SME
Sobota, 5. december, 2020 | Meniny má OtoKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Toto je 10 najpredávanejších áut na svete v roku 2015 (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 > >>

Hodnoť

 

Toyota ma len jednu chybu - ked si ju raz clovek kupi, uz nebude chciet ine auto.

Ale som prekvapeny ako americania potiahli Ford F a Silverado, cakal som ze tam bude skor Dodge Ram.

Inak zaujimave ako ameriacania tahaju celosvetovy predaj aut. Kto sa nevie presadit na ich trhu asi niekde robi chybu. Tymto narazam na vo vychodnej europe tak velmi oblubene francuzske znacky :)
 

Nie nebude chciet, ale nemoze chciet

lebo je mrtvy vid zasuknute plynove pedaly, pokazena elektronicka, smrt zo zastaralych technologii co pouziva.


Odporucam pri kupe si zistit ake ma auto ulozenie kolies, ci ma pohon vstekych 4 kolies, ako ma upevnene brzdy na kolese ci vpredu alebo vzadu pred osou kolesa atd. a porovnat konkurenciu.

Samozrejmostou je oruientovat sa podla hurbyk plech lebo ked je plech tensi a este aj menej kvylityn atk auto ta skor uzbije.
 

Trepeš neskutočné sprostosti

Vyskúšal som si všetky značky, a po rokoch som zakotvil pri Toyote (a Lexuse). Doživotne.
Toyota je silne návyková. Kolko si ich mal ty? Tipujem, že ani jednu.

Zastaralé technológie - absolútny nezmysel, Toyota ale vsádza hlavne na to, čo je osvedčené, a dotiahnuté do dokonalosti. Spoľahlivosťou sú neprekonateľní, hlavne v benzíne, ako alternatíva u mňa prichádza do úvahy len Mazda a Honda, možno Subaru, tiež na základe skúseností.
Jediné, čo mi na Toyote prekáža, je dizajn, mali by zamakať na niečom novom, výraznom a peknom, ako je napr. Mazda 6.

Naopak, viac už nemusím nemcov a francúzov. Oba národy robia krásne autá, hlavne nemecká prémia a nové Renaulty, spoľahlivosť u nemcov nič moc (hlavne Audi), u francúzov celkovo biedna.
A na plechy ti kašlem....
 

tak tak, po všetkých tých

mercedesoch, audinách a bmw človek nakoniec zakotví v lexuse, lebo nemá chuť behať po servisoch s kravinami.
D3 má spravidla krajšie a vyčačkanejšie introše, krajšiu grafiku head upov a podobne. Ale osobne mám veľmi nemilé skúsenosti ako s bmw, tak hlavne s audi, tam som bol v servise v priemere každý druhý mesiac. Na druhej strane lexus má kvalitné vypracovanie, tichučké interiéry, vynikajúcu hudbu už v základe a hlavne spoľahlivosť. Osobne som pri 5 kúskoch neriešil nič okrem predpísanej údržby. To sa mi zatiaľ so žiadnou inou značkou nepodarilo.
 

Mám tretie

BMW a neviem si vynachváliť. :-) Veľmi silne návykové. :-) Okrem drobností s elektrikou pri prvom som neriešil žiadny zásadný problém.No a BMW je BMW. :-) Ale priznávam, že sila značky je u mna dosť podstatná.
 

 

Ja podobne,az rozmyslam preco som si to BMW vlastne nekupil...skor...
 

 

rozmyslam nad lexusom - lexus servis na einsteinovej v bratislave je ok?
 

 

Mam IS250 a v lete sa mi stale prehrieval, uz nieje v zaruke tak som ho dal opravit znamemu. Zacal menit, snimace, pumpu a co ja viem este co a stale sa prehrieval. Stal skoro cele leto v servise a na zaver povedali ze tu pomoze uz len vymena hlavy valcov a kedze je to V6 tak hned dve, lebo to sa da tazko zistit ktora je prasknuta. To uz bolo na mna privela tak som isiel na Einsteinovu a asi za 50Eur vystriekali za doobedie chladic a bolo po poruche :-)
Lexus je premiovka, ale cena za servis je zlomok ceny nemeckej konkurencie. To je samozrejme dane aj tym ze servis je spolocny aj pre toyotu.
 

