SME
Sobota, 24. október, 2020 | Meniny má KvetoslavaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

TEST: Krásny a šoférsky dokonalý Talisman neskryje nedokonalosti (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

zaujímavá recenzia

ale nedá mi nespýtať sa, či autor pozná význam slova "rádovo". Lebo očakávať "rádovo" nižšiu spotrebu, neviem...
 

 

som si to precital dvakrat, lebo som mal pocit ze tam vidim slovo "radoby"
 
Hodnoť

 

Velky palec hore pre Renault za poslednu generaciu ich aut. Krasne exteriery, krasne interiery, sofersky vyborne, priaznive ceny... Megane GT s 205 PS, 4control a bohatou vybavou za 22 tisic? No nekup to. To je o neskutocnych 7500e menej ako Octavia RS v zaklade.
A k tomu 4control musim povedat, ze uzasna vec. Kto vyskusa na dlhsi cas, zvykne si nato a potom presadne do auta bez tohoto systemu, tak este dlho bude v dobrom spominat na 4control...
 

 

Plus treba ale dodat, ked porovnavas Megane GT vs RS tak aj Cupra je lacnejsia ako RSa

Ale ano stale Cupra je o 5000 drahsia ako GT.

Inak GT grandtour si zrejme kupuijeme do rodiny a tento tyzden ideme testovat kratku verziu kvoli 4control a motoru a pohodliu za volantom.

Pravda je taka, ze sza tu cenu nedostanes nic lepsie
 

 

A nezabudni, ze to hovorime stale o Octavii RS bez priplatkovej vybavy. Chybaju tam veci, ktore Megane GT v zaklade ma a to su napriklad bezpecnostne asistenty ( lane assistant, rozpoznavanie znaciek atd ), adaptivny podvozok,.. Take LED svetla Octavia ani neponuka, Megane ich ma bez priplatku...
 

 

Co z toho ked o tri roky polovica tych 'veci' nebude fungovat.
 

hej

a to máš veštecku guľu, že to vieš,,"
 

 

mam 8 rocnu Lagunu III GrandTour GT samozrejme s 4controlom a vsetko slape bez chybicky, renault je davno inde ako si vacsina ludi mysli... mam aj firemneho VW Touarega (ako ten vrzga a co mal uz vsetko pokazene ani nebudem radsej hovorit) ktory ma nieco do seba, ale viac sa tesim na jazdu v lagune...
 

 

Ja si to nemyslim, ja mam bohuzial trpku skusenost. Mame v rodine novy Espace, ktory stal cez 40tis. (Initiale Paris) - mozno sme len trafili zly kus ale po ani nie dvoch mesiacoch sa porucalo sklapanie jednej zo zadnych sedaciek a prave zadne svetla prestali svietit komplet. Auto nema najazdenych ani 2000km. Renault to samozrejme bez problemov v zaruke opravil ale na dovere v tuto znacku mi to nepridava.
 

no

je to určite veľmi nepríjemné, keď sa Ti kazí nové auto, ale ako píšeš, nie sú to tragické chyby, a keď to v záruke, bez problémov odstránia.? Určite lepší prípad, ako keď Ti praskne retiazka, a predajca, sa postaví k tebe chrbtom.
 

 

pouzijem podobne debilny argument, co z toho ked ti oktavku za 3 roky ukradnu
 

 

Megan ma zaujal, ale co na tom, ked sa tam ani za volant nezmestim (200/110). :-(
 
Hodnoť

 

by ma zaujimala ta trasa lebo cestovat 12h cisteho casu do makarskej to si neviem predstavit ...asi isli len po okreskach a priemerku mali do 80km/h . pred par rokmi sme isli z peljesacu cez bosnu a to trvalo 13h celkovo
 
Hodnoť

.

za tu cenu je krasny C-ckovy AMG mercedes...
Keby Talisman stal v tejto vybave 30k eur, bolo by to podla mna primerane.
 

..

Ceckove AMG zacinaju na 60k
 

.

jeziiiis, sorry... to co som vypustil :D
som rozmyslal nad C200 a nahodil som tam AMG :D
 

 

Tak Mercedes je super aj C za takú cenu, tu máš však u tohto Renaulta rozhodne viac priestoru, a keď máš rodinu...
 

.

C-kombik zacina na 33k, za 40k+ mas krasnu vybavu :)

Netvrdim, ze Talisman je zly, no podla mna je uvedena cena dost prehnana na to, co za nu dostanes v porovnani s inymi autami...
Dufam ale pre buducich majitelov, ze tie male neduhy odstrania co najskor, kedze im zbytocne kazia pekne auto.
 

treba sa pozriet na realne ceny

Lebo u Mercedesu dostanes zlavu tak 3-5%, u Renaultu kludne 15%.
Opel robi uz dlhsiu dobu velke zlavy a z 45k ti daju 25% dole
A Ccko s porovnatelnou vybavou aku ma tento talisman bude okolo 50+ (koza, navi, automat, asistence systemy)
 

 

Na druhej strane si treba uvedomiť, že v tom céčku bude všetko o trochu lepšie. Napr. renault má adaptívny tempomat, ale funguje len nad 50km/h, takže je absolutne nepoužiteľný v kolónach, zatiaľ čo distronic do kolón bez problémov. Multimediálny systém v renaulte možno má na papieri to isté, ale keď som sa s nim chvíľu hral tak to ovládanie zdaleka nie je tak intuitívne ako comand a cele to pôsobí celkom lacným dojmom. Zase príplatok za comand je neuveriteľné zbíjanie zákazníkov, aj na pomery mercedesu :)
 

1 2 3 > >>

Najčítanejšie na SME Auto