No vidis, ze si mi dal za pravdu, ze vyroba nerozhoduje. Kedze Cina drazie, presuva sa tam, kde bude lacnejsia. Cina nerozhoduje. Rozhoduje ten, kto produkt vymysla a zaroven riadi vyrobu. Cina to teda nie je. A vestenie jej buducnosti nechavam na teba a stavkoce kancelarie.
ty stále nechápeš že ja s tebou riešim kvalifikovanosť a nie cenu.ach toto je zbytočné stále len to svoje a vôbec nereflektuješ na to o čom bol môj prvý príspevok.tak fajn máš pravdu vo všetkom...... . drž sa a bud spokojný s tým ako máš pravdu.čau.
Ty ani sam nevies na co reagujes. Nabuduce, ked vstupis do debaty, tak si najskor over, o com je a nie com by si ty chcel, aby bola!
Debata bola jasne o vysackach Made in China, ktore o nicom nerozhoduju, pretoze vyroba produktu prebieha v Cine len kvoli cene a nie kvalifikovanosti, ktora je v Cine eststale v plienkach.
Jednoducho si mal pochopit, ze tie vysacky nic nehovoria, pretoze rozhodujuce je, kto ten produkt vymyslel, navrhol, rozhodol o vyrobe a vyrobok predal. A to na tych vysackach nevidis.
A dizajn je cista kopia HONDY. Na pol ceste medzi CR-V a poslednym accordom (u nas nepredavany). Takze technika od Roveru (ktory spolupracoval uzko s Hondou) a dizajn cista Honda... nooo, to chcelo fakt vela fantazie :D
Technika od Roveru bola zastarana uz pred patnastimi, myslim, ze ani Cinania by s nou uz velmi neuspeli. SAIC spolupracuje s GM a VW, takze motory si GM a auto sa mi aj trochu viac podoba na tiguan...
drž sa a bud spokojný s tým ako máš pravdu.čau.
Debata bola jasne o vysackach Made in China, ktore o nicom nerozhoduju, pretoze vyroba produktu prebieha v Cine len kvoli cene a nie kvalifikovanosti, ktora je v Cine eststale v plienkach.
Jednoducho si mal pochopit, ze tie vysacky nic nehovoria, pretoze rozhodujuce je, kto ten produkt vymyslel, navrhol, rozhodol o vyrobe a vyrobok predal. A to na tych vysackach nevidis.