SME
Sobota, 23. november, 2019 | Meniny má Klement

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Na cestujúcich v Tesle Model X praží slnko, automobilka rozdáva tienidlá (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Este sa maju co ucit.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

:-)

učiť sa, učiť sa, učiť sa
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Aby to bolo moderne mali tam zabudovat element ako byva v LCD. Dalo by sa to elektronicky ovladat.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Zas by

To žralo elektrinu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

lcd ? spotreba je 0.0nic
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Zasa

ďaľší čo "pochopil" iróniu. :-) To ozaj vždy musím dávať uvodzovky keď chcem žartovať? Pekný deň.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

To by bolo pekne, ale

vymena toho skla by potom uz stala mozno aj 5000 :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

"Na konci mája oznámil majiteľ na diskusnom fóre, že výmena prasknutého skla (po náraze kamienku) ho v autorizovanom servise stála 2 290 dolárov (2 035 €)."

Naozaj? Klikol redaktor vobec na to forum, ktore sam odkazuje? Neviem, ktora moznost je horsia, ze by si robil vlastnu resers a takto klame sam alebo to cele opajcol z nejakeho zahranicneho noveho casu do slovenciny a spravil nulovy fact checking...

Lebo na fore, ktore je v clanku rovno odkazovane (!!), sa pise:

"I can report that the cost estimate from my local service center is $2290 before tax."

a) Nic tam nehovori, ze to stalo (dokonavy vid) 2290 dolarov, je to ODHAD.
b) Nic tam nehovori, ze to stalo JEHO.

Hm, rozumny clovek sa hned opyta, ci si niekto kupi auto za 130 000 USD a viac a neda ho vobec poistit alebo ci poistka v USA nezahrna celne sklo... A "prekvapivo" to tam hned riesia aj ostatni diskutujuci. Ked tu zrazu, na druhej strane:

"Luckily, my insurance will cover the whole thing."


A este kusok nizsie:

"I am happy to report to everyone that the CORRECT price of the windshield replacement is approx. $880 (NOT $2300 as I was originally quoted)."


Tip pre redaktora: ked prva veta hovori iba o odhade a nechce sa nam to citat cele, tak copy prezyvka autora, CTRL+F, paste, enter, klik dalsia stranka diskusie, F3, dalsia stranka, F3, dalsia stranka, F3. Hotovo. Praca na 10 sekund, mal by ovladat aj novinar zaciatocnik.

V akom svetle su tie pravne rozbory tu na auto.sme.sk od rovnakeho autora, ked nedokaze preniest jednoduchu vetu do clanku bez zasadnej zmeny vyznamu?
Snad sa to aspon v Piane zobrazuje spravne...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Neviem sa ubranit dojmu,ze

sa zacina riadena kampan proti Tesle. Same clanky o jej chybach, zlyhani atd. Pri bankach sa tomu hovori Run na banku (volny preklad Hura na na nu), tu je to run na Teslu. Komusi zacina tiect do topanok a je jednoduchsie zaplatit presstitutom ako vyvinut svoje konkurencieschopne auto. Ak by sa podarilo Teslu dostat na prijatelnu cenovu uroven, polovica automobiliek najmenej by mohla zatvorit kram, benzin ci nafta by boli cim dalej tym menej potrebne (obnovitelne zdroje) - aj jaj, ale je tych kandidatov na Antitesla kampan...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Naopak! Mne sa zda, ze konci "hype" okolo Tesly, a nastava vytriezvenie. Po prvom nadseni ze ake uzasne "zelene" auto sa dostalo na trh sa konecne ludia na to zacinaju pozerat aj z praktickej stranky.

Nebudem verit ze akesi auto je perfektne len koli tomu, ze je to elektromobil. Nie je to ziaden "svaty gral", ktory neslobodno kritizovat! Auto za 130k, a musim prichytavat na sklo akusi handru aby mi nepieklo na hlavu? To je teda tazky ergonomicky fail. Pochopil by som to u dakej Dacie co nestoji ani desatinu, ale Tesla?

Alebo utrhnute rameno napravy po ~120tisic km, to je podla Tesly "normalne opotrebovanie"? A este sa snazia o to, aby majitel drzal hubu a nikde o tom nepisal? To kde sme, preboha? Ze sa na nekvalitnej ceste vymlatia silentbloky alebo tlmice, to je normalne. Ale ze vyskoci rameno z capu a kolesa sa mi "rozidu"? Na aute ktore ma 3 roky? To je daky zly vtip asi. Chlap mal stastie, ze isiel pomaly. Stat sa mu to na dialnici, tak dnes o tom uz nepise...
https://teslamotorsclub.com/tm...

Ja beriem, ze Tesla prinasa na trh konecne pouzitelne eletromobily. Ale to neznamena, ze na kvalitu ich produktov budem pouziva inu, "volnejsiu" stupnicu. Je to tiez auto, tak to budem hodnotit ako kazde ine auto. So vsetkymi vyhodami, aj nedostatkami...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To niektorym ludom tazko vysvetlis. Doteraz boli schopni sa pobit za svoj iPhone, akukolvek vytku zrusili tvrdenim "to (v telefone) nepotrebujes". Teraz su z nich tazki fanboyi Tesly, dufajuc ze si ju raz kupia a budu davat na obdiv ako svoj telefon pri obede v obchodnom centre. Samozrejme, chyby taketo auto nema, je to nieco ako svaty gral, pretoze to odprezentoval Elon Musk, ktory je vizionar a ktoreho firma predsa nerobi chyby.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Problem bude, ze zatial nie su tak velky aby domysleli vsetky tieto veci ale to sa casom spravi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

auta vzdy boli, su a budu s chybami

zvlast tie, ktore prichadzaju s niecim novym, neoverenym, prinasaju nove technologie a riesenia, su kratko na trhu atd.
Uz aj vacsie automobilky s dlhou historiou urobili auta ktore mali doslova konstrukcne vady, chyby, dodatocne sa zistilo ze nieco nie je v poriadku, preto napriklad tie caste zvolavacky radovo stotisicovych serii.
Spomeniem len fail s novym A-ckom od Mercedesu ked zaviedli novy model na trh a to je automobilka ktora ma uz cosi za sebou. Prve japonske auta tiez za nic nestali, rovnako korejske a kde su teraz, To iste bude s cinskymi, prve modely budu len nekvalitne kopie, kazive, bez zazemia, nekvalitne dielenske spracovanie, nizka bezpecnost, ale casom sa naucia aj oni a o 10-20r budu tam kde teraz korejci, pripdane japonci,
Samozrejme, od auta za cenu 100+ tis usd caka zakaznik kvalitu, takze automobila sa k tomu tak aj ma postavit, nie ututlavat to.
Fandim Tesle a verim, ze zacne neovu eru vo svete automobiloveho priemyslu, eru elektromobilov. Ale cakat ze jeho auta budu vzdy bezproblemove, to sa neda, aj on bude mat problemy, zisti ze nieco domrvili, zle vyriesili, maju nejaku konstrukcnu vadu. Dalsi model urobia zasa o nieco.
Teslu treba brat ako normalnu automobilku, mladu, dynamicku, rozvijajucu sa, a podla toho hodnotit ich auta. Nie su svaty gral automobilizmu, mozno len niektori ludia na nich takto pozeraju.
Apple tiez prisiel svojho casu s prevratnym mobilom a tiez mali neskor kopu problemov s mobilmi: zazltnute displeje, zle riesena antena, ohybajuce sa mobily, prehrievanie baterii a kopec dalsich. A to je tiez firma ktora si da zalezat na dizajne, funkcnosti a kvalite svojcih vyrobkov a cena je v podstate najvyssia na trhu. Chyby boli, su a budu, ide len o firmu, ako sa k tomu postavi a bude to riesit.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

tie auta su zaujimave len tym, ze su to elektromobily ale inak kvalitou nedosahuje uroven ani dacii
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Mas pravdu. Nedavno tu prebehol clanok, ze konzorcium vyrobcov ropy bude financovat antiteslacku kampan.
Rozpocet mali slusny.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ved toto bolo a je aj o iPhone, rovnake, tak ci tak nekupil by som skor ako 5tu generaciu kym sa odladia tieto nedostatky, aj prvy Iphone bol super len nevedel zakladne veci co iny mali davno.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

:D :D :D no, Nechcem Ti robit prednasku o iPhone, ale aby si mal predstavu ako to vo svete ozaj je....prvy iPhone bol o tom, ze bol prvy, iny neexistoval...vsetko co je teraz je okopirovany napad.. pisal sa rok 2007 a aktualne "smartfony" na tru boli tieto napr Motorola Q, BlackBerry, Nokia E62, teda krabicky z QWERTY klavesnicou, ziadny full multidotykovy display.. boli pokusy aj predtym, ale isli uplne inym smerom... PRETO je pribeh Tesly rovnaky, haters gonna hate, zial, ropna loby bude tlacit velmi, velmi silno... ale uvidime o 15 rokov, ked si budes aj ty rozvazat zadok v elektromobile :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ako el. auta sa mi pacia, a neviem nikdy pri tych novinkach prekusnut az banalne nedostatky, preto casto som ochotny pockat na generaciu o ktorej sa nepise na kazdom webe v negativnom svetle.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

iPhone nie je nic ine ako okopirovany smartfon od Nokie s dotykovym ovladanim.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Veru, ropna lobby bude este riadne kopat, ako zdochynajuci kon...
Ja som predvcerom mal moznost testovat model S a bol som z toho auta uneseny.
Hocico ma teda nerozhadze, ale toto bol ZAZITOK!
Jedine 2 otazniky u toho auta pre mna zostavaju cena (za 100K si to zdaleka nemoze dovolit kazdy) a spolahlivost, ktoru po tych par km nepoznam.
Ale zvysok? Absolutne ticho motora, dojazd 400 km, linearne brutalne zrychlovanie z 0 na 100 za 4 sekundy.
Otvoris predny kufor - kopa miesta, otvoris zadny kufor - zavistou bledne aj Octravia :)
Pytam sa - a kde je vsetko???
Typek hovori - motory su priamo na napravach a baterie pod zadnymi sedadlami...
Vnutri kopa miesta...
To auto je sen.
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto