Aj podľa mňa je Mazda 3 v triede C najlepším vozidlom. Nespochybňujem dokonalú ergonómiu Golfu VII a ani SEATu, ale Mazda má jednu devízu, pre mňa nespochybniteľnú. Atmosférický motor. Toyota ho má tiež, konkurentom je Auris alebo Corolla, ale treba sa pozrieť do interiéru a porovnať. Stredový panel v Mazde je ala Audi, čiže vyvýšený s MMI ovládačom, žiadne ťapkanie palcom po obrazovke. Krásne. Takýto interiér Seat ani Toyota neponúka. Pre mňa je jediný nedostatok v Mazde prístrojový panel s centrálnym otáčkomerom a čímsi nepodareným okolo. To prístrojový panel Seatu je ako v Audi, krásny. Ale je to vec vkusu a názoru, nevnucujem môj. Cenníková cena Mazdy s metalízou a pár drobnosťami (inak full výbava) vo verzii Revolution je 22 tisíc evríkov. Cenníková, dealer ju môže znížiť. Toyota vyjde lacnejšie, má 16´´ kolesá (Mazda 18´´), nemá head display. v porovnateľnej cene nemá Golf navigáciu a kolesá 17´´. Servis a ND však má Mazda najdrahší. Ale ak si zaplatím 5 ročnú záruku (nie je to drahé)a mám HP tak žiadne ND túto dobu platiť nebudem.
Ja s tebou súhlasím, absolútne, ale článok je Mazde 3 a bavíme sa o triede C, čiže nižšia stredná trieda resp. kompakty, tu sa 6 valce nemontujú a nenapadá ma nič, čo má zadný náhon. Nemecké prémiovky, Jaguár a už aj AR Giulia so zadným náhonom sú od triedy D, čiže stredná trieda.
Totalna nadhera toto auto. Aj interier sa mi velmi paci. Plus atmosfericky motor, fantasticka manualna prevodovka a podvozok a riadenie... spicka v triede... Najsoferskejsie auto v triede. Za mna by M3 bola jednoznaccna volba keby som kupoval nove auto tohoto segmentu.
Dcc