SME
Piatok, 28. február, 2020 | Meniny má Zlatica

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Automobilové trendy sa menia, zlé slogany ostávajú (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

re: lebo medved

Importer znacky (a nielen tejto) pozna SVOJICH KLIENTOV.

Pozrite sa kto si "oblieka" Gelandewagen, kto jazdi "S-kladu". Kto sa rozhoduje medzi X6 a GLE...

Na Slovensku este stale mame PRVU generaciu zbohatlikov.
Na tych, co si uz "nebudu pamat" ako ich dedkovia k peniazom prisli, nacim pockat.

Dovtedy na Slovensku zostane "Lebo Medved".
 

 

Lepsie by som to nenapisal. Palce hore !
 

 

Nemci vseobecne maju taku akoze-elitarsku auto-reklamu... V zmysle my sme Nemci, kto je viac (taky Opel, napriklad), resp. Das Auto (ktoru VW po emisnom skandale opustil, kedze vedeniu VW sa zdala byt v tejto suvislosti neprimerane arogantna...). Nechapem preco, ale Nemci su dajako chorobne zatazeni na auto ako statusovu vec. Vidno to napr. aj na takom detaile, ze uz ziadni ini vyrobcovia neuvadzaju na zadnej kapote ich modelov pomerne jasny kod, akym motorom s akym vykonom to-ktore auto disponuje. Asi aby sa mohli skodoradostne chechtat, ze ich neoblubeny sused tam ma iba cierne pismenka, kdezto my mame az dve cervene a vytiahne nam to cez dvesto.
 

Prečo?

:-)
 

 

Tí, ktorí si nebudú pamätať ako ich dedkovia k peniazom prišli sa budú chytať na slogany typu "Lebo medveď" ešte asi viac, keďže na Slovensku takí ešte niesu, zahraničným príkladom môže byť taký Donald Trump. Tí, ktorí na Slovensko prinesú vkus budú tí ktorí si svoje bohatstvo zarobia svojou prácou, nie zdedia od pochybného dedka. Našťastie tu takých máme aj dnes, napríklad Miroslav Trnka, Michal Truban.
 
Hodnoť

Aká klientela

také slogany.
 

 

A ake slogany, taka klientela. Zacarovany kruh.
 
Hodnoť

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

mokro + sucho
 

Bola to ta najprimitivnejsia a

najtrapnejsia reklama, aku som kedy videl. Urcena pre hrubokrkych, holohlavych retardov obvesanych zlatymi retazami. Ale co cakat od cloveka, ktory napise nazov svojej krajiny s malym s :D
 

 

Ja som si svoj Mercedes kupil za poctivo zarobene peniaze.
Ano aj mna stve ze si ludia u nas spajaju nemecku premiu s rychlozbohatlikmi a tiez z vedlajsich aut na mna pozeraju cez prsty. Bohuzial aj zostrih vlasov mam kratsi, kedze vlasy rednu ( aj ked nie som dohola )
Mne sa tiez tie reklamy v prirode pacili.
 

preco nie?

Aj ja mam medveda a je mi tato reklama sympaticka.Preco si myslis,ze by to malo mat spolocne s hrubokrkymi?
 
Hodnoť

 

Mne sa lebo medved a aj omg gti paci....
 
Hodnoť

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

vzdy lepsie ako Pajero (onanista) :D
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

Preto ho v p span. hovoriacich krajinach

premenovali na Shogun ;-)
 
Hodnoť

Medzi nami, neviem

čo čakať od reklamy na prebytok tovarov všetkého druhu na trhu. Ten, kto kupuje "medveďa", nekupuje ho na základe reklamy, ale najpravdepodobnejšie pre "image" i keď imidž je vraj nanič, alebo dom má, chatu má, mienku má, čo ešte nemá? RR ešte nemá, ale má čosi v kešeni, tak čo s tým? Ak to neprekáža výrobcom, predajcom a ani zákazníkom, neviem kto by mal byť arbitrom kvality reklamy. Alebo vytvoríme komisie na vzdelávanie a skúšky umelcov a tvorcov reklamy ako v socíku? I keď niektorým piesňam, textom, hudbe a interpretom by prepadnutie na skúškach možno pomohlo. Podobne, ako rádobyvtipným "komediálnym" seriálmi, plnými opitých dedinčanov všetkých pohlaví, ktorými nás v ostatnom čase zavalili televízie. :).
 
Hodnoť

zase raz...

... ukazka novinarskej zrucnosti... clanok bez pointy, ktory spomina zopar reklam, nepise, preco su zle, neponuka porovnanie s "dobrymi" reklamami, spomina superbowl a 30 sekundove spoty za 5 milionov asi len preto aby sa pochvalil, ze ma takuto informaciu...
 
Hodnoť

 

Hm... No ja pochadzam z byvalej YU - tam sa raz stalo, ze pre nejaky produkt bola vysielana ina reklama pre sever krajiny (byvale Rakusko-Uhorsko) a ina pre balkansku cast (byvale Turecko). Ta pre juznu cast bola taka polopatistickejsia s takym typickym krcmovym humorom. Na juhu vtedy vzniklo z toho obrovske rozhorcenie ale ten co si dal robit tu reklamu si asi urobil dobry prieskum co plati na "intelektualnejsiu" cast krajiny a co pre zaostaly juh.
Podla mna to plati aj pre Slovensko - darmo sa tu budu vysielat nejake duhaplne reklami s nejakym skrytym vtipom ked im Ficovolic neporozumie. Aj reklami vypovedaju nieco o nejakom narode a ak sa tu vysielaju vyhradne "spievajuce" a reklami s kratkymi polopatistickymi heslami tak je to asi tym ze taketo reklami platia na Slovakov...
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto