SME
Pondelok, 30. november, 2020 | Meniny má Ondrej, AndrejKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Luxusná značka Hyundaiu má prvé dva modely, do Európy príde koncom desaťročia (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

A to si pamatam prve hyundaie ake boli sroty.
Sranda kam sa ti korejci dostali.
 

 

to iste kia, brutalne na mna zaposobil ich progres, 15 rokov dozadu kia sportage bola v podstate na urovni v pouzitych technologiach Lada niva...hned dalsi model bol o generaciu vpredu a tak s kazdym dalsim modelom, uz dobehli aktualnu spickovu technologiu a uz nemusia kopirovat...
 

keby len hardverovo

ako vidno už dobiehajú aj marketingovo: akože vyrobiť nový lowcost lúzer-luxus segment trhu presne zacielený na kategóriu vidlák&malomeštiačik, to je nápad storočia (tak áno začala to Toyota a skopčil Nissan, ale to sú predsalen aspoň trochu autá... proste ísť rovno čelom, odvážne na trh systémom "zhov nabič", to sa len tak nevidí a treba to oceniť)
 

re:

jj, lexus a infiniti su aspon trochu auta :D :D
...
to taky naftovy folksvagen ...
 

Bratu, Infiniti M56

je moja srdcovka :-)

Podvozkova platforma, ktoru ma aj Nissan 370Z. Velky atmosfericky 5.6 V8 (pripadne 3.7 V6 alebo maly 2.5 V6) a pohon zadnej napravy, ako to u premiovky ma byt. Ziadny trapny predohrab á la VW group.

Alebo Infiniti FX, jedno z velmi mala SUV, ktore sa mi kedy pacili: https://en.wikipedia.org/wiki/...

Porovnaj to s korytnacim pancierom na kolesach (BMW X6) a povedz, ci to nie je krajsie. A pozitivum je este a v tom, ze Infiniti nevidis zaparkovane na kazdom rohu.
 

re:

absolutny suhlas ...
 

Dve pihy na krase Infiniti.

V minulosti to bola ta divne zahnuta cast s tlacitkami pod display-om. Ergonomicky to bolo uplne na dve veci. Nedokazal som sa s tym zzit. V novych sedanoch to uz odstranili, v SUV to zostalo.

Aktualne, a to ma stve najviac, je to preberanie motorov od Mercedesu a spolocnu platformu. Tym uplne zabili jedinecnost Infiniti. Zas.ani Francuzi...
 

 

ty sa tomu evidentne rozumies. ak nejsi vidlak kupis beemve alebo spon naakeho nemca, korejske a ine sunty nejsu auta ale "zhov nabic".
muhehe, davno som sa tak nepobavil.
 

 

podla teba vidlaci a malomestaci jazdia luzer-luxus od Nisanu a Toyoty, pripadne Hyundai a skutocni podnikatelia, vyzerte osobnosti, ludia na urovni a s distingvovanym vystupovanim jazdia na X5, X6, GLS, pripade Q7 a Porche?
Ja to velakrat vidim presne opacne, vidlaci sa potrebuju ukazat a kedze nemaju v hlave ani v spravani, myslia si ze velke SUV z nich urobi nico viac, pritom to vojde hocikem na urad, do predajne, do restauracie a hned vidno odkial vietor fuka. Velke auto z burana osobnost nikdy neurobi. Pekne to vindo na rychlokvasenych podnikateloch, vypanikoch, DPH-ckaroch a samozrejme na politikoch.
 

 

myslim ze mas len z casti pravdu hodnotis len nasu guberniu a tiez len istu skupinu ludi ale velke mnozstvo aj u nas a to nehovorim o civilizovanje europe si korejske auto nekupi nakolko berie ze nemecke z trojky bmw, mb ci audi je proste lepsie.Navyse este pred 20 rokmi vsetci vieme kde boli kie a hyundaie , a nic rychlo kvasene nieje dobre.Teraz dobre ze netvrdis ze porsche uz zaostava za hyundai:)Proste luxusny segment je domena 3 nemeckych znaciek + mozno land rover a z casti lexus.
Vieme ako skoncil phaeton.Kazdy by mal robit to co mu ide a meta hyuindai je max i 40
 

v civilizovanej europe

si vzdelanejsia stredna trieda (a viac) BMW 3ku nekupi ani omylom.
Mercedes C, Audi 3 ano. Volvo tiez. Mozno Lexus. BMW ma so pseudosportovomarketingovosialenym obrazom uspech u sportovcov (sponzoring), neoproletariate a mladsich turkoch (sportuju na uliciach miest). Vzhladom k tomuto sa 3ka dostala tam kde bola svojho casu Opel Manta. Kult : D
 

