Co sa tyka oktavie, tak plne suhlasim. O3 priam krici setrenim, kde sa dalo. Specialne dvere, kke obklad tvori obycajny plast a to aj vo vyssich verziach su na hanbu.
Co sa tyka Superbu, tak dvojka s tym plastovodrevenym dekorom vyzerala skor sedlacky ako hodnotne.
planner
re:
jazdne vlastnosti ma tiez o2 lepsie ako o3 .. s o3 sa bojim ist v DE viac ako 160 ..
picungin v2
pokial viem tak jedna ja druha maju viacprvok az nad 110kw (cislom si niesom isty)
v zaklade ma aj liftback aj combi vlecku vynimka je 1,4 G-tec kde potrebovali ine usporiadanie kvoli zasobnikom na plyn
v oboch pripadoch islo o diesel 66kw takze vlecka. Ja rozdiel prikladam tomu, ze ta vlecka je dimenzovana a naladena na viac nalozene auto kde combi ma na zadku sam o sebe viac vahy a boli sme nalozeny kym liftback bol prakticky prazdny. Tak ci tak proti O2 sa mi to zda minimalne odhlucnenim horsie.
ja som aj s jednickou dieselovou Octaviou nemal problem jazdit po dialnici 200 a s benzinovym turbom aj vyrazne cez 200. Pravda ale je, ze O2 co sa komfortu ale aj jazdnych vlastnosti tyka je uplne inde.
Ale pri teste oboch naprav Drotar vybral prave obycajnu pred viacprvkom. Samozrejme tam neslo o komfort, ale jazdne vlastnosti.
Aj novy Renault Latitude nema vzadu multilink a v handlingu dokazal drzat s novym Superbom a na skusobnom okruhu dosiahol rovnaky cas. Vyrazne lepsi ako napriklad Mazda 6, o ktorej sa hovori, ze je pre radost z jazdy.
Kolega kvoli naprave, ale aj motoru predal ani nie 2 rocnu OIII TDI 110kW a kupil dieselove RS-o. To je asi momentalne najlepsia volba co sa motorizacie a vybavy tyka.
TOP model s dojazdom 600 km na dialnici vzbudzuje tak trochu usmev :-) Minimum by malo byt 800, za samozrejmost by som povazoval 1000 km na jednu nadrz.
optimálne je podobne ako píše kolega nižšie 900-1000 km na jednu nádrž. Ak už mám vozidlo na dlhé cesty, tak chcem mať prestávku na odpočinok a nie na tankovanie. Nehovoriac o tom, že tieto autá sa hrdia prívlastkom "luxusné" a pod luxusom si napr. ja nepredstavujem sedačku z jemnej kože (sadnite si do tmavého auta v lete) ale minimálne obťažovanie. K blbým "luxusným" trendom patrí napr. aj ten multi-kolor cirkus v budíkoch u passata...
ktore bezne auta s benzinovym motorom maju dojazt 900-1000km? A ked ich budes mat pokope, tak vyber z nich take ktore maju 280 koni a 4x4. Povedal by som, ze ti nezostane velmi velky zoznam. Okrem toho kto jazdi dlhe trasy prevazne po dialnici, ten si skor zoberie diesel. Aj ked ani dieselovy motor s takym vykonom nebude jazdit za 5 na 100...
A len tak na okraj: podla spotreby v teste 9.1/100 je dojazd 725km (pritom s takymto autom sa asi clovek nebude vrazgat po meste, takze realne bude este vyssi). Ak sa uvazuje normovana spotreba od vyrobcu, tak 930km. OK, beriem ze normovane spotreby je tazke dosiahnut, ale aj tak mi to pripada ako obvykle hodnoty pre takyto typ auta. Ale ako pisem vyssie, som zvedavy na ten zoznam porovnatelnych aut, ktore maju dojazd vyssi...
Ja teda Ochcaviu nemusim, ale povedzte mi auta v strednej triede ktore maju viac ako 70 litrovu nadrz..vela ich urcite nebude..Passat 70, Mondeo 70, 508-ka 72... a to sa nebavme pri akej hodnote realne cvkane pistol, ja som do Mondea viac ako 67 litrov nedal, a to som tam isiel s takmer prazdnou nadrzou... cize zasa pani novinari vzali cislo a posluzilo im na napisanie neobjektivnej blbosti
tiez som radsej fanda inej znacky a ked som cital o tom, ze na tieto nove superby spravili zvolavacku lebo im klepe naprava tak radsej siahnem po inej znacke...a kludne aj nejakom 2 rocnom modely dakeho subaru...
ujo redaktor asi nepochopil, ze v tom superb combi sa zmestia aj bandasky s benzinom pre skoda setrilkov co idu do talianska na dovcu a nechcu kupovat miestny benzin :) alebo ma redaktor dokonalu vydrz mechura a nemusi na WC 1000km.
re:
neviem
Ale pri teste oboch naprav Drotar vybral prave obycajnu pred viacprvkom. Samozrejme tam neslo o komfort, ale jazdne vlastnosti.
Aj novy Renault Latitude nema vzadu multilink a v handlingu dokazal drzat s novym Superbom a na skusobnom okruhu dosiahol rovnaky cas. Vyrazne lepsi ako napriklad Mazda 6, o ktorej sa hovori, ze je pre radost z jazdy.
Kolega kvoli naprave, ale aj motoru predal ani nie 2 rocnu OIII TDI 110kW a kupil dieselove RS-o. To je asi momentalne najlepsia volba co sa motorizacie a vybavy tyka.
obycajny plast automotive je aky??
cim sa lisi od toho ineho?