SME
Piatok, 27. november, 2020 | Meniny má MilanKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Čo potrebuje nová prémiová značka áut na to, aby uspela? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

No ze by Audi bol len upraveny VW,

tak to su take dost velke zovseobecnenia. Jasne, ze v ramci koncernu sa zdiela kopa dielov a rieseni, ale to co je v clanku akosi sa snazi evokovat dojem, ze je to jedno ako druhe... To by sa potom dalo aj povedat, ze Seat vyraba len upravene skodovky (alebo naopak)...
 

 

veru... ak chceme porovnavat VW/Audi, potom by bolo vhodnejsie napr Citroen/Peugeot alebo Hyundai/Kia.
Lexusov bolo predanych 73 ks za rok 2015. predpokladam, ze min 60% v BA. kde inde by sa oplatilo postavit showroom?
 

 

Nuž najdi si článok z Atobildu, keď sa pýta, prečo koncern medzi plnokrevníkov (Audia A6 a Passat) pustil polokrevníka Superb s lepšimi vlastnostami. CCa 3 roky nazad.

Je vala modelov, ktoré pod v rámci koncernu pod jednou značkou stojí o polovičku viacej oproti identickému dvojčatu, len s iným logom. Rozdiel medzi nimi? Len to logo.
 

A6?

a6 je o kategoriu vyssie ako passat alebo superb. mate v tom trochu mismas
 
Hodnoť

 

Pekna reklama na DS. Kolko stala kampan?

Pan redaktor, Lexus nie je az na 1 model prezlecena Toyota obsita kozou. Lexus ma ine podvozky, zadny nahon, minimalne v Europe uplne ine motorizacie a v zasade technologie, ktore sa v beznych toyotach objavuju az neskor (Full led svetla, Hybridny pohon (Prius neberiem, to je taky testbed)).

Audi takysto pouziva ine podvozky (okrem A3) a motorizaciou zacina tam, kde VW konci.

Infinity detto.
Napriklad su v tych znacka bezne sest a viacvalcove motory.

To vase reklamovane DS je vtip na premiovu znacku. Uvedomujete si, ze ani jeden z modelov DS nepouziva viacprvkovu zadnu napravu?
 

 

"To vase reklamovane DS je vtip na premiovu znacku. Uvedomujete si, ze ani jeden z modelov DS nepouziva viacprvkovu zadnu napravu? "
nie je pravda, pozri DS5 hybrid ;)
 

 

Podla cennika minimalne na slovensku hybrid ani neponukaju. A neviem, ci h ponukaju vobec. Co som videl testy, tak to bol taky prototyp.
 

A odkial to ma, prosim ta,

redaktor vediet?
 

 

myslíš, že sa autor urazí, keď napíšem, že je idiot?
 
Hodnoť

co sa pooisalo

Je vseobecne zname.
 
Hodnoť

Autor miesa hrusky s jablkami.

1. VW si Audi kupil od Mercedesu, nezacal s nim uplne od piky. Takze porovanie s Infiniti, Lexusom, Acurou je mimo.
2. Jasne, ze sa Audi uchytilo, kedze ju fasuje kazdy vo vyssom managemente.
3. Brilantna logika o tom predaji. Autor zabudol na jednu dolezitu vec a to produkty. Lexus so svojimi atmosferami a hybridmi NIKDY v Europe nedobehne a nepredbehne nemecku produkciu, ktora fici na dieseli.
4. Lexus nema len v USA predajnu s kavovarom a wifi, prip. autom k zapozicaniu. To je normalne aj v Prahe.
5. Slovensko nie je Europa a Europa nie je Amerika.
6. "Na prvý pohľad je zámer automobiliek jednoduchý. Vzali taký bežný model, vymenili prednú masku a svetlá, interiér obšili fajnovou kožou, zvýšili cenu." Toto moze tvrdit len clovek, co nesedel v Priuse a CT200h.
7. Kategoricky nesuhlasim s tvrdenim, ze:
Treba si vziať príklad práve z toho Volkswagenu/Audi - Audi má obrovské, sklenené showroomy, kde vystaveným autám na noc zapínajú denné svietenie, Volkswagen má podstatne skromnejšie predajne s nižšími stropmi a väčším neporiadkom. ... Až v ďalšom kroku by mali prísť samostatné, len pre prémiovú značku navrhnuté modely.

