SME
Utorok, 1. december, 2020 | Meniny má EdmundKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Príde koniec analógového tachometra? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

 

"Zobrazenie navigácie s podrobnou mapou medzi otáčkomerom a rýchlomerom je z praktického hľadiska výborná vec."
Osobne to ako vyhodu nevidim. Som zvyknuty, ze navigaciu mam na displeji v strede a na displeji pred sebou vidim udaje o vozidle.

A displej namiesto ruciciek? Dakujem, neprosim.
 

 

By si sa divil ako rychlo si zvyknes ze nemusis pozerat napravo na navi, ale mas to pekne v strede.
Realne to skrati tvoj cas nepozornosti cestnej premavke(samozrejme nie nejako vyrazne).
Dalsi level bude cisty headsup dispaly na skle. Ale ten ma este viacero problemov, hlavne teda slnko a tak.
Analogove budiky mam velmi rad, a podla mna tak skoro nezmiznu, ale budu naopak priplatkova vybava:).
Co je ale ovela dolezitejsie pri takomto displeji je jeho rozlisenie, kvalita a SW co ho obsluhuje nesmie mrznut.
keby som mal displej namiesto budikov v kvalite ako ma P308 tak ho rozbijem. Ale ak by to bola kvalita high end tabletov a telfonov, tak nemam problem. Plus saomzrjeme SW nesmie mrznut.
 

 

Ked nebude mrznut SW, tak vonku. Takze kym budes zohrievat v zime motor, tak musis pocitat aj s displayom.
 

 

Kolko ludi pouziva navigacku denne? Stale je externa navigacia lepsia a lacnejsia. V pripade problemov sa da jednoducho a lahko vymenit. Kolko ludi potrebuje okrem sledovania rychlosti(a to len kvoli tomu neprekracovali rychlost na danom useku) nieco sledovat na panely?
Na to naozaj nepotrebujem displej. Vodic okrem sledovania rychlosti nepotrebuje nic sledovat na pristrojovom panely. K comu mi tam bude ten displej?
Bohuzial to budu pouzivat vsetci vyrobcovia bez ohladu, co si praje zakaznik. Podobne ako sa to deje aj v inych dovetviach. Budu nas presviedcat ake je to super a ma to milon moznosti. Je nepodstatne, ze ich nikto nepotrebuje.
 

 

nie, externa navigacia nie je lepsie.. a ano, rozsirena palubovka, pripadne v kombinacii s headup displejom ma velku pridanu hodnotu. zjavne rozpravas o niecom, co vobec nepoznas.
 

 

Kolko ludi pouziva navigacku denne? Napr. ja ano, waze sa mi spusta automaticky po zapnuti zapalovania na displeji v strede kvoli zapcham a policajtom.
 

 

To uz je na automobilke aby toto doriesila. Hovorim len ze ak to bude zle vyriesene tak to ludia nebudu chciet.
Zatial ssa to len zacalo predavat(MB, Audi), tak uvidime o rok ako to bude dobre fungovat.
 

 

Fyziku velmi nevyriesis, maximalne zmiernis garazou. Ale kolko ich na sidlisku je?

Uprimne, radsej HUD, nez info v oblasti tacho/otacko-metry. Nemusim sa pozerat mimo viac, nez je nutne. Co sa tyka toho "uvidime, ako to bude dobre fungovat", S-ko je prave kvoli tomu dost v servise.
 

 

"S-ko je prave kvoli tomu dost v servise"
Fakt? Co uz, to neznamena ze sa to neda vyriesit. Ako? No to uz necham na nich.
HUD ano, ale nie vyklapaci ale pekne na skle:)
 

 

Bohuzial ano. Preblikavanie (v lepsom pripade) je jednym z dovodov. Nikde som netvrdil, ze sa to neda vyriesit. Snazim sa len podotknut, ze elektronika u Nemcov bola vzdy slaby clanok v celom retazci a vyriesit ohrev display-a v zime, aby sa neposkodili kontakty a netrvalo to celu vecnost, bude celkom oriesok.
Jednoznacne na skle.
 

skor je to zalezitost

dodavatela tej navigacie, alebo komplet celeho elektronickeho geretu. Automobilky si nerobia vsetko sami, ale vela komponentov sa nakupuje od dodavatelov. Samozrejme ze v konecnom dosledku za to nesie zodpovednost automobilka, lebo ona auto predala. Aj my sme mali problem a dost vazny, lebo dodavatel dodal zlu hydrauliku a zvolavacka vysla na dost eur...

Mimochodm v Passate ten dispej fungoval ok. Ziaden novinar sa nestazoval a po facelifte dostane podobny dispej ako ma S-ko a E-cko aj C-ecko, takze konci ten trciaci tablet.
 

 

Mal som aj auto s velkom lcd pred vodicom. Ale clovek si uz musi prepinat, ci tam chce mat spotrebu, navi, radio atd.
Mne viac vyhovuje mat to bez prepinania, aj ked v strede.

A ked si zoberem kolko pozornosti mi zoberie napr. napisanie sms tak pohlad na navi v strede je drobnost :D
 

 

tak nastavis si co chces a uz neprepinas. Ci to hovoris preto e sa ti paci obry dipslej kde budes mat vsetky tie info?
Tie smsky, toto si mal napisat minule k teme o telefonovani, by ta oznacili za vraha a ze si zasluzis trest smrti za to ze obcas napises sms, ako mna:)
 

tak ale pisat

SMS za jazdy je fakt chore. To radsej zavolam. Na Octavii jeden tuk do tlacitka a jeden dotyk na displej, alebo na Medvedovi par pohodlnych pohybov comand controllerom na stredovej konzole.

A mimochodom, navigaciu staci aj pocuvat, netreba ju sledovat - teda ak ma clovek aky taky orientacny zmysel a zhruba vie, ktorym smerom ma ist. Pamatam sa, ze som raz prichadzal do Mnichova zo smeru, ktorym som este do mesta nevchadzal. bez mapy a navigacie. Stacilo sledovat poziciu televiznej veze ( samozrejme v prvom rade dopravu ) a nebolo problem sa dostat na pozadovane miesto. Mozno nie najkratsou cestou, ale v pohode. Hlavne netreba panikarit. Vzdy sa da odbocit, alebo otocit neskor. Nemam rad vodicov, co stresuju, lebo musia za kazdu cenu odbocit tak, kam in mapriklad kaze navigacia a su kvoli tomu schopni zastavit aj na dialnici v lavom prude, len aby mohli odbocit doprava, aj ked doprava to neumoznuje.
 

 

A co? Lepsie je sa na diskusii tvarit ako moralna autorita, a dokonala bytost? A pritom bohvie co si uz vsetko urobil, a ako to mohlo dopadnut keby nebolo inych okolnosti
Ako si mimochodom prave predviedol ty?
 

 

Nikto nie je dokonalý, no písať sms za jazdy??? Ešte by som to pochopil niekde na križovatke so semaformi ktorú poznám a viem ako dlho budem stáť, no za jazdy je to neskutočná nezodpovednosť.
 

 

V pohode na dialnici, v meste v zapche, na semaforoch bezne citam, a odpisujem aj v zapche.
A ked sa pozriem do inich aut tak nie som zdaleka sam.
Iba tu na diskusiach nie je nikto kto by priznal ze precita mail sms, odpise par slov, vola zasadne len s bluetoothom, a zopar dokonca aj bluetooth povazuju za obrovske riziko.
Bolo by zaujimave vediet ci fakt vsetci co to tu vypisuju aky je to hazard a podobne, ci realne fakt nikdy telefon nedvihnu, neodpisu na sms mail, a podobne.
 

hej, nie tak zhurta

nikto ta nevesia:-) Ako vies co som ja urobil. Samozrejme ze ja rad napriklad zosliapnem plynovy pedal ako je povolene. Ale pokutu zaplatim bez reptania. Samozrejme primeranu, teda mimo Slovenska. Ale aspon u mna to posobi tak, ze sa daleko viac sustredim na jazdu. Ale pisat SMS je fakt chore! Prepac. To sa musis sustredit len na to pisanie a obcas jedna ruka nestaci. Mozno ze ty to das bez pozerania na displej, ale ja urcite nie!

A klud. Stres skodi:-)
 

 

hanzelka a zikmund presl icelu ameriku aj afriku bez technickych vymozenosti...a dnes kazdy exot potrebuje este aj v meste navigaciu...google ma zmapovane cesty az do najzaostalejsej osady...a niekto sa potrebuje spoliehat na navigaciu...uplne osprostie to ludstvo...
 

Presli ameriku a afriku

Bez technickych vymozenosti preto, lebo jednoducho vtedy neboli. A akukolvek zavadu na tatrovke bolo mozne aj mimo civilizácie opravit za pomoci kliesti, sady klucov a srobovaka. Dnes by ti zasvietila kontrolka a skoncil by si za Gyorom aj s analogovou mapou Hanzelky.
 

1 2 3 > >>

Najčítanejšie na SME Auto