Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Chráni zákon chodcov alebo priechody pre chodcov? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

< 1 2

Hodnoť:   mínus indicator plus

Michael Kasarda

Michael vy ste Tonkovi vobec neodpovedali na jeho otazku...lebo "Preto sa zóna parkovania "za" prechodom začína presne tam, kde končí priechod." nie je odpovedou na jeho exaktnu otazku. Viete to teda uviest na spravnu mieru? Cize ked parkujem tak ze kolmica naraznika je za kolmicou prechodu je to urcite ok. Ale Tono sa pytal na situaciu kedy parkuje tak, ze zadne kolesa stoja tesne za ciarou, pricom kufor auta zasahuje do priechodu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To sú presne tei dnešné "pohnuté časy". Človek stráca sedliacky rozum... Čo treba uviesť na správnu mieru? Kde končí priechod?
Autor článku možno píše o "kolmici nárazníka", ale sedliacky rozum chápe, že sa jedná o okraj ako taký vozidla ako takého. Stačí si len predstaviť neviditeľnú stenu na okraji priechodu pre chodcov a keby tam naozaj bola, nikto by do nej nenabúral, alebo nenatlačil na ňu vozidlo.
Čiže keď "za" znamená bezprostredne za, tak ak kufor (alebo akákoľvek časť vozidla - možno aj spätné zrkadlo) presahuje priechod, vozidlo nie je "za".
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

nuž neviem

čo by sme si bez sedliakov a ich sedliackych rozumov vôbec počali. Asi si budem musieť tiež niektorého nájsť a na dohodu mu dať brigádu
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

načo je taký zákon

ktorý sa ignoruje. Chodte do Košíc na Komenského. Po ľavej strane nad vodárňami je za zástavkami električiek priechod pre chodcov. Naň si úplne bežne robia výjazd z parkoviskya bývalého KNV. Niektorí tiežvodiči úplne arogantne tak, že aj chodcov, ktorí chcú vyjsť na priechod úplne ignorujú. Zaberú celý pás chodníka a kľudne si čakajú kedy budú môcť vyjsť oni na cestu. Chodcov majú úplne na háku. Tak že kolmo vychádzajú na priechod. potom odbočia bud doprava smerom do centra a ak nie, nuž doľava nadalej cez priechod. Krížom, cez obojsmerné koľajnice električiek. Nikoho netrápi, že chodec, ak je na priechode, musí dávať prednosť ako električká, tak ak autám v oboch smeroch ak si páni vodiči zmyslia prechádzať im popri nose zaradením do vedľajšieho pruhu, alebu zvýšením rýchlosti pred priechodom. Aby tým chdcom znemožnili vstúpiť na priechod. K tomu všetkému sa im ešte nečakane zvaví na celú šírku priechodu oprotiidúce auto po ňom.
Kompetentní, ktorí to dostali pred rokmi adresované majú to celé na háku. Nič sa nadalej nedeje. Chodci majúci zatarasený vstup na priechod si takto musia obchádzať po trávniku alebo skôr po mlákach a blate aby sa dostali ku kraju chodníka. Asi sa čaká na to, kedy tam niekoho zroluje auto, alebo niektorá z električiek na priechode. Potom sa zrazu bude riešiť a vymýšľať opatrenia. Tak ako ked motorkár na ceste na ružín zroloval na prižovaní ciest alpinky a bankova cyklistu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ja teda neviem,

ale z toho čo si popísal, mi vychádza že problém je v tom, že nejaký "odborník" dal namaľovať prechod tak, že smeruje na výjazd z parkoviska. Zákon s tým nemá nič spoločné a vodiči ktorí sa chcú dostať z parkoviska na cestu tiež nemajú inú možnosť ako opustiť parkovisko cez prechod. Nie je to jediné takéto miesto, už som sa s rovnakým značením stretol aj inde. Je zvláštne, že to nevadí vyberačom pokút, pretože to je typické konfliktné miesto.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

na mape dokonca vidno aj jedneho takeho experta ...
problem je to to NIE JE vyjazd z parkoviska, to len taky experti ako na mape si tam robia "skratku"

medzery treba odstranit
https:// goo. gl/ maps/ isZaXWmZdas
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Treba požiadat samospravu, aby tam osadili zabranu (napr. stlpiky, kvetinač...), aby tade memohli prechadzat auta.
Napr na tejto stranke:
https://www.odkazprestarostu.s...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

píšte članky aj pre chodcov
"Chodci smú prechádzať cez vozovku mimo priechodu pre chodcov, len ak s ohľadom na vzdialenosť a rýchlosť jazdy prichádzajúcich vozidiel nedonútia ich vodičov na zmenu smeru alebo rýchlosti jazdy. Pred vstupom na vozovku sa chodec musí presvedčiť, či tak môže urobiť bez nebezpečenstva, a len čo vstúpi na vozovku, nesmie sa tam bezdôvodne zdržiavať ani zastavovať."
Niektorý chodci si myslia ,že vodič ubrzdí auto na 1m !!!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

mas zacat brzdit skor nez 1m pred (este prazdnym) prechodom resp. nechodit po meste 70kou.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Skorej, ako vypotis dalsiu hlupost, skus premyslat. Brzdna draha priemerneho auta iduceho dovolenou rychlostou 50km/h je priblizne 14m, plus ptreba pripocitat reakcny cas. dokonca aj pri rychlosti 20km/h je draha 6.5m To budeme auta po mestach tlacit, aby sa panacikovia citili dobre pri prechadzani, alebo budu mat vodicaky len senzibili?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

stale lepsie

ako sa vyhovarat na 1 meter a samovrahov nad kaluzou krvi a rozflakanym telom. btw zaujimave ze na zapad od bananistanu to funguje.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nefunguje....

...ato majú menej uderených chodcov...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

funguje.. o 3 minuty vysadam

z elektricky na leinbaan a (znova) otestujem
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

prezil som

ako aj vseti okolo. a to som vysadol az na beurs, kde je stvorprudovka.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

to je fakt ynteligentny napad brzdit pred kazdym prazdnym priechodom
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Este by som zdoraznil jeden "detail"

priechody pre chodcov su pre CHODCOV. Rovnako aj CHODCI maju prednost az po vstupeni na vozovnku.

Toto by si mohli vtrieskat do hlav vsetci ti idioti co chodia cez priechody na bicykloch a este maju tu drzost sa rozculovat, ked ich vodic skoro zrazi, hoci oni ohrozili vodica.
 

< 1 2

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto