SME
Pondelok, 30. november, 2020 | Meniny má Ondrej, AndrejKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Prvá jazda: Trojvalec 1,0 TSI v Škode Octavia vyniká kultúrou chodu (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

Presne tak. Preto nekupim. Cakam totiz na objem 0.05 l s min. 8x turbo. To bude vozenicko. To uz hadam pojde aj na vzduch.
LKS
<< < 1 2 3 4 5

 

to bude dobré, ak sa ti jedno turbo pokazí, ešTE ti pôjde 7 ďlaších :-)
 
Hodnoť

Brusel nám pôjde Príkladom !!!!!!

verím, že Biele Goliere z Bruselu nám pôjdu príkladom a budú jazdiť na BMW, Mercedesoch a Audinách 1.3 L motoroch !!!!!!
 
Hodnoť

 

Autor clanku asi nevie co je to kultura chodu
 
Hodnoť

Ja to zhrniem takto :

Keď som si v 2006 kupoval novú fabiu htp všetci ma ohováranie,plakali že sa mi to rozpadne a motor nič nevydrží... Dnes má 300000 a šlape. Keď som si kupoval nový superb s 1.6tdi zase sa všetci dušovali že sa to rozsype a nepôjde to na tak ťažkom aute a hľa už mám tri roky a 180000 km zase bez problémov nehovoriac o ľuďoch čo ani nevedia že to nieje dvojliter. Tak prečo by sa mala táto octavia rozpadnut? Kto jazdí normálne a stará sa o autíčko tomu vydrží.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

ta 1.6TDI

moc asfalt netrha ani v Golfe, takze v superbe to bude len na decentny ekonomicke priblizovanie. 1.6TDI maju umelo stlaceny krutak len na 250Nm lebo prevodovka. Konkurencia kludne ponuka cez 300Nm v porovnatelnych diesloch. A to uz musi byt citit. samozrejme da sa ten motor cipnut...

Ale urcite to nebude horsie ako ktorakolvek bezna atmosfera a mas este benefit, ze sa to dokaze pohybovat za 4+ l/100km pri rozumnej plynulej jazde, co nemusi byt vobec pomaly!

Ale pretekar ako 2.0TDI to nebude nikdy, pokial budu tomu obmedzovat ten krutak.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

Tym ze znili krutiaci moment v podstate zvysili zivotnost pohonneho agregatu a jeho sucasti. Takze to bol dobry krok. Jazdil som s tym motorom a na bezne jazdenie aj na dialnicu je uplne postacujuci. Na okruhy su urcene ine auta.
K tomu krutiacemu momentu este jedna skusenost. Ked sme si na jednom aute dali na rady "sikovneho" servisneho technika (tvrdil, ze tym usetrime za palivo) dali zvysit krutiaci moment upravou motora, asi po dvoch mesiacoch nam na dialnici cast motora preletela cez prednu kapotu. Na podobnom druhom aute motor prezil este o cca 400tis km viac.
 

no

keď, napíšeš, že s HTP a 1,6 v sb. treba jazdiť normálne, tak ďakujem pekne.
 

 

180000 ? to je akurat zabehnuty :D
 
Hodnoť

 

na 1,2-ku bola zaruka 60000km teraz to bude iba 40000km. Predtym auta sa menili lebo zhrdzaveli teraz sa budu menit lebo klaklne motor aj ked auto bude vyzerat ako nove
 
Hodnoť

a kedy pride dvojtakt?

To uz su ludia ebnut i ze toto chcu? Ci kazdy zakaznuk skody iba pozrie do kufra a povie ze to berie?
 

 

preco nie. ked je na tom tak ze do troch rokov moze zobrat dalsie moze mu to byt sum a fuk ci sa behom zaruky aj 3x rozsype...
 
Hodnoť

jediný

zmysel, má tato meotorizácia, má, aby sa dalo napísať cena od : Marketing proste nepustí. ( pozn. Najlacenjšiu 1,2 postupmne v tichosti stiahnu z výroby, lebo je to jeden nepodarený motor, atak aoko bola HTP, ktorú museli po pár rokoch výroby tiež stiahnuť.)
 
Hodnoť

ja si pockam

a kupim skodovku ked bude 0.8 TSI :D
 

<< < 1 2 3 4 5

Najčítanejšie na SME Auto