nato, aby bezne auto smelo ist do premavky, potrebuje tisic certifikatov, pravidelne je kontrolovane, pchaju mu cuchadlo do vyfuku az su z toho medzikontinentalne afery. a zrazu ajhla - auto sa smie autonomne pohybovat medzi ludmi riadene nejakou betaverziou. (este aj nasa beta z lazov jazdi bezpecnejsie). zeby lobbing a korupcia v krajine neobmedzenych moznosti?
since_lllloloollo
Ale nehovor, a aky certifikat prosimta vyriesi ozrateho sofera, ktory si sadne za to tisicmi-certifikatmi-certifikovane bezne auto?
Skor je to o zodpovednosti - zodpovednosti majitela-uzivatela, ktory pouziva auta ci uz cez aplikacie alebo nezodpovednym aktivovanim systemov, ktore by za danych okolnosti pouzivat nemal.
je to na smiech, este aj lietadlo dostanete cez certifikaciu do vzduchu skor ako auto... musite mat iso 9001, ak nemate, aspon v sr sa s vami nikto dalej bavit nebude a to mozte mat postavene vozitko co uz bolo na marse a naspat 1000x :D:D
V zmysle tvojej logiky by mali okamžite prestať vyrábať postel, z dôvodu že najviac úmrtí je práve na posteliach. Život je nebezpečný a hlavne konečný, nie nekonečný. Všetko je zbnraň, aj ruky, môžeš nimi udriež, alebo udusiť no a kvoli tumu ti ich dáme amputovať? Mám "rád" (neskutočne ma s@rú) nešťastníci čo hneď začnú chríliť žalospev všetkých možných udalostí, ktoré sa údajne mohli stať, ale sa nestali. Koľko aut denne, alebo priam sekundovo usmrtí na planéte ľudí a čo, prestaneme ich vyrábať a začneme chovať kone a chodiť pešo?
Chalanisko to oprel do kamiona a kedze ho nikto nevidel,tak si vymyslel story.Uz ho pozna,hadam,cely svet. Onahdy,ked sa tie Toyty,akoze,sami rozbiehali dochodcom.To bola taka ista haluz.Radsiej zaplatili odskodne a urobili zvolavacku akoby mali mat problem s U.S.pravnikmi.
zaraza ma ta sposobena skoda. poistovna za poskrabany naraznik na passate alebo mondeu zaplati 2000 ecok, a tesla s rozbitym prednym sklom a pokrcenou kapotou 600? podla slovenskych pomerov by som cakal skodu tak 5000 a viac