SME
Sobota, 23. január, 2021 | Meniny má MilošKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Tesla sama naštartovala a havarovala, tvrdí majiteľ (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

su tu iste disproporcie
nato, aby bezne auto smelo ist do premavky, potrebuje tisic certifikatov, pravidelne je kontrolovane, pchaju mu cuchadlo do vyfuku az su z toho medzikontinentalne afery. a zrazu ajhla - auto sa smie autonomne pohybovat medzi ludmi riadene nejakou betaverziou. (este aj nasa beta z lazov jazdi bezpecnejsie). zeby lobbing a korupcia v krajine neobmedzenych moznosti?
since_lllloloollo
Ale nehovor, a aky certifikat prosimta vyriesi ozrateho sofera, ktory si sadne za to tisicmi-certifikatmi-certifikovane bezne auto? Skor je to o zodpovednosti - zodpovednosti majitela-uzivatela, ktory pouziva auta ci uz cez aplikacie alebo nezodpovednym aktivovanim systemov, ktore by za danych okolnosti pouzivat nemal.
jurkoool
<< < 1 2 3 4 5 > >>

 

Mohol by si nam, technologickym neadertalcom vysvetlit aky system ktory nemal pouzit majitel pouzil a preco?
 

 

je to na smiech, este aj lietadlo dostanete cez certifikaciu do vzduchu skor ako auto... musite mat iso 9001, ak nemate, aspon v sr sa s vami nikto dalej bavit nebude a to mozte mat postavene vozitko co uz bolo na marse a naspat 1000x :D:D
 
Hodnoť

 

Aj rucnu brzdu si to auto same dokaze vypnut? Asi by nemalo parkovat na kopci.
 
Hodnoť

Kitt toto dokazal

uz v 80-tych rokoch. A este stihol aj raketu vystrelit.
 
Hodnoť

 

Commercial Rapper (2016) -- Centraal Beheer
https://www.youtube.com/watch?...
:-)
 
Hodnoť

Budúcnosť

Autá jazdiace samostatne bez vodičov :-)
Pre výskum AI Tesla robí veľa, ale do praxe to nepatrí - jazdiť za idiotov.
 
Hodnoť

Každý SW má aspoň jednu chybu

Je nezodpovednosť takéto autá vôbec vyrábať. Veď je to nebezpečná zbraň.
 

re:Hlava81

V zmysle tvojej logiky by mali okamžite prestať vyrábať postel, z dôvodu že najviac úmrtí je práve na posteliach. Život je nebezpečný a hlavne konečný, nie nekonečný. Všetko je zbnraň, aj ruky, môžeš nimi udriež, alebo udusiť no a kvoli tumu ti ich dáme amputovať? Mám "rád" (neskutočne ma s@rú) nešťastníci čo hneď začnú chríliť žalospev všetkých možných udalostí, ktoré sa údajne mohli stať, ale sa nestali. Koľko aut denne, alebo priam sekundovo usmrtí na planéte ľudí a čo, prestaneme ich vyrábať a začneme chovať kone a chodiť pešo?
 

Zato ľudia sú bezchybní ;)

Nepochybne na žiadnom z nich nenájdeš ani jednu jediný chybu...
 
Hodnoť

V živote by som nechcel

auto čo sa dá posunúť telefonom ,mne stačí klasická ručná brzda
 

Fascinujúce.

Ty posúvaš auto klasickou ručnou brzdou? Preboha, ako? ;)
 

už si niekedy

šoféroval? už si niekedy stál na kopci? Fascinujúce, ako sa neumětel posúvajúci sa "ručnou brzdou" ihneď našiel s iným nemětelom.
 

 

1, Áno.
2, Áno, aj to.
3, Čo to má spoločné s mojou otázkou? Aj ty posúvaš auto ručnou brzdou?
 
Hodnoť

Hehe

Chalanisko to oprel do kamiona a kedze ho nikto nevidel,tak si vymyslel story.Uz ho pozna,hadam,cely svet.
Onahdy,ked sa tie Toyty,akoze,sami rozbiehali dochodcom.To bola taka ista haluz.Radsiej zaplatili odskodne a urobili zvolavacku akoby mali mat problem s U.S.pravnikmi.
 
Hodnoť

tak

to by ma veľmi zaujímalo, ako sa dá naštartovať elektromobil?.
 

Ešte zaujímavejšie:

Ako sa dá naštartovať počítač?
 

tiež

neviem ako sa dá naštartovať počítač, iba ak spustiť, alebo zapnúť, ale naštartovať určite nie.
 

ked sa da restartovat

da sa aj nastartovat, nie? to je cista logika.
 
Hodnoť

 

zaraza ma ta sposobena skoda. poistovna za poskrabany naraznik na passate alebo mondeu zaplati 2000 ecok, a tesla s rozbitym prednym sklom a pokrcenou kapotou 600? podla slovenskych pomerov by som cakal skodu tak 5000 a viac
 

<< < 1 2 3 4 5 > >>

Najčítanejšie na SME Auto