SME
Piatok, 4. december, 2020 | Meniny má Barbora, BarbaraKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Škoda potvrdila meno očakávaného SUV (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

Tati zabruč. Udelej znacku, drapem ty vole.
 

 

Ty vole to si nechaj patentovať a potom oslov reklamotvorcov :)
K autu ,názov bude mať impozantný,kvíz:čo ešte bude mať impozantné?
 

 

cenu ?
 

 

bude to stat o trochu menej ako tuareg v zaklade, ale samozrejme nie s v6 ale 2.o TDI motorom. a ked to napchas nejakou vybavou (koberceky a podobne) tak pojdes radsej pre tuarega v zaklade ;-)
podobne ako passat vs superb
 

Medvěd Kodiak z Pelíškov

 

:)) Jáááj :))
 
Hodnoť

Mohli to nazvat

Skoda Slov alebo Skoda Penazi
 

 

Skoda tvojho prispevku
 

a ty si tiež

nijak nevynikol. Inak škoda peněz. Inak za tie prachy, čo to bude stáť sa isto dá kúpiť aj auto.
 
Hodnoť

 

Som zvedavy. VW pusta skodovku do vsetkych segmentov, bude to este zaujimave :)
 

 

a v čom je problém? Veď VW je majiteľom škodovky, takže zisky idú tak či tak im.
 

Tak potom

preco tak VW ziarlil na prvy Superb, ked sa mu darilo ?
 

 

hovorí ti niečo slovo "marketing"?
 

 

Skodovka uz bude pomaly volkswagenom vnutri volkswagenu.
 

Terazky tiez tvrdia

Ze octavia sa dotiahla na passat a superb je nad nimi. Skoda ze to nemožu potvrdit chudaci ktorych fleet manageri tomu uverili.
 

 

Treba si uvedomit, ze konkurencia casto existuje aj medzi pobockami jednej spolocnosti. V pripade spolocnosti, ktore patria pod jednu matersku firmu ani nehovoriac. V tomto pripade existuje obava, ze ludia z materskej firmy mozu povazovat silnejucu vnutornu konkurenciu za hrozbu, a mozu vznikat tlaky na jej pribrzdenie. Ide tu o pracovne miesta, a do toho sa uz mozu miesat aj politici a odbory (ktore su v Nemecku silne).
 

Nie je to take jednoduche

s tymi pracovnymi miestami. Lebo je jasne ze politici a odbory maju snahu udrzat miesta v materskych krajinach, ale majitelia a akcionari naopak tam kde su tretinove mzdove naklady a niekedy aj odpustene dane a ine benefity, a netyka sa to len VW.
 

 

No ano, je to dost komplikovane :) Na jednej strane sa firmy snazia znizovat naklady vo svojich low-cost zahranicnych pobockach, na strane druhej su tlaky, aby neboli az prilis lacni v porovnani s pobockami v materskej krajine :)
 
Hodnoť

 

A cenovka zase od 19990 za sockaedition... Pritom kopa ludi by len chcela nejake rozumne velke auto s vyssim podvozkom.
Takto dostanu navovane SUV s kopou elektroniky a lakovanym akoze hlinikom a cenou platu za 5 rokov muklovania vo fabrike..
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto