma prekvapilo, ze pri posede som mal v najnizsej polohe sedadla podstatne menej miesta nad hlavou ako u predchadzajuceho modelu a nakolko mam 195 cm, dost ma to sklamalo.
 
Hodnoť

 

ta cena testovaneho modelu - 43000, to je trolling, ze?
 

 

To vies, po novom je uz SuperBeeeeee snom kazdeho postpubertiaka, co si po 4 mesiacoch v prvom zamestnani zarobil na akontaciu v lizingovke :-D
 

to je to,

ze ked chces mat pri Skode z jednoducheho nahaca skutocne auto, tak sa dostavas na cenu, kde sa zacne kazdy obzerat po inej znacke. (no flame)
 
Hodnoť

 

aký je to štýl jazdy "služobného auta"? lebo ja mám služobné TDi a spotrebu pod 5l.
 

styl

jazdy sluzobneho auta bude asi taky ze proste jazdis a nedumas nad tym. pripadne, si obcas vyjdes do terenu, kedze to je 4x4. Najlepsi terenak je predsa sluzobne auto :D
 

 

to je asi styl ze "mam v , neplatim to, nie je to moje" :)
 

 

nezobralo mi znaky zobrazujuce znak automobilov jednej francuzskej znacky ;)
 

 

pikacu nefunguje? :)
 
Hodnoť

 

neviem ako superb, ale mal som tu moznost soferovat novu oktavku a to je riadny rebrinak. tak tvrde sedacky som nevidel nikde inde. kostitras.
 

Suhlas, tie sedacky su fakt tvrde..

Kolgeyna mala pozicanu firemnu octaviu na bussiness trip, v celkom slusnej vybave a chcel som si ju vyskusat, sadol som teda, snazil sa nastavit idealny posed, no nejak sa mi nedarilo (mam 197cm). Neviem ci je to zvykom ale v mojej dvojkovej po facelifte sa mi sedi ovela prijemnejsie a mam ako sofer pocit vacsieho priestoru a necitim tam svoju vysku ako v trojkovej. Citil som sa v trojkovej proste neprijemne, a to nehovorim o tej spojke, ten pedal siel ako keby som slapal do blata. Dost som sa zhrozil a sklamal, lebo na svoju octaviu nedam dopustit a cakal som od trojkovej posun vpred....
 
Hodnoť

Ty vole...

ako by povedalnáš český bratr... tá cena je za čo??? Za 35900€ mám nového Outlandera 7 miestneho vo fullke... alebo nová Mazda 6 tiež vo fullke a 4x4 za 37500€ čo je podľa mňa neporovnateľne lepšie auto ako tento wagen za ktorý pýtajú o 5500€ viac... Nepochopím človeka ktorý vyhodí za toto toľko prachov... furt to je len škodofka...
 

 

ja zasa nechapem, ako si prisiel na to, ze outlander alebo m6 je lepsie auto... su uplne porovnatelne a pokial ide o priestor, superb ho ma viac (pre niekoho je to dolezite).
a nie, skode nefandim, jazdim na modrej vrtuli.
 

tak si to skúste pojazdiť

ak to priamo porovnáte, tak M6 je oproti superbu absolútne neporovnateľná v jazdných vlastnostiach - nie som fanda mazdy, ale jazda i komfort sú špičkové, superb je taký normálny priemer tejto triedy, s trochu viac priestorom (ale málo nad hlavou! mam 190cm) a drahymi doplnkami.
 

No

ja si uz nejaky cas nekupovavam nove auta, ale tak dvojrocaky. No a pri autach z VW koncernu si znacne drzia cenu. Ked som mal Renaulta s podobnym vekom a motorizaciou som mohol pytat po 5-tich rokoch tak 3-4000€ a Oktavky stale ficali okolo 9-10000€. U Japoncov je to podobne.
Oni to Nemecke automobilky robia prefikane. Casto si ludia v Nemecku beru auto na lizing. Ale nie lizing aky pozname u nas, co je vlastne len predaj na splatky. Nemec plati 250€-350E mesacne a dva/tri roky jazdi a ma obmedzene km na rok na 15-20000km a potom auto vrati a dostane nove a plati opät 250€-350€. On to auto ani nikdy nevlastnil a ani ho nechce vlastnit. Predajca to dvojrocne auto nasledne predava za zostatkovu cenu, cim znacne ovplyvnuje ceny ojazdenych aut, ktore si tak stale drzia cenu a tie auta su v super stave, lebo za kazde poskodenie musi vodic extra doplacat a tak si kazdy dava pozor. Potom to dovezu z Nemecka ku nam a ovplyvnuje to ceny aj u nas.

Ako ja som rad. Tiez som rozmyslal o lizingu, ale ked som si prepocital, tak som sa radsej rozhodol kupit trojrocnu jazdenku, ktora mala polovicnu cenu noveho auta, pricom malo malo km a bolo vzhladom a aj techn. stavom akurat zabehnute ale porovnatelne s novym. Pojazdim 5-rokov a este stale ho mozno slusne predam.
Nech je ako je, auto je vzdy stratova investicia, ale akosi uz patri ku ziv. stylu.
 

pravdu mas,

ja to robim ako ty, auto este nepyta extra velke peniaze do servisu a strata pri takomto aute je oproti novemu vyrazne nizsia.
 

 

Uplne s tebou suhlasim, ja si kupujem max 5 rocne jazdenky. Naposledy som kupoval japonca v ackach a som uplne spokojny. Na nove auto nemam a leasing si urcite nebudem brat.
 

Superb by mal byt

oproti Mazde tichsi, co je pri dlhych a rychlych dalnicnych jazdach dost dolezite a mal by mat lepsie brzdy, co je tiez dost dolezity prvok bezpecnosti. A aj odladenie pohonu vsetkych kolies bude asi lepsie.

Pokial nebudu mat problem predavat ho za takuto vysoku cenu, zrejme dolu nepojdu a Superb sa zatial predava dobre.

Podobne aj Mazda si pyta za 2-ku a 3-ku viac ako konkurencia a predava sa. Trh je trh a ked predaje zacnu klesat, musi ist dolu aj cena.
 

 

Superb je pekny, moderny vzhlad exterieru, ok interier je fadny, ale najvacsi problem je, ze nema LED svetlomety. A to je pre mna zakladny problem. Preto radsej Outback, outlander M6. Lebo rozdiel medzi bi-xenonami a LED je markantny.
 

tu su namerane hodnoty

http://www.autozeitung.de/site...

Jednoznacne, ked si treba vybrat medzi Mazdou a Superbom a nevies co, treba zobrat Passat. Ten je lepsi, ci uz v dynamike, alebo handlingu. Vobec Passat je v handlingu spicka v triede.
 

1 2 3 > >>

Najčítanejšie na SME Auto