SME
Piatok, 27. november, 2020 | Meniny má MilanKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Octavia prichádza s trojvalcom 1,0 TSI, poznáme ceny (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 6 7 8 > >>

Hodnoť

A

keď sa bude dať jeden, alebo dva valce odpájať pri slabej záťaži, to bude terno... a životnosť.
 

náhodou je to fajn

mne sa pokazil podobný motor v kosačke. Aspoň viem, kde si kúpiť náhradu. A samozrejme počítam s tým, že nevydrží to čo pôvodný čínsky :D
 

No a preco nie ?

Ja som tie pocul, ze tento motor sa Husquarne osvedcil v motorovych kosackach.

Tak preco nie ? Dolezite je hlavne to prezentovat zakaznikovi ako cosi extra aby si to bolo ochotny kupit za extra peniaze.
 

 

A hlavne povedat, ze vydrzi celu zivotnost automobilu.
Uz sa len neprekecnut, ze zivotnost je ratana na 150k km.
 

:-)

Su len dve moznosti. Bud mas motor vykonejsi, a potom toto auto najskor stejne nie je tvoja cielova skupina, alebo (a to predpokladam viac), mas motor porovnatelneho, ci dokonca nizsieho vykonu, co ti ale nebrani trusit pindy o kosackach. :-) Ako ostatne kazdy, co nema na nove auto a potrebuje si to nejak zdvovodnit, takze ma presny nazor na auta a motory v ktorych ovsem nikdy ani nesedel, natoz aby ich riadil. ;-)
 

za celý svoj život

som nemal menej ako 120kw motor. Ako po druhe, Momentalne mam Mam určite novsie (cca 3 týždňové) a lepsie auto ako ty (133 kw). Jedine čo ma vytočilo je debilkova daň za kw pri prihlasovaní.

A po druhé 3 valec 1, prd nie je motor. To je stupid joke. A garantujem ti že ten motor nevydrží viac ako 70 tis KM. Auta (ne sorry škooooodofka nie je auto) s takou srandou by mali predávať homelesákom za 2900 EUR.
 

???

Kto zastaví tento d€b1l1zmus? Chce sa mi grc@ť. A ešte za aké peniaze. Však cena auta sa má odvíjať od obsahu motora, nie? alebo v týchto vysávačoch sa bude platiť za módne vychytávky? ako škrabka, alebo dáždnik?n Teraz ľutujem, že som predal babetu. Mohol som si jej motor dať do octavie a bol by som in.
 
Hodnoť

 

Majitel otvori kapotu a bude 5 minut hladat motor
 

 

Majitel otvori kapotu, povoli rychloupinacie svorky, vybere motor a vyhodi ho do natourceneho kontainera.
Z priehradky pred spolujazdcom vyberie novy motor, odstrani ochranne folie, zalozi a upevni ho rychloupinacimi svorkami, a pokracuje v jazde dalsich 1000 kilometrov.
 

 

podla mna tam budu montovat prehadzovacku Shimano :D
 

to by predrazilo auto

Ultegra kostuje cca 500E
 

Mozno aj pedaly,

ak nahodou budes chciet ist s tym trojvalcom aj hore kopcom :)
 

 

s ultegrou prehodis na vacsi pastorek.
 

asi tak,

a starter bude na tuzkove baterky.

Ja som vazne zvedavy na zivotnost tohto prditka. Par desiatok tisic km a musi sa to rozsypat. V octavke II gen mam 1.9 TDI PD s vykonom 77 kW. Teda dva krat vacsi objem a o nieco mensi (!) vykon. Za 10 rokov mam najazdene 260 000 km bez poruchy, iba udrzba a motor bezi dalej ako hodinky.
 

 

Akurat, ze hodinky menej hucia a nevybruju za studena celym autom.
Zivotnost toho motora bude zavisiet od stylu jazdy. samozrejme ovela viac ako u nejakeho 2-litra.
 

 

porovnavas diesel s benzinom..:) sa pozri aky ma krutiaci moment ta tvoja 1.9
 

 

to je pravda, priznavam. Ja mam tusim 280Nm. A ten avizovany trojvalec ma mat 200 Nm. http://www.autorevue.cz/skoda-...
Co nie je zase taky velky rozdiel, ked zoberieme do uvahy ze objem je polovicny.
 

 

a to este ked porovnas s dnesnym 2.0 TDI 140kw , 400Nm
 

 

ano, ved praveze tie 2.0 TDI su zname svojou "zivotnostou".
 

 

to je otazka preco :) podobne vykony ma aj napr. 2.0 od BMW...
 

1 2 3 4 5 6 7 8 > >>

Najčítanejšie na SME Auto