SME
Pondelok, 30. november, 2020 | Meniny má Ondrej, AndrejKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Audi TT RS: najvýkonnejšie TT zrýchli na stovku za 3,7 sekundy (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

TTcko nam dospelo... Prva generacia bola tragicka, druha lepsia a toto vyzera na plnohodnotny sportiak... Podla mna momentalne naj Audi vobec...
 

pruser je

ze sa nepredava. Fabrika v Györy obmedzuje vyrobu. Prva generacia bola najoblubenejsia. Fabrika slapala na 3 smeny. Bolo to nieco nove, cool design, ale hlavne cenovo dostupne a jednoduche. Dnes je to naozaj dospele auto, super technika, super vykony, ale fabrika ide v obmedzenom rezime. Takze peniazky moc neprinasa. mozno aj preto sa spekuluje o lacnom roadstery s logom Skoda. videl som aj prve kresby - ale zrejme daleko od reality. Ale myslienka je to dobra. Mazda ako dostupny roadster sa predava najlepsie, tak koncern surne potrebuje nieco 'proti' japoncovi. A to uz nehovorim o krajsej verzii od Fiatu.
 

 

Mne sa ten Fiat teda nepaci, zato Mazda ano...To sa divim, ze sa nepredava, vyzera to na fantasticke auto a je velmi pekne. Prva generacia sa predavala ako teple rozky a pritom to bolo uplne onicom auto. Kamarat ho mal. Prezleceny Golf. A zabilo sa na nom tolko ludi vdaka zadnej naprave, ktora sa strasne odlahcovala v rychlosti, ze ich stahovali z trhu, vyhlasili zvolavacku a dodatocne montovali zadne kridlo. To bol dost velky pruser vtedy.
 

pruser bola aerodynamika

bol tam prilis velky vztlak a tak to odlahcovalo zadnu napravu a neskuseni ludia lietali. Je zaujimave, ze stacilo prilepit malicky spoiler a vsetko bolo ok. Ale uz to nebol ten pekny cisty design. Potom prislo vysuvacie kridlo. Inac prve TTecko sa vyvijalo v Rakuskom Steyer Daimler Puch v Grazi, dnes je to Magna. Bol to moj prvy 'zahranicny' projekt. Bolo to jednoduche auto, ale malo kopec technologickych vychytavok ako naprikald ploche laserove zvaranie plechov. Teda postranica bola zvarena z 3 rozdielnych hrubok plechov. Dnes sa to da urobit priamo pri valcovani plechov. Vtedy tato technologia este neexistovala, tak sa museli plechy natupo zvarat.

Ale ked priviezli na porovnanie BMW Z3, to bolo este jednoduchsie auto. Taky sportovy Moskvic:-)

Z mojho pohladu prave prve TTecko bolo to najlepsie. Bolo jednoduche, relativne lacne a prislo s uplne novym designom. Nastupcovia sa len malo lisia. Ladi sa vacsinou len technika, ale take kozmeticke zmeny si moze dovolit len kultove auto ako 911ka, ale nie TTcko. I ked naozaj neviem, ako by mohlo vyzerat inac, lebo potom by to uz nebolo TTcko.
 

 

Podla mna bola 1 najhorsia... Sportove kupe na podvozku Golfa. Golf mal dobry podvozok, ale na sportove kupe to bolo predsa len velmi malo... Prve TT bol viac modny doplnok ako sportiak a ako modny doplnok mal slabu konkurenciu. Preto sa podla mna tak dobre predavalo. Teraz ako skutocne sportove kupe to uz bude mat s konkurenciou tachsie. Preto sa teraz podla mna slabsie predava. :)
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

Och prepac, dufam ze to s vypatim vsetkych sil zvladnes a prezijes to bez nasledkov. V krajnom pripade som ochotny ti prispiet na ocneho :)
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

Ou... Tak inak, v lrajnom pripade som ochotny prispiet ti na slepeckeho psa a palicku :)
 


Najčítanejšie na SME Auto