SME
Utorok, 1. december, 2020 | Meniny má EdmundKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Koncernu Fiat Chrysler hrozí zákaz predaja v Nemecku, jeho akcie klesajú (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

Zlodej kričí chyťte zlodeja

Farizejstvo nemčúrov nemá obdoby, vyrábajú najsmradľavejšie diesle na svete a oni majú tú drzosť zakazovať.
V Europe nie je sila ich zničiť, no dúfam že Amíci ich dorazia.
 

 

A pocul si uz o Japonsku, Nemci nie su v tom sami, ale je fakt ze ide o nadherny podvod, co ludia (resp. EU) chceli to sme im dali :)
 

 

pre casom, ked som tvrdil, ze vsetci podvadzaju, isli ma ukamenovat. pomaly sa blizime k tomu. normy euro 5 a euro 6 su podobny nezmysel, ako zakaz ziaroviek alebo silnuch vysavacov. treba si sadnut, povedat, co je realne, nanovo vyrobit euro 5 a euro 6, urobit k tomu realisticke testy. a povedat si, nakolko a ako sa budu podporovat alternativne pohony. lebo elektro tiez nie je ultra vyhra, znamena to dalsie miliony ton este toxickejsich latok na cestach. hlavne nerobit rychle zavery. ze amici ich dorazia. rovno sa chod dorazit aj ty, symbolicky, za celu europu. myslis, ze americanom ide len o ekologiu? vyvazaju skaredu vyrobu do tretieho sveta a v spalovani fosilnych paliv je pred nimi len cina. kto je farizej?
 

 

Nesúhlasím, naopak treba rovnaké normy vyžadovať celosvetovo nielen v EU. A tvrdo trestať ich porušovanie aby si ostatné automobilky nepovedali že keď oni a nič sa im nestalo tak aj ja. EU je pre väčšinu automobiliek stále menšina oproti zvyšku sveta, neoplatí sa im vyvíjať radšej klamať. Ale aspoň nejaký vývoj sa začal, hoc to začali neskoro a teraz technické problémy kryjú ako sa dá. Ale to obdobie premeny prežijú a postupne sa do toho dostanú. A keď to nepôjde inak tak e-mobilitou. Lexus to s Toyotou pochopili dávno a dnes nemusia v hybridoch podvádzať, majú s nimi 10rone skúsenosti a vývoj ich dokopy stál menej než rychlokvaseny VW hybrid a plugin. Diesel mánia bola v Európe umelo vytvorená a tak isto bude i zakopana.
 

Cize tvrdis

ze namerane spotreby na hybridoch od Toyoty a Lexusu sa zhoduju s fabrickymi. Ak nie a to sa urcite nezhoduju, tak potom je to to iste. Ved nebudme naivni, ze kazda automobilka ma svoj vlastny vyvoj a ti druhi nevedia, co sa tam vari. Ludia rotuju z firmy do firmy. Vyuzivaju sa patenty, mas rovnakych dodavatelov, robia sa benchmarkingy...

Diesle dokazu setrit palivo, co znamena, ze nie je nutna taka tazba ropy. Dokazu byt aj ekologicke, ale stoji to penieze. Elektroauta su este drahsie a bez dotacie nemaju sancu na masove rozsirenie. Auta s elektrickym pohonom, alebo hybridnym su casto silno dotovane samotnou znackou a tak firmy nemaju zaujem na ich masovom rozsirovani, lebo je to cista strata. Preto sa do nich vo velkom nehrnie ani BMW, ani Mercedes a ani Audi. Ano, su ponukane na trhu hybridy, dokonca aj ciste elektrouata, ale to je viac marketing ako nieco realne. Pokial nepridu pouzitelne baterie, alebo sa nerozsiria ine, uz pouzivane technologie na vyrobu el. energie priamo v aute ako vodikove auta, alebo ako technologia nanoflowcell za prijatelne ceny. Staci sa pozriet, ako sa Tesla stale toci v strate. A to nie je rok, ani dva, a ani tri. A pochybujem, ze je Tesla schopna ponuknut naozaj ludovy elektromobil

A samozrejme sposob vyroby elektrickej energie vyrazne ovplyvnuje ci vobec elektromobil bude ekologicky. V pripade klasickej vyroby elektriny napriklad spalovanim hnedeho uhlia urcite nie. Momentalne je obrovsky tlak na uzatvaranie jadrovych elektrarni napriklad v Nemecku a tym padom straca elektroauto vyhodu, lebo obnovitelne zdroje su opat dotovane. Teda budeme dotovat vyrobu el. energie cez obnovitelne zdroje, potom budeme dotovat predaj elektromobilov a kto na to zarobi. Z coho to budeme dotovat? Takze zatial stale este vychadza spalovaci motor ako najvyhodnejsi energeticky retazec na univerzalne pouzitelny dopravny prostriedok.
 

ty si iny prognostik!

fuuuha.
Mal by si opustit tu kuklu v ktorej zijes.
 

tak si skoc

na seminar BMW ohladne elektromobilov a budes pocut velmi podobne zavery. Si myslis, ze take auto, ako vyraba Musk je problem vyrabat? Myslis, ze BMW, Mercedes, alebo Audi by to nedali lepsie. Samozrejme ze dali. Problem je, ze Musk preraba na kazdom aute a to si seriozna znacka dovolit nemoze, i ked samozrejme este donedavna boli automobilky ako Opel, ktora prerabala tusim 900 euro na kazdom vyrobenom aute, ale dnes uz je to ok. Podobne na tom bolo PSA, ale aj VW dotovala napriklad Phaeton ciastkou 28.000 euro a do Veyronu to bolo daleko viac. Ale to su auta na udrzanie imidzu vyrabane v malych mnozstvach. Ale stratovy bol napriklad aj prvy Smart, ci jedna generacia Laguny od Renaultu. Ale to su skor vynimky, ako pravidlo. Elektromobil ma byt hromadna ludovka, parkticjka - teda s nejakym pouziteknym dojazdom a este aj ekologicka. To ale dnes naozaj nejde bez dotacii.

Dalsia vec je, ze Tesla je hlavne o Muskovi a jeho kampani, nie o aute. Ved podobne auta uz davno ponukal GM, bohuzial z neznamych dovodov sa to vsetko zrusilo. Keby na tom GM pokracoval, dnes by mohli byt uplne inde. Mozno tiez ponukali tie auta za nerealne nizku cenu.
 

aha, tak bmw.

seminar... co nepovies. ty chodievas na seminare bmw? Si rob srandu z niekoho ineho.
Lepsie by to nedali. Musk ma naskok. v pohone urcite. Vraj sa u tesly nepodaril este interier. Ale pohon je na jednicku.
To iste toyota. Europske automobilky s vyvojom elektro a hybridov nestihaju vlak.
To je fakt. Teraz by to lepsie nedali, nemaju vyvoj ukonceny.
Vraj v 2018 VW s cimsi pride. Tpyota hybridy masti uz viac ako dekadu.
Co sa tyka stratovosti, kezda automobilka ma modely,ktore nepriniesli zisk. A nie je ich malo.
Niektore to robia zamerne. Napriklad lexus s tym supersportom vyrobenym v limitovanej edicii. manageri priznali, ze sa pri tomto modeli so stratou pocitalo uz od zaciatku, ale je to pre nich prestizny model, takze do toho isli aj tak.
Tesla ... takze zakaznici Tesly su zamilovani do Muska?
Gm neponukal take iste auto ani zdaleka.
Keby pokracoval... ano, keby bolo keby....
Investicie a dotacie na Teslu idu do fabrik.
Aj ty sam z dani dotujes Kia, VW, PSA, a zanedlho aj Lendrover ako spelluje Fico.
Neviem preco ti to prekaza iba pri tesle.
Asi preto, ze s nou neprisiel koncern ako prvy. Inak si to neviem vysvetlit.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

Píšeš hovadiny.
Problém je že elektrina sa vyrába na jednom mieste a diesel cucham denne v meste, x 100.000.
Problém je že ťažba ropy je stále menej ekologická ako jadrová energia, či alternatívne zdroje - dokonca aj ako výroba spaľovaním uhlia.
Problem je že k rozšírení dieselových motorov prispeli aj nižšie dane a poplatky na naftu než benzín, preto bola vždy lacnejšia. To je tiež umelé datovanie ktoré trvalo roky a ktoré znamenalo že zákazník kombináciou spotreby a ceny paliva ušetril toľko, že sa mu oplatilo siahnuť po diesli.

Tvoje predpoklady teda vychádzajú na základe a v zápale chybných informácií, preto píšeš hovadiny. Niekedy je menej viac.


Realita je taká že dieslove motory vysoko prehupli svoj pomer. Na netvrdím že ich zrušte. Len nech ich nebeha 70%/25%/5%, ale nech to je 50%/25%25.
Uz aj to pomôže, ako prvá krok...

Pochopili to v MHD, už sa dieslove autobusy takmer nekupuju.
 

Nemeckí zlodeji a farizeji

pali 75, píšeš, že si tvrdil pred časom , že všetci podvádzajú ....
A podvádza aj Fiat - Chrysler? Tiež má 40-násobné prekročenie emisií ako smradľavý diesel VW group? Myslíš, že amíci by si neposvietili aj na túto automobilku, ak by to tak bolo?

Nie, všetci nepodvádzajú, podvádzajú len Nemci so svojimi smradmi, špeciálne VW group.
 
Hodnoť

 

Najvyssi cas prejst na elektricke auta.
 

 

daj zajtra vediet ako si na tom s elektro autom
 

 

Cakam na seriovu vyrobu :) tak som na tom.
 

a to do kedy chces cakat ?

Tesla, Nissan ,Renault,BMW... nestaci _?
 

 

Doteraz auto nemám a pochybujem, ze ma nejake benzínové alebo naftové oslovi. A čakať budem dokedy to bude potrebné ;)
 

 

menovane znacky robia elektricke auta. sa iba vyhovaras.
 

 

Nevyhováram, viem o tom a často ide o hybridy.
 

 

Akoze nie?
Mas kopu elektro aut na trhu. Takze preco ziadne nemas, ked pises ze je najvyssi cas prejst na ne?
Z poza klavesnice predaje nepodporis:)
 

 

:) to je fakt, kazdopadne tomu fandim a zatial si uzivam jazdu busom, hlavne kvoli tym dlhym zapcham kazde rano do BA, jednoducho nemam chut toto riesit.
 

1 2 3 > >>

Najčítanejšie na SME Auto