SME
Utorok, 24. november, 2020 | Meniny má EmíliaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Porsche vyvinulo nový štvorlitrový osemvalec s dvoma turbami (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

Biturbo 4.0 V8 pohon na prednu napravu... fuuuha :D Hoci predpokladam, ze to bude vzdy stvorkolka odvodena z predohrabu, ale aj tak. Preco sa vlastne Audi tak urputne drzi predohrabov? Ma to nadiktovane od VW alebo to tak chcu? Potom im motor visi pred prednou napravou a jazdne vlastnosti nie su to prave orechove. Nehovoriac o riadeni, ktore tiez byva najlepsie u zadnokolky (myslim pocit a odozva).

A som zvedavy ci aj zniet bude tak nadherne ako ten 4.8 V8, lebo ten je bombovy.
 

 

tiez nechapem preco je audi predokolka ale predovsetkym nechapem preco to niekto kupuje. pochopim mercedes aj bmw, ale audi vobec. Ved oproti bmw a mercedesu nema ziadne plusy, len minusy - napr obrovsky minus je tu spomenuty predny pohon. Hlavne ked minule na topspeed sk testovali tusim a5 za hadam 60k s cisto prednym pohonom, to by bolo u mna ciste KO bez ohladu na ostatok.
 

 

Stvorkolka na platforme MLB bude uplne rovnaka ako akakolvek ina stvorkolka s motorom vpredu, ci uz vyvinuta od zaciatku ako 4 x 4 alebo odvodena od zadohrabu. Motor tam totiz sedi pozdlz, takze normalny pohon 4 x s tretim difom nie je problem. ZF aj ponuka verziu 8HP s integrovanym Torsenom http://www.allpar.com/photos/m...
Problem je skor v tom ze Audi nasleduje priklad Subaru a nahradza treti dif spojkou...
Uz ked sme pri tom, 8 stupnova dvojspojkova prevodovka ZF? Uslo mi snad nieco? Stranka ZF ukazuje len 7 stupnovu dvojspojkovu prevodovku, 8 stupnove su varianty 8HP (s menicom momentu a hybridne)
 

tak ako Mercedes, ci BMW

uz nie su davno len zadnokolky ( tym nemyslim lacne varianty s prednym pohonom ), ale stale viac oblubenejsie verzie Xdrive a 4matic, tak aj u Audi je rozsirene Quattro. Staci sa pozriet na predaje. Myslim, ze najpredavanejsou stvorkolkou bola v istom obdobi napriklad Skodovka.

Audi ma historicku tradiciu v pohone prednych kolies a preto sa toho drzi. V zlom pocasi ma potom jednoznacne navrch a pri pohone oboch naprav je to potom jedno. No a pre fajnsmekrov je tu Audi R8 s motorom vstrede ako v Lambe.

Porsche sa tiez drzi svojej tradicie s motorom za zadnou napravou. Preto je to prave Porsche, tak ako Audi bude Audi, lebo pohon prednych kolies a samozrejme Quattro. To ta potom pustia s Audi v Rakusku rovno pod sedacku a majitelia inych znaciek musia na vzdialene parkovisko:-) Aj s hviezdou a vrtulou.
 


Najčítanejšie na SME Auto