SME
Utorok, 26. január, 2021 | Meniny má TamaraKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Pri výbere jazdeného auta buďte pesimisti (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

Cecko
je presne na urovni superbu. Cosa tyka miesta pre posadku tak urcite. pozri si rozmery. Rozdiely su v jednotkach mm. https://www.google.sk/search?q... https://www.google.sk/search?q... razvopr ma Cecko 2760 a Superb 2761. Ecko je uplne ina trieda ako Superb. Ecko ma razvor 2874 mm, co je rozdiel 11 cm. A to je rozdiel triedy. Bez debat. Kufrom to neoblbnes.
Zenger
Naco je komu vzadu tolko miesta?
matheew
<< < 1 2 3 4 > >>

asi tomu

kto ho chce.
 

 

No to je jasne. Nikto to nepotrebuje, ale je to skvely parameter v ktorom Superb vynika, tak to uvadzajme. Ale chyba mi v tychto testoch nosnost strechy, kvoli bicyklom...ale v Superbe ho asi dam na zadne sedadlo....
 

 

ja mám SuperB combi a kufor je excelentný veľkosťou, ako aj priestorom vzadu ... Predtým som mal Volvo S80, taktiež výborné auto ...

Ak by som sa rozhodoval srdcom, vezmem Volvo S80 v koži s automatom, 6-valec 3.2 a dám na LPG. Ak vyhrá rozum, kúpim si znova SuperBa.
 

napriklad

taxikari...
 

 

To je dobry tip. Akurat ze taxikari mavaju casto auta typu Kia Rio alebo Fabia ....
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

presne tak .... Mercedes je o tom ze som presvedceny ze to auto chcem a viem preco ho chcem.
Chlapec ma uplne zmatok v hlave MB C vs SuperB

Ak mu to je male nech sa pozrie po W205, tam je uz viac miesta vzadu ako vo W204

mimochodom v Nemecku su majitelia MB najlojalnejsi k znacke. Raz Mercedes, navzdy Mercedes.
Uz som to pochopil aj ja, take zvezenie Ti neda ziadne ine auto.
 
Hodnoť

Rozhodovat sa

medzi Skodou a Mercedesom, to je trochu divne, nie? A co to ma za ""kamaratov" co by mu radsej odporucili 2.0TDI? Ved to je katastrofalny motor, ktory sa kazi jak sv1na. A fakt je, ze slovensky diesel bude mat nabhane tolko, ze mozno uz aj dvakrat predtym stocili dole kilometre :D
Raz som kupoval 8-rocne Volvo V70, 2.4 D5 za dost nizku cenu a na pocitadle malo 145 000 km... Samozrejme som ratal s tym, ze naozaj ma 300-350 tisic, len sa cudujem, ze to svedomie tym h*vadam vobec dovoli, stocit udaje o tolko dole. Vezmime si, ze pri urcitych km treba napriklad menit rozvody. Neznaly clovek si mysli, ze ma este cas a potom sa pocas jazdy niekde zabije, lebo sa mu rozsype motor v zakrute.
 
Hodnoť

 

tak dohodim svoju skusenost....mal som pred dvomi rokmi spominany Mercedes C....kupoval som ho zo showroomu,platila este 2 roky zaruka,stal nejakych 15000 Eur...4 rocna jazdenka,nabehanych 101000 km...mal som ho 4 roky,potom prisla buracka na Pristavnom moste a Medu som predal na nahradne diely. Co sa tyka auta,je to skvele auto,mal som ho ako slobodny,priatelky ho oblubovali,je to pekne reprezentativne auto,nadcasovy styl,atd....teraz som zenaty otec,urcite nie pre rodinu...vzadu je hrozne malo miesta,kufor len na vylety s frajerkami,pre rodinu je to male neprakticke auto. Skodu posudit neviem,ani by som ju nekupil,ako spomina clanok,je to chudobny pribuzny...Co sa tyka spolahlivosti,Meda nikdy nesklamal a ja nie som autickar,o auto som sa staral pramalo,v tej dobe som mal k dispozicii sluzobne,takze o to menej,to bolo len na zatahy,aj ked niekedy daleke...ked mas bokovku,alebo planujes,odporucam Medu,ale pre rodinu C-cko isto nie (cisto z priestorovych dovodov). Teraz riesim podobny problem ako citatel,ale moja volba je Honda CR-V,to auto ma vsetko,co potrebujem a chcem pre rodinu,navyse podla recenzii vyzera byt spolahlivejsia ako kedysi C-cko,z ktoreho som sa tesil...
 
Hodnoť

Úprimné rady

pre "čitateľa, ktorý hľadá jazdené rodinné auto":

1. nekupujte si žiadne dieselové auto
2. nekupujte si žiadne "nemecké" auto ( t.j. aj Škoda )
3. nekupujte si auto s turbínou
4. nekupujte si auto s manuálnou prevodovkou

Zbohatol som za 25 rokov predajom náhradných dielov (nie karosárskych) práve na také autá...
 

manual?

Preco nie manual? Automatika sa menej kazi?
 

...

Musis mat strasnu smolu na to aby si znicil automat. Ja mam 350z automat (zdravotne dovody) a dostava odo mna poriadne zabrat a napriek tomu funguje bezchybne 12 rokov. Kamarati s manualom menia spojky a prevodovky ako na beziacom pase.

Pretoze sem tam slabo vysliapnes spojku, sem tam zle preradis... casom sa to nazbiera.
 

ludia vyvarujte sa automatov

Manual ma jednoduchsiu konstrukciu, ziadnu elektroniku, takze sa aj logicky bude menej kazit. Zijem v Kanade, hadam 90% aut tu ma automat a okrem normalnych servisov tu je aj kopec servisov co sa specializuju len cisto na servis prevodoviek. Rozmyslam ze preco asi :)

.......navyse manual ti koli trochu strmsiemu stupaniu cesty nepodradi sam od seba v zime na smyklavej zasnezenej dialnici na nizsi prevodovy stupen. Ale ak mas rad zimne vylety do priekop, tak to mozno ocenis...

Co sa tyka nemeckych aut, nemyslim si ze su az take zle. Videl som Jettu tdi co mala najazdene 700k, pred tyzdnom som sa zase viezol v A3jke co ma uz 425k. Dizle takisto niesu zle, len tam sa treba vyvarovat notoricky sa kaziacim motorom.

Ale suhlasim s turbom. Turbo je akurat blbost navyse, co spolahlivosti teda neprida.
 

Neviem, ale

mne automat do mierneho kopceka nepodradzuje. A u automatu az tak nevadi, ked na nom jazdil nejaky koko, pretoze automat si radi sam a nie je tam spojka. Ale ako uz vyssie kolega napisal, na manuale ak jazdil nejaky koko, alebo blondinka, co vytocila na 5000 otacok a potom pomaly pustala spojku... alebo ako moj byvaly sef, ktory za kazdym vyradenim na neutral "pomiesal gulas" ruychlostnou pakou, lebo tak ho ucili pred 30 rokmi na nejakej embecke, tak dakujem pekne.

Automat je dobry pre zeny, lebo nikdy motor nezdochne pri pohynani. A auto ani necuvne doazdu, ked clovek stoji na kopci a rozbieha sa. Auto samo ide krokom uz pri pusteni brzdy.
Jedna dost blba nevyhoda je, ze ak sa nieco pokazi (nemusi to byt samotna prevodovka), ze auto nemoze nastartovat, tak sa potom neda odtiahnut, lebo automat je v parkovacom mode a kolesa su zabrzdene. Auto sa musi nalozit a odviezt.
 

 

ATM je v poho aj pre chlapov ... Uplne zbožňujem majstrov sveta s hláškami - ATM je pre baby, manuál pre chlapov, inak si neužiješ jazdu ...

Ak má niekto 3.6 tdi s automatom a niekto 1.6 s manuálom, potom drísta pekné oviny. A o nejaom vychutnaní si cesty nemože byť ani reč ... :D

inak mne sa ešte nikdy nestalo, žeby som nedokázal odtiahnuť na lane automat, vždy som to hodil do neutrálu a juchali sme ...
 

Neviem ci reagujes

konkretne na moj prispevok, ale ja som nepisal, ze ATM nie je pre chlapov :) Iba to, ze pre zeny je vyhodou.

A neviem na com jazdis, ale ja na mojom starsom Jaguari, ked som nemohol nastartovat, tak ani paku som nemohol preradit na N. Je to 6-rychlostna prevodovka ZF 6HP26.
 

ani jeden bod nesplnam

a zarobit som ti nedal:-) A som velmi spokojny a kazdemu by som to odporucal. Benzin alebo diesel podla toho kde jazdis.
 

 

Dízeľ : Záleží od profilu používania, čo autor otázky úplne zanedbal, a zrejme pozerá len na spotrebu. Ak každý deň jazdím cca do 20-30 km (zaniesť decká a potom do roboty, potom do shoppingu...), dízel bude len príjmom pre servisy. Ak každý deň prejdem cez celé SK, tam už môže byť už aj rozumná voľba.
Ja osobne radšej benzín pri mojom profile (BB-BA relatívne často a potom veľa krátkych presunov v meste).
Manuálna prevodovka: treba vedieť použivať hlavne. Pri takých exotoch, čo radia cez zuby asi dlho nevydrží :)
Autá - asi sa vyhnúť všetkým eurúpskym najlepšie.
 
Hodnoť

 

to s tymi dielmi na skodu (vw group) nieje vobec pravda, kedze je tu vela takych aut tak je aj velka spotreba dielov co sposobuje vysoke ceny dielov zo srotovisk, pouzite diely su len o malo lacnejsie od novych
a aj koli tomu je vysoka pravdepodobnost kradeze auta, kedze diely sa vzdy rychlo rozpredaju
 
Hodnoť

 

Ak rodinne auto tak jazdene Volvo ...
 

<< < 1 2 3 4 > >>

Najčítanejšie na SME Auto