 

rozmyslal som nad hybridom ale neviem ci to nie je zbytocna vtakovina a vykon elektromotora zanikne tym ze je auto tazsie. "nemecke" servisy som zazil davno, vymena kolies+vyvazenie 12.000 sk
 

 

re "rozmyslal som nad hybridom ale neviem ci to nie je zbytocna vtakovina a vykon elektromotora zanikne tym ze je auto tazsie. "nemecke" servisy som zazil davno, vymena kolies+vyvazenie 12.000 sk "

mam Toyota Camry Hybrid (TCH), 7 generaciu s 3 generaciou Toyota Hybrid Synergy Drive, vid v
https://en.wikipedia.org/wiki/...

ma to I4 atmosferu spriahnutu s dvoma elektromotormi,tak ako vacsina T/L hybridov.
oproti ostanym stvorvalcom to ma lepsie zrychlenie a mensiu spotrebu. ak sa ma nejaky storvalec vyrovnat TCH v zrychleni, tak musi mat turbo, a bude mat vyssiu spotrebu ako TCH. co sa tyka zryclenia tak TCH ma takmer take iste zrychlenie ako jej V6 sestra, 0-60mph 7.2 sec vs 6.8sec

samorejme TCJ je 0 asi 7% tazisa oproti svojej I4 nehybridnej sestre...
 

 

Argumenty úplne od veci. S hrúbkou plechu dnes veľa nenavymýšľaš, nikto si nemôže dovoliť dať nejak výraznejšie hrubšie plechy, enormne by to zdvihlo hmotnosť a ruka v ruke emisie... Nemáš páru o čom točíš, myslíš že by ťa pri náraze zachránila hrubšia kapota? :D
 

Plechy

Orientovať sa pri kúpe auta podľa hrúbky plechov? Si srandista. To si potom kúp obrnený transportér, alebo tank. Tie nerozbiješ.
 

 

idealne potom pre teba musi byt lada 1500 :-) ta mala hrube plechy
 

 

Sedel si uz niekedy v aute ? Skus si sadnut pridat plyn zaradit nejaku tu stvorku a pri stlacenom plyne zaroven stlacit brzdu . Mozno ta to prekvapi , ale auto ubrzdis. Myslim , ze podobne to bude na vsetkych rychlostnych stupnoch .
 

re:

kecas ... mal som toyotu avensis, keby ju ne**** slovenska nafta, tak ju mam dodnes. potom som mal subaru forester, ked mal 350tis som ho dal prec - a teraz mam priusa a ine nechcem uz nikdy ;) - naozaj
 

 

Platí to aj pre Toyotu Yaris?
 

 

mna by ako obycajne zaujimalo ci je to statistika predanych koncovemu uzivatelovi alebo uctovne prevedenie z vyrobnej linky na inu firmu aby sa upratali dane
 

 

Toyoty su dobre, ale strasne nudne auta. Pokial to niekomu nevadi a chce to cisto ako prepravnik, je to dobra volba.
 

maggo, je to jednoduche.

Preto lebo americania nekupuju auta ale tanky, a to co ma menej ako 6 valcov a dve tony povazuju za kosacku na travu. A pri sucasnych cenach neriesia ani spotrebu.
 
Hodnoť

 

toyota... ja si pamatam ako som sa tesil pred 6 rokmi z aurisu. teraz neviem najst jedno pekne slovo, lambda sonda odidena po 60 t. km a cena bola 300€! teraz mam 68t km a zerie mi olej... plus ine male poruchy. to je najpredavanejsie auto, predpokladam, ze corola nema ine motory. stare skodovky nezrali tolko oleja ako tieto motory.
 

1 2 3 4 > >>

Najčítanejšie na SME Auto