SME
Utorok, 24. november, 2020 | Meniny má EmíliaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Autonómne Audi A7 sa správaním približuje človeku (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

Jaguar mal Audi spravanie uz davno :P
https://youtu.be/LuANURnBzWQ?t...
 
Hodnoť

nič pre SR

vzhľadom ku kvalite infraštruktúry je toto určené pre iné krajiny, nie pre SR
 
Hodnoť

Hmm

To akože vážne toto???

Súdruhovia z Nemecka ešte asi nepočuli o Tesla ???
 

 

Sudruh, v Ingolstadte na rozdiel od tvojej domoviny sudruhovia este nezili. A zjavne o Tesle nevies, ze ta ti pruh bez dotyku na volante nezmeni!
 

Hmm

Šefko, ale, no tak...

https://www.teslamotors.com/vi...

A ten súdruh mohol byt kľudne aj s DDR ;)
 

 

Super, ze si mi dal za pravdu a konecne sa opravil! Pretoze na tesla zmena pruhu nie je mozna bez dotknutia sa volanti a zapnutia smerovky. V tom audi sme ovsem vsetci videli nieco automatickejsie.

A co sa tyka sudruhov, najblizsie sa tak oslovuju sudruhovia v Kremli.
 

 

Pisal si, ze sa pruh bez dotyku na volante nezmeni. A on ti ukazal, ze sa volantu dotknut nemusis, staci sa dotknut iba packy pod volantom :)
 

 

Iste, lebo tu packu nestlacas, ked prave drzis volant, co?
 

 

Nie sefe, volantu sa drzat vobec nemusis, aby si stlacil packu. Skus to niekedy, ide to :)
 

 

Naozaj? Tak to si prvy na svete co vo chvili, ked stlaca packu kvoli smerovke, nedrzi volant :) Ale neviem ako dlho ti to este vydrzi. Vela stastia!
 

 

Sefe skus sa naucit chapat pisany text. Ja nikde netvrdim, ze nedrzim volant, ked davam smerovku, to si si domyslel uz ty sam :) Ja tvrdim, ze NEMUSIS drzat volant, aby si dal smerovku, ide to aj bez drzania volantu. Ty tu tvrdis, ze MUSIS a to proste nie je pravda.
 

 

Je na case toto tvoje bezcenne fantazirovanie uzavriet. To, ze smerovkou davas autopilotovi Tesli znamenie, ze chces zmenit smer je jedna vec a to, ze ze ty prepinas smerovky bez dotknutia sa volantu, je tvoja vec. Ovsem funkcia autopilota sa zapina tempomatovym tacitkom na volante a tym padm si v tejto debate skoncil. Naco si sa zbytocne nadrapoval?
 

 

"A zjavne o Tesle nevies, ze ta ti pruh bez dotyku na volante nezmeni!" 14.05.2016 23:06

Nehovoriac o tom, ze funkcia autopilota sa zapina packou pod volantom ako na mercedesoch, takze nemas o tom ani tusenia, len tu mudrujes o niecom o com vies velke kulove. Na ostatne tvoje plky nejdem minat energiu, je to ako hrach o stenu hadzat....
 

 

Nic si z toho nerob, len ti uslo, ze ta funkcia sa zapina tempomatovym tlacidlom na volante. Naco si sa zbytocne nadrapoval?
 
Hodnoť

 

Akosi mi to hlava neberie....to isté vedeli autá v roku 1986..https://www.youtube.com/watch?... je ten pokrok? A hlavne načo? Veď keď ťa šoférovanie nebaví, choď vlakom alebo autobusom.....
http://www.autorevue.cz/tisice...
Dal som to kalkulačky a zistil, že zázračné autonomne autá by bez vodiča búrali každých 448 km????
Ja mám cez 3 000 000 km a ešte sa mi to nestalo, kde urobili súdruhovia vizionári chybu?
 

 

Si pan, klaniam sa ti. 3 miliony odjazdit, to je uzasne, to len tak hocikto nedokaze.
1, ked ma soferovanie nebavi, neznamena ze sa chcem tlacit vo vlakou alebo autobuse.
2, to su zasahy vodica a nie havarie, nie je tam nic o tom preco zasiahli.
3, autonomnne auta su v stadiu vyvoja a ty sa divis ze nemaju vyriesenie vsetky problemy?
 

 

zjavne sa da zivot prezit aj zmysluplnejsie ako odsoferovat tvojich 200 km kazdy den!
 

 

To Roam
Asi keby bolo všetko v poriadku, tak zasahovať nebude......
Sú vo vývoji 30 rokov a stále vedia ist rovno za pekného počasia a najú rovnaké problémy, to je asi ako elektromobily, ktoré sa vyrábajú cez 100 rokov a stále majú rovnaké nedostatky
To Šef
To ano, napríklad sediieť za volantom a strážiť, kedy auto spraví chybu aby som to mohol zachrániť a nenabúral som sa a niekoho nezabil..... ďakujem, nechcem
 
Hodnoť

Opat marketing

Uz som to raz napisal tu
http://auto.sme.sk/diskusie/28...

Inak robim pre BMW, Audi a VW ... viem ako sa veci maju. Toto su marketingove keci. Od autonomneho to ma nesmeirne daleko. Je to len vysoko automatizovane. To auto ani len nahdodou sa neblizi spravaniu vodica. Nechape stav na ceste reaguje len na zaklade vyhodnotenia senzorov. Nic viac nic menej. Na dialnici je to najjednoduchsie automatizovat. Oproti mestu tam skoro nic nie je ...
 
Hodnoť

Približuje sa človeku?

Tiež nepoužíva smerovky a počas jazdy telefonuje?
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto