Suzuki nepatri posledne roky k etalonu co sa dielenskeho spracovania a prevedenia celkovo tyka. Kto skusal novu Vitaru asi potvrdi ze okrem papierovych dveri a cool looku zvonka je to zvnutra male auto a vonkajsie rozmery su vyplacane prave na ten dizajn. Cim Suzi az doteraz bodovali, boli spolahlive benzinove 1.6 motory. Toto je prec, nastupuju zda sa benzinove turba a dalsi vyrobca klasickych jednoduchych benzinov ide do kytek. Toto je podstatnejsia info nez dizajn a vety typu "dielenske spracovanie sa nam ZDA lepsie ako na Vitare".
a co prevodovky v Suzuki? preco sa nikde nepise, ze je s nimi problem? Hlavne zaradit spiatocku je umenie... a v servise ti povedia, ved to vsetci tak mame, najrv hodte jednitku a potom spiatocku a ak to nepojde tak sa trochu pohnite do predu a potom to uz pojde...
Hej, manželka má Swifta, spiatočku je problém šupnúť na prvýkrát, vždy však zaberie vyradiť do neutrálu a znovu spiatočka. Jednotku som tam pchať nikdy neskúšal. Načo?
Čiže keď si vyzujem kanady, tak systém v aute pochopí, že po stlačení plynového pedálu som chcel pridať okamžite a nie až za pol sekundu, sekundu, keď sa zobudí turbo a pochopí môj zámer? Super. Len prečo sa mi to dialo, aj keď som tie kanady na nohách nemal? Prečo sa majitelia turbomotorov, hlavne turbodieslov boja za studena "odpichnúť" zo semaforov a brzdia premávku? Zatiaľ takéto problémy mať nepotrebujem a kým sa vyriešia, podľa chlapíkov od VAG budeme aj tak jazdiť väčšina na elektriku, lebo VAG sa ide orientovať na elektromobilotu a vraj nechce o diesloch, ktoré stvoril ani počuť :-) irony off
?
odpoved vidis tu v diskusii
čo je
nejaký vagón alebo batoh?
uff
šmejdy čo sú spomínané
rovnako Japonci okