SME
Piatok, 22. január, 2021 | Meniny má ZoraKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Tesla predstavila Model 3, svoje štvrté auto v poradí (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

115 000 dali zalohu bez videnia auta
To hovori samo za seba.... Vela ludi nevidi vyvoj v baterkach a z coho vyplyva cast ich averzie k elektrickym autam: -Za poslednych 5 rokov sa zvysila kapacita bateriek o 65% -Tesla ma od vcera hotovu novu fabriku ktora vyprodukuje rovnake mnozstvo bateriek ako vsetky fabriky sveta doteraz. Rychlonabijacky tesly v cz a sk uz tento rok?
Spacer
tie baterie ale nebude vyrabat tesla ale panasonic :) tesla nema know-how na vyrobu litiovych baterii celu technologiu vyroby baterii ma na starosti panasonic a aj tu cast sam financuje a ci to bude uspech tak to sa uvidi az neskor lebo zatial cela tesla komercne uspesny projekt nieje tie baterie co budu vyrabat v gigafactory niesu nic prevratne, ale su to "obycajne" li-ion baterie a tym dieru do sveta neurobia cena litia raketovo rastie http://openiazoch.zoznam.sk/cl...
boris_a-1
<< < 1 2 3 4 5 6 > >>

 

moc vela o tesle nevies.. ani o muskovi.
 

Tieto bombastické vyhlásenia milujem

Nová technológia zdesaťnásobí kapacitu Li-ion batérií
Utorok 15.november 2011,

Li-Ion batérie s 30% zvýšením kapacity a pomalším starnutím

DSL.sk, 10.4.2008

Samsung dvojnásobne zvýšil kapacitu Li-ion batérií. Vďaka grafénu
29. jún 2015

VW: Vyvíjame batérie s trojnásobnou kapacitou
28.03.2014

Ak by len polovica z tých vyhlasení bola realizovaná a doslovne naplnená mimo laboratórnych podmienok, tak dnes tu nik nerieši dojazd.
 

Treba sledovat vyskum, nie marketing.

Ono treba sledovat skor dianie vedeckeho vyskumu, nez marketingove prehlasenia firiem.
Pokial sa nespravi prelomovy objav, ktory bude najprv opublikovany vo vedeckych zurnaloch, vyskumne tymy firem NEMAJU SANCU nasobne zvysovat kapacitu akumulatorov.
.
Vid napriklad vyvoj modrej diody (bieleho LED osvetlenia) - tam tiez najprv prisiel vedecky objab principu, na ktorom by to mohlo fungovat a az potom nasledoval inziniersky vyvoj, ako to zrealizovat.
 

 

Zabudas ale aj na mnozstvo vedeckych vyskumov a objavou ktore v praxi nenasli uplatnenie (z roznych dovodou... ci uz cena, narocnost vyroby, nemoznost seriovej vyroby mimo laboratornych podmienok)... ...
Takisto zabudas na kopu obrovskych objavov ktore spravili uplny amateri bez nejakych titulov a uz vobec nie moznost publikovat vedecke papiere v zurnaloch.
 

Zabudam, ze pes ma pat noh...

Nerozumies uplne zakladnej veci. Vedecky objav je NUTNA, NIE POSTACUJUCA podmienka. Teda objav este nemusi viest k praktickemu rieseniu, ale bez objavu prakticke riesenie nie je mozne uskutocnit.
.
"Takisto zabudas na kopu obrovskych objavov ktore spravili uplny amateri bez nejakych titulov..."
.
Vsak na napis nieco konkretne, aky prelomovy objav za poslednych 30 rokov spravil amater bez titulu.
 

 

S týmto plne súhlasím, len dve veci, že od objavu k realizácii býva mnohokrát dĺhá doba a hlavne mnoho diskutujúcich viac zaujímajú marketingové prehlásenia ako realita.
 
Hodnoť

 

115 tisic ludi dalo zalohu a Tesla zarobila 115 milionov???
 

 

nuz ked to inak nejde:
115 000 x 1000 = 115 000 000 tj 115 milionov
:)
 

 

to si snad robis srandu ze?
 

 

To, ze matematicky to sedi, este neznamena, ze je to aj pravda. Tesla zarobi, az ked realne doda tie auta a preda ich so ziskom. Takto mozeme konstatovat, ze jej tie peniaze nabehli na ucet.
 
Hodnoť

 

Strasne nieco, Na toto auto som sa tesil a teraz taketo sklamanie. Za 35 000 bez dane sa da kupit len zaklad, cize realne clovek zanho vysoli cez 50 000. To je lacne auto???
A ten interier. To je aky hnus? Ta predna palubovla, ktora tam v podstate nie je, to cele skazila, resp. po tej cene to dorazila uz uplne.
 

Ocakaval si za 50tis

Tesla Model $ ci ako?

Sa pozri za kolko sa predava len taky e-Golf a to by malo byt o triedu mensie auto.

Ale priznam sa Model III sa mi extra nepaci, exterier ok ale interier nic moc. Hlavne len jeden displej.

Odhliadnuc od ceny konfiguracie kt. by som chcel co bude urcite aspon 70tis euro.
 

 

malo to byt auto pre masy. A pises 70k € a pride ti to ok na auto co sa ma dostat k ludom vdaka cene tak ako to prezentuju? Ved to je cena lacnejsej limuziny. Slusne vybavene auto v strednej triede stoji dnes tak 50k € max. a ak viac tak hovorime uz o vyssej strednej triede v dobrej vybave.
Je trebars A6tka auto pre masy????
 

no tak pre masy ako pre masy

Musk niekde tvrdil, že každých 5 tisíc dole z ceny znamená sprístupnenie auta 2-násobnému počtu ľudí

čiže ak ho zoberiem doslovne, tak ak zo 70-tisícového Modelu S predávajú 60k kusov ročne (odhad na 2016), tak 35-tisícový Model 3 si teoreticky môže dovoliť 8 milionov ľudí. Každý rok.

Na to myslím nie sú ani nechcú byť pripravení kapacitne ani nijak inak

Muskov plán je tuším predávať 500k áut ročne (všetkých modelov).
Resp. aspoň to uvádza ako číslo, pri ktorom dosiahne Tesla break even point.
 

 

Musk povedal ze priemerna cena za TS3 by mala byt 42.000$.
 

 

https://youtu.be/1N47Rn2vrc0
Mne sa ta palubovka prave paci..pocit ako ked som riadil i3
Na to aby niekto povedal ze na toto su ludia zvyknuti ale uz je to prezitok- urobime to po novom treba odvahu...ale ked to vyjde prave to odlisi znacku od zbytku....

Musk zdoraznil ze zakladna verzia bude mat skoro setko aj autopilota.
 

Ono taka palubovka

nie jej nic noveho.

Maju ju aj ostatni vyrobcovia.
Podla mna to ma dovod preco je doteraz stale prevazuju 2 displeje. Ergonomia a viditelnost. Niekedy nema cenu vsetko menit.
 

 

ja chapem dovody preco to nerobit
co som nevidel su ale dovody preco to spravit:

auto buducnosti je biela technika- funkcionalny pristroj ktory ma byt tak jednoduchy ako to len technologia dovoli
 

 

mat display aj ovladanie vpravo a na jednej obrazovke je neprakticke. To co mame dnes sa vyvyjalo 100rokov. Hladali sa kompromisi, automobilky experimentovali, skusali nove napady a nakoniec sme skoncili tam kde sme teraz.
Prehladnost, ergonomia a intuitivne ovladanie je absolutny zaklad a to jedna dotykova telka v strede auta nesplna.
Ako najdes tlacidlo na dotykovom display??? Tak, ze ho hladas a cely cas ako ho ides stlacit pozeras co robis? Inak nevies co si spravil a ci si nieco spravil. Ak mas klasicke, mechanicke, tlacidla tak to robis naslepo a hlavne to maju vsetky auta dost podobne, tak to ani nehladas.
Rychlost, palivo, kontolky, ... najpotrebnejsie udaje mal vzdy vodic pred sebou aby sa k nim lahko dostal a nemusel sa moc obzerat.

Nespominam si, ze by nejake auto s takto drastickou zmenov uspelo. Ved aj model S je kritizovany koli ovladaniu cez dotyk. obrazovku a to tam aspon nechali este budiky pred vodicom.
 

3/3

ta palubovka je silne homosexualna, to bezneho cloveka neoslovi
 

<< < 1 2 3 4 5 6 > >>

Najčítanejšie na SME Auto