SME
Sobota, 16. január, 2021 | Meniny má KristínaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

TEST: Škode Superb sa 280-koňový motor 2,0 TSI nehodí (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

<< < 1 2 3 4 > >>

Hodnoť

 

Rachotina...
 
Hodnoť

tak

tak to asi ani nie je auto na pretekarsky okruh ale na normalnu jazdu aj ked konkurencia podla mna ponuka viac
 
Hodnoť

 

Neviem, preco sa tento suberb v clanku porovnava s golfom alebo leonom. A ze golf a leaon su o 10 000 lacnejsi. Superb je vyssia kategoria. S golfom a leonom treba porovnavat Octaviu. So superbom porovnavat passat a mozno Toledo. Pri tolede nie som isty, ci je to iste ako Leon sedan.
 

 

Tolefo je nizsie ak Leon, je to v podstate Skoda Rapid
 
Hodnoť

tento clanok

nie je vôbec test...su to len subjektivne dojmy jedneho autora, ktory nam popisal len jeho dojmy...nezverejnil takmer ziadne namerane hodnoty a citatel si tazko urobi ako taku nejaku predstavu o aute, respektíve nema velmi co porovnavat s testami iných autorov...a ani fotodokumentacia nema velku obrazovu hodnotu...posledne, co ma na aute skutocne zaujima, je velkost nadrze, ale zda sa ,ze to sleduje dost zaujemcov o auto...pri dnesnej hustote cerpacich stanic ma to prekvapilo...to by znamenalo, ze sucasne (aj buduce) elektromobily to budu mat tazke presadit s dojazdom hlboko pod 500km..tvrdenie, ze diesel je pre Superb vhodnejsia motorizacia je tiez dost nelogicke, nakolko najsilnejsi diesel je 190koni, takze toto je uplne" ina liga_"....kto si chce kupit silnejsie auto, tak urcite nebude porovnavat 190 versus 280 koni, tam nie je co porovnavat
 
Hodnoť

 

Vraj "Všetci musia vidieť, že sa vám darí, a preto ste si mohli dovoliť tú najdrahšiu a najvýkonnejšiu verziu." Toto je hádam aj na psychologickú poradňu, nie?
 

 

v blave nie
 
Hodnoť

ked sa trh nasýti cena ešte klesne

...a vždy to bude len Skoda.
 
Hodnoť

jasne, je to MBčka

..a preto na ňu budete čakať min pol roka, SUPERB sa predáva ako teplé rožky a kto v ňom naozaj sedel/jazdil a náhodou vo verzii LK, tak vie že je to úplne super auto a naozaj cena vs hodnota je vo všetkých smeroch perfektná.
A porovnávať Superb s Golfom, alebo nejakým Seatom, to môže fakt len čistá trubka :-)
 
Hodnoť

 

no neviem, tu pisu ze britsky CarBuyer ho vynachvalil :
autoforum.cz/bleskovky/skoda-zabodovala-v-dalsim-britskem-testu-s uperb-s-280-konmi-je-skoro-dokonaly-video
 
Hodnoť

 

tento clovek je tragedia, on sa nezlepsuje, naopak napisal dalsi clanok co kandiduje na najhorsi motoristicky clanok SME. Vety ako pest na oko. niektore vety aby si clovek cital aj dvakrat.
"Všetci musia vidieť, že sa vám darí, a preto ste si mohli dovoliť tú najdrahšiu a najvýkonnejšiu verziu." toto co ma byt, nejaka zavyst novinara s platom 800e, ze nema na skodu?
Koho zaujimaju dva odseky o bmw m5 pri recenzii na superb??
"Dnes je vlastne celkom ťažké nájsť nenápadné a zároveň veľmi rýchle auto." - nech sa paci, konfigurator oplu, VW, bmw, audi. daju vam prec aj nazov modelu a priplatkove verzie Mpacket a S-line, R-line vam tam nemusia dat, ani ledky a tak golf, passat, passat cc, audi moze vyzerat ako zaklad a pritom mat henten motor, pri skode a renualte to napriklad nejde.
"fleetovy motor na naftu" ano, TSIcka sa predavaju menej, ale pan si ich este nevsimol?
plaketa Laurin&Klement - veľký zmysel v nej nevidíme. taketo plateky su uz na mnohych autach, preco by to nemohla mat aj skoda pre top model? tiez jednu taku plaketu mam a vyzera to dobre.
Poznamka. v horsich svetelnych podmienkach kazda tmava farba vyzera ako cierna, hlavne ked ta hneda je aj tmava, vsak.
"Keď sme hovorili o tom, že ten istý motor používajú aj športové hatchbacky koncernu, neklamali sme." toto je co za perla. keby novinar klamal tak konci nie?
To s tym podradovanim DSG pri zoslapnuti plynu, no ked je to prudke zoslapnutie, tak si podradi, mozno to chce aj vacsi cit na plyn a mat zapnuty spravny rezim.
Uplne utlmit 280 konovy motor je celkom draha zalezitost, ale to by iste chybalo keby skoda stala 50k vsak? chcete tichsie auto, skumajte VW ci audi, bentley a podobne. uz kasarda pochopil aky je rozdiel medzi premiovym autom a beznou znackou ako je skoda?
"prevodovka by sa mala miesto výkonu vo vysokých otáčkach spoliehať na krútiaci moment motora, dostupný prakticky od voľnobehu" - pri akych otackach a akom prevodom stupni toto hovorime??? inak ta veta je fakt haluz.
Tie vyfuky, kolko ich vlastne je? to su na fotke prave vyfuky alebo falosne. su teda dva ci styri ako na Rku? Ten spominany golf R variant pan kasarda uz aj naozaj testoval?
"Na rozdiel od nich je však 2,0 TSI v Superbe dostupný výhradne s pripojiteľným pohonom všetkých kolies" - co toto ma znamenat? cupra ma predny nahon a Rko je len vo verzii 4motion, ak tomu nerozumiem ako citatel, chybu urobil novinar, mam 2 VŠ a btw, novinar nejaku ma?
"mnoho ráz" - pekne spojenie, odkial je ten novinar, vychod?
Tento Superb vyzerá úplne rovnako, než "obyčajné", slabšie verzie. - preco je obycajne v uvodzovkach a slabsie nie je. fakt to musi byt napisane takto?
"fleetový voz na naftu" - este som nevidel auto, ktore vo verzii benzin vyzera nejak inak ako vo verzii nafta, teda okrem vyfuku a oznacenia sa zvycajne vizualne nemeni nic, uslo mi nieco?
66 listrova nadrz, nuz tak ten chudak Leon a Golf maju iba 50l, hold ten superb je vacsi. bezna aktualna verzia A6 ma iba 65 litrov, audi RS6 ma 80litrov, no cim menej paliva, tym nizsia hmotnost a uspora paliva. RS6 je samozrejme radovo smadnejsie nez dvojliter superb.
"všetkých režimoch sa auto výrazne nakláňalo" - no, nikde nevidim ake pneuse to ma superb obute, ale silne pochybujem ze sa to auto vyrazne naklana a hlavne nie v sportovom rezime s DCC podvozkom na MQB platforme.
tomuto skratka neverim ani za mak. mam podobne auto a nenaklana sa vyrazne ani na 16tkach iba ak tak v komfortnom rezime, v sportovom ani nahodou.
"možnosť upravovať stopu v oblúku pridaním alebo pustením plynu" - toto je co, akoze vypnut ESP?? ktore podobne auto to dneska ma? atd.
 
Hodnoť

 

policajti a statna sprava v 280konovom superb kombi? naco? general packa je tusim na dochodku, tak naco?
v beneluxe a cesku maju policajti octaviu RS na cestnych piratov, co maju mat policajti v superbe na zadnych sedadlach ci v kombiku ako batozinu? bagety? mrtvoly? kuzely? psa?
kto zo statnej spravy ma mat taketo auto? sef metrologickeho ustavu? a naco? aby mu danovi poplatnici platili tych 11 litrov v meste a 8 mimo a vysoku vstupnu cenu? fico jazdi v dodavke.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

presne tak

multivan je drahy ako prasa. Beriem, je to vynikajuce prakticke auto, ale ta cenovka! Da sa aj za 60.000 bez DPH. Skoda len, ze nesiel Multivan do vyroby pod znackou Skoda ako sa spekulovalo. Cena mohla byt prijatelnejsia. V cene ho prekonava snad len Mercedes V.
 

 

dobre, urcite fico nema najnizsiu vybavu, ale aj tak jeho dodavka neda take zrychlenie a maximalku ako tento 280konovy superb, aj tomu najvacsiemu pohlavarovi co jazdi cez cele slovensko musi stacit aj polovicny vykon a ak mu nestaci, tak je to akurat dovod na zamyslenie sa, ci takeho statneho uradnika tato krajina potrebuje. cesky prezident jazdi na superbe, grecka vlada na 10 rocnych A6kach, belgicki policajti na starych golfoch a octaviach. to len tato krajina s podstatne nizsimi priemernymi platmi a vysokou nezamestnanostou, smiesnymi platmi pre zdravotne sestry, ucitelov i policajtov a vojakov financuje statnym papalasom premrstene masiny. a tento novinarko ich v tom este aj podporuje svojimi duchaplnymi vetami.
 
Hodnoť

 

inak taky detail, vzdy ked citam clanky kasardu ma pocit, ze si onika. my si myslime a podobne, ak je autorom clanku uvedeny len jeden clovek a z kontextu vety nevyplyva, ze si to myslia v redakcii, tak z toho vyplyva, ze si chlapec naozaj onika, ci to mam chapat nejak inak?
 
Hodnoť

superb-ma-problem-s-klepajicim-podvozkem

 

ano, odkedy VW nakupuje coraz viac komponentov od subdodavatelov, tak sa taketo vyrobne chyby dostavuju veru castejsie, to mam od ludi z VW mimochodom. dufam, ze si to do buducnosti zacnu osetrovat a radsej zacnu setrit na zabavkach s lahkymi dievcatami v Prahe a odmenach pre top manazment.
 

veď hej

VAG šetrí na všetkom, na retiazkach, emisiách, materiály, len na sebe neštrí. To čo nakúpi od sbdodávateľov je problém koncernu, proste za málo penazí málo muziky, a potom to tak dopadne. Šetriť sa musí, nech to stojí čo to stojí, veď zákazník to zaplatí.
 

 

vsetko zle je na nieco dobre. verim, ze sa to zlepsi ked uz to takto bije do oci a poskodzuje aj predaj. doteraz sa tie auta predavali same a tak si manazment zil nadpomery, resp. v matrixe.
 

<< < 1 2 3 4 > >>

Najčítanejšie na SME Auto