Ono totiz, najprv by som mal predavat produkt hodny tolko penazi a prisposobit tomu svoju predajnu.
 

 

Este jeden priklad:

Bentley. V Bratislave ich je dost a servis nikde. A ten v Prahe by sa podla predstavy autora mal tiez hanbit :)
 

 

K bodu 6: Toto doslova platilo pre Nissan a jeho prve modely Infiniti. Ked znacku Infiniti spustili, vsetky modely boli bez vynimky nacancane Nissany. Dnes to plati pre QX60 (Pathfinder) a QX80 (Patrol).
Toyota tuto chybu nikdy neurobila. Naopak, Honda nema dodnes medzi Acurami jediny RWD model.
Audi podla mna na tento zoznam nepatri. V podstate ma dlhsiu historiu nez VW.
 

 

Ale urobila a istym sposobom robi.

Samozrejme Lexus zacal odhora dole, takze LS bol fakt unikat, ale napriklad, ked sa dostali k triede IS, tak v prvej generacii to bola Toyota Altezza. Dnes mas Camry a ES. Sice by som uplne netvrdil, ze je to len prekapotovana Camry, pretoze standardy Lexusu su uplne inde ako standardy Toyoty. No fakt je, ze maju spolocneho dost.

Infiniti mi je VELMI luto. Odkedy ho prevzal Renault, ide to s nim dole vodou. Ma fakt pekny design, ale rozhodnutie pouzivat motory Mercedesu/Renaultu mi vhanaju slzy do oci. Dokonale tym zabili jedinecnost znacky, ktora mala svoje kuzlo a kvality. Dodnes s laskou spominam na QX. V mojich ociach malo jedinu vadu - v interiery ten zahyb s tlacitkami, ten hned u displaya navigacie. Samozrejme, povodne motorizacie neboli pre typickeho europana, takze ich bolo/je ako safranu.
 

 

S tou Altezzou si nie som na 100% isty ci islo o jednoduchy rebrand, alebo ci to bolo takto planovane od zaciatku. Altezza sice bola uvedena v Japonsku rok pred Lexusom IS, no Toyota nepouzivala v Japonsku znacku Lexus az niekedy do roku 2004. Ked som sa v praci opytal ze preco, dostal som odpoved ze Toyota ma v Japonsku dobre meno a nepotrebuje vymyslat hluposti.
Co sa tyka Infiniti, tiez mi je ho luto. Teda, je mi luto ze som si pred 10 rokmi nemohol dovolit auto za cca 50k. V tom case mali zhruba za tolko G35 M6, ktory mal popri manualnej prevodovke AWD podobne X-drive v BMW a samosvorny dif vzadu. Take cosi dnes uz neexistuje a ani existovat nebude.
 

Este jeden dalsi priklad, preco Audi...

 

ta statistika ani zdaleka nie je smerodajna lebo nove drahe auta kupuju podnikatelia a automaticky to daju na firmu aj ked je auto defacto sukromne.
 

3/3 na dnes

Reagujem na tento pseudoargument autora:

Naopak, s trochou samopaše môžeme povedať, že Audi ako luxusná divízia Volkswagenu sa nielen u nás uchytila perfektne a dokázala sa v očiach zákazníkov oddeliť od veľkej matky.

Ta "nesmerodajna" statistika Ti dava odpoved preco.
 
Hodnoť

aj ja, čo o autách nič neviem.....

... si myslím, že toto je absolútne zbytočný článok, plný logických aj faktických chýb, pokiaľ autora platia od množstva písmenok, tak to bude asi jeho jediný význam...
 
Hodnoť

 

"Len je škoda, že oddelená značka získala klientelu, ktorá sa prejavuje tak špecifickým štýlom šoférovania."

Neveril by som, že sa v profesionálnom médiu dožijem takejto trápnosti. Autor môže nabudúce takto písať o ženách, mladých, starých, alebo vodičov iných značiek a ukojiť tak aj ďalšie zo svojich nahlúplych predsudkov.
V diskusii to človek pochopí, ale v článku?
 

1 2 3 > >>

Najčítanejšie na SME Auto