SME
Piatok, 27. november, 2020 | Meniny má MilanKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Nový systém Mazdy z vás spraví pretekára (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

 

No uvidime co z toho bude, hlavne ked sa jedna o tu unavu. Neverim, ze by redukcia tociveho momentu o 10 Nm ( OK vynimocne o 30 Nm) v zakrutach mala na to nejaky citelny vplyv. Ale ak ano, tak to moze byt dobra vec na cestovanie a bezne pouzivanie.
Naopak v tom ,,rychlejsom" prejazde zakrut nevidim nic zmysluplne. Clovek, ktory si nedokaze sam v zakrute ubrat z plynu by nemal jazdit rychlo vobec... V tomto ohlade, z pohladu cloveka hladajuceho zabavu za volantom a vyzvy, je to len dalsia hlupost, ktora tu zabavu a ziskavanie soferskych zrucnosti bude kazit.
 

Treba...

... vsak uznat, ze hoci Mazda je relativne mala automobilka, tak jej inzinieri makaju na plne obratky. Ja idem kupovat na jesen po rokoch nove auto (po desiatich rokoch) a bude to prave Mazda.
 

 

Keby som teraz kupoval nove auto, tiez by som zobral Mazdu. Dizajn podla mna to naj na trhu, podvozky z pohladu zabavnosti a sportovosti tak isto, vyborne riadenie a manualna prevodovka, vyborny atmosfericky motor- ziadny downsizing... A velmi slusna vybava za dobru cenu.
 

Aerodynamicky hluk

Pred 2 rokmi som chvilu jazdil na Mazde6 (2014) a vsetko, co spominas, je pravda. Jedina vec bola velmi neprijemna - aerodynamicky hluk pri okne vodica pri rychlostiach nad 80-90 km/h. Odporucam otestovat, mozno po poslednom facelifte na tom zapracovali, pretoze staznosti na tento problem bolo dost vela. Avsak odhliadnuc od toho, je to super auticko.
 

Ten...

... hluk napriklad u CX5 robili (vraj) vonkajsie zrkadla, vo facelifte 2015 sa s tym pohrali a ked som sa vozil predvadzacim vozidlom, tak tam bolo celkom ticho.
 

 

hej presne na tom zapracovali na facelifte :) kolega si uz kupil fl 2015, nemoze si vynachvalit a ja tiez nad nim uvazujem
 

 

ternto rok som kupil jazdenu 6-tku model pred faceliftom. dost som sa bal aerodinamickeho hluku pri vyssich rychlostiach lebo vsade som o tom dookola cital. ale poviem ze hluk v aute mi pripada uplne vporiadku. ovela viac robi povrch vozovky a hluk od pneumatik. lebo ked idem v aute po hladuckom novom asfalte tak je v aute pekne ticho potom pride "zly" povrch a uplne ako keby som zapol hluk gombikom. vela bude asi tiez zalezat od pneumatik. v kazdom pripade ten aerodinamicky hluk pri mazde 6 mi pripada ako nafuknuta bublina. mam pocit ze to nejaky novinar spomenul v recenzii ked visli prve testy a odvtedy to kazdy opakuje ako papagaj. ja v porovnani s inymi autami na ktorych som jazdil som si nevsimol nic horsie. mozno som len hluchy ako pen.
 

 

este nieco; pred kupou som hladal vela informacii ohladom toho hluku az som sa preklikal na jeden polsky portal kde testuju auta a pri kazdom teste robia aj merani hluku v kabine pri roznych rychlostiach. presne cisla nepamatam ale v porovnani s inymi autami v tej istej triede boli cisla uplne vporiadku.
 

Hluk

O tom hluku pisem z vlastnej skusenosti, nie z recenzii. Mal som k dispozicii predfaceliftovu M6 2.5 A/T a hluk pri rychlostiach od 80 km/h - aj na dialnici s vynikajucim povrchom (nie na SK :)) so slusnymi pneumatikami bol neprijemny.
 

 

S tou cenou by som neohlupoval, porovnaj si slušné hyundai alebo ople, mazda je na SK trhu predražená. Slušná výbava attraction s AT prevodovkou+navigáciu a metalízu, si na 23-24K, prehnané.
 

Ja...

... som si vyhliadol CX 5, model 2015 s 2,5 L benzinom a 192 mihihakmi v plnej vybave... uz som sa nou aj povozil a proste ma to auto oslovilo... aktualne zozeniem v Nemecku nejake predvadzacie vozidlo s 15-20k kilometrami za 30k €.
 

 

dizajn mazdy je fajn, ale iba zvonka. vnutorny interier je tragedia. pred dvomi rokmi som chcel mazdu cx-5. velmi som ju chcel, lebo zvonka vyzera paradne, lenze interier bol fakt ako zbierka budikov z modelov za poslednych 15 rokov. tak som si vravel, ze skusobna jazda napravi dojem. po skusobnej jazde som ostal fakt smutny, tak tvrde auto som este nezazil. (a zaklincovali to dodacou dobou 9-10 mesiacov) tak z mazdy nebolo nic.
 

 

no chapem ze dizajn je dost subjektivna vec, ale povedat ze mazda ma tragicky interier...no teda vymenuj lepsie a krajsie interiery v danej triede (mazda 3)

len nezacni niecim ako hyundai, opel a pod...
 

interier

Niekto chce kolotocarske plasty s chrom efektom, niekto nie. Ja mam CX5 pred FL a interier je velmi priemny. ziadne dizajnove orgie ako v alfe giulia, ale ani BMW 3 2013 nema ovela zaujimavejsi interier a kvalitnejsi interier. tragedia je interier fordu/opla do roku 2016 :)
To, ze to auto je "tvrde" znamena, ze sa s tym super jazdi a sedo na ceste ako na kolajniciach. a to je to dost velka a vysoka kravicka.
Kto chce makke, nech si kupi frantika. ale podla toho to aj na ceste sedi.
Filtrovanie nerovnosti je vyborne. ziaden kostitras.
 

 

Mne sa prave interer velmi paci... Kvalitne spracovany a pekny, zaujimavy. Ziadna sterilita a fadnost. A staznost na extremne prvy podvozok pocujem teda prvy krat. Mazdy su trosku tvrdsie ako napr. Francuzke auta, ale to je pre mnohych len dobre z pohladu jazdnych vlastosti a dynamickej jazdy. Ak hladas cim maksie auta, hladaj medzi Francuzmi.
 

:-)))

Dúfam, že nemyslíš takýchto http://autogrip.sk/wp-content/...
 

 

No mňa odradila práve cena. Za Mzdu 3 so slabším 2litrom pýtali 19,5K € výbava základná. Neboli tam ani pekné LED denne svetlá ani pekný veľký otáčkomer a 16" kola tiež nevyzerajú najlepšie na tom aute. Priestor v zadu 0 bodov a kufor tiež nič moc.
 

 

A to kde od teba pytali ? Romovia pri ceste v Zlatych Klasoch ti ju chceli predat ? :D
Tolko stoji Mazda 3 so slabsim dvojlitrom v top vybave revolution, kde mas uz vsetko naco si len spomenies a dokonca 18 kolesa :)
Priestorovo je to sedy priemer, nie 0 bodov. Ak je priestor tvoja priorita, radi ta privitaju v showroomoch Skoda/VW
 

 

Hej ta cena je blbost. Ja som tiez rozmyslal na mazdou 3, bo je fakt krasna. Ale mal som k dispozicii max 16000. A tam bohuzial bola v zaklade iba s 1.5 litorvym motorom, a vybavu som chcel atraction a tam uz bola cena dost nad moj rozpocet. Zlava od mazdy nehrozila ziadna.
Nevadi, nabuduce ked viac dosetrim.
 

a ked pojdes

kupovat tu Mazdu, zober ten silnejsi dvojliter, lebo tam je ako sa zda vsetko v poriadku.

http://www.autoforum.cz/testy-...

Keby si Mazda ctila svojich zakaznikov, ponukne ako v tomto teste 2,5 litrovy motor aj do sedanu.

http://www.autoforum.cz/testy-...

Honda Civic RS pricing and specification
Price: $31,790 (plus on-road costs)
Engine: 1.5-litre four-cylinder turbo-petrol
Outputs: 127kW/220Nm
Transmission: Seven-step continuously variable
Fuel: 6.0L/100km (ADR combined)
CO2: 140g/km (ADR combined)
Safety rating: TBC

What we liked:
>> Interior space and packaging
>> Up-to-date tech
>> Quiet and comfortable to drive

Not so much:
>> RS badge not appropriate for this car
>> Wishy-washy CVT when pushed
>> Optional driver assist safety items

Mazda3 SP25 GT pricing and specifications:
Price: $31,790 (plus on-road costs)
Engine: 2.5-litre four-cylinder petrol
Outputs: 138kW/250Nm
Transmission: Six-speed automatic
Fuel: 6.0L/100km (ADR combined)
CO2: 140g/km (ADR combined)
Safety rating: Five-star (ANCAP)

What we liked:
>> Sharp drivetrain
>> Involving dynamics
>> Classy looks

Not so much:
>> Taut ride
>> Noise in cabin
>> Optional driver assist safety items

Teda aj tu spominaju pri Mazde ako nevyhodu tvrdy podvozok a hluk v interieri. Ten hluk nie je aerodynamicky, ale odhlucnenie podvozku.

Ta slabsia verzia je taky nedorobok. Mat trojku do 170 na aute, ktore ma maximalku 200 a 6 stupnovu prevodovku? Preco to zabijaju takym sprevodovanim. Potom je jasne, ze je to auto take lenive. Jednoducho je to podriadene ekonomike jazdy.
 

1 2 3 > >>

Najčítanejšie na SME Auto