OK,

pri Nemcoch beriem, že patriot chce mať nemeckú značku. Stará známa vec. Ale tvoj názor na Hyundai by som poopravil. Práve i40-ka je model, kde sa na SK veľmi netrafili – exotický design a u nás aj blbá ponuka motorizácie. Na jednu vec sa však nesmie zabudnúť – najväčší predaj robí Hyundai v USA a v Ázii. To sú úplne odlišné trhy ako Európa. Prídeš do Ameriky, Hyundaiov plná prdel, o Ázii ani nehovorím a ešte aj na Kube jazdia taxíky Hyundai Sonata v modelovej rade, ktorá sa u nás ani nepredávala. U mňa sa vystriedali dve Sonaty, plus i-30 kombi a ako bežný užívateľ nemôžem na autá povedať jedno krivé slovo. Jednoducho bezporuchovo fungujú. A teraz rozprávku o finančnej strate pri predaji. Genesis stojí 60 tis euro, objednáva sa len farba karosérie a interiéru. V tom aute je všetko + veci, ktoré nemajú ani iné automobilky. A7, BMW 7 a pod. by stáli v tejto výbave cez 100 litrov. Na BMW 7 stratíš po piatich rokoch v pohode cca 70 tis euro. To je suma, čo presahuje nákup Genesisu. Aby si mal predstavu ako auto funguje, pozri si test Rasťa Chválu, alebo na TopSpeed. Treba si uvedomiť, že autori testu nie sú určite fandovia značky Hyundai a veľmi radi by niečo pokritizovali. Ale sami priznali, že nemali čo.
 

Ale no..

Rychlokvasenym mozeme nazvat aj McLaren cars (vznik 1989) alebo Koenigsegg (vznik 1994), no asi nikto nepochybuje o ich kvalitach :-)

A u luxusnych si zabudol na Jaguar a mozno aj Maserati, hoci to je uz trochu drahsie.

Inak co sa tyka toho Hyundai, mne osobne je velmi sympaticke to, ze pochopili, ze seriozne auto ma mat zadny nahon + V8. Napriklad taky retardovany Ford to nepochopil a vlajkovu lod Lincolnu postavili na podvozku Mondea (platforma CD4), cize predny nahon a vrchol ponuky bude oturbeny V6. Nech uz to znie akokolvek divne, ak by som si mal vybrat Lincoln Continental alebo Hyundai Genesis (alebo Equus), tak si just vyberiem ten Hyundai.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

takto vyzeraju hlupe prispevky, ktorych autori vnimaju Hyundai LEN cez optiku europskych predajov ...
kedy vyrabal hyundai cerpy ?
je to dlhodobo svetova 4. vo vyrobe aut a elantra bola jedno z najpredavanejsich aut vo svete (s corolou a golfom v top 3)
treba vyjst z dediny dalej do sveta a nedristat ze ked v mojej dedine nikto hyundai nepoznal, tak neexistoval
 

Presne naopak

Ja si pamatám kamoša, čo mal prvú Lantru, benzínovú jednašestku tuším z roku 93, nabehal na nej tristotisíc, potom ju predal a následne ju miestny taxikár prerobil na plyn. Takto prežila ďaleko cez trištvrte milióna a čo som sa na nej párkrát zviezol, tak fungovali aj elektrické okná aj klíma. Do hrobu išla až pri šrotovnom, taxikár kúpil zasa benzínový Hyundai. Takže to fakt boli šroty :)
 

Lenze kazdy

ma "jedneho kamosa", ktoremu sa bud nikdy nepokazilo jedno auto, alebo naopak sa mu stale kazilo jedno auto. Ja tiez poznam niekoho kto s Hyundaiom mal problemy. Urcite najdes dalsieho "jedneho", ktoremu sa vkuse kazila Toyota a dalsieho, ktoremu sa nikdy nekazila embecka.

A tak si ludia robia zavery o tom, aka super alebo aka hrozna je ta a ta znacka. Ludia, vase prihody maju uplne minimalnu vypovednu hodnotu. Treba si popozerat rebricky, alebo udaje zo servisov, alebo skusenosti ludi z consumer reports. Z niekolko sto alebo tisic pripadov sa uz da spravit dobry obraz. A nie z toho, ze "ja som poznal jedneho".
 
Hodnoť

 

V roku 1996 sme do firmy kúpili 3 Sonáty s benzínovými motormi. Boli to super autá. Keď sme ich vyraďovali mali najazdené 350 tis. km.
 

 

tri a pol litrovy sestvalec po 300.000 km je ako novy motor po zabehu.

obycajny 4 valec musi dat do 500.000
 

 

Motor po zabehu a zvysok auta zrely do srotu....
Pretoze auto sa zjavne sklada iba z motora.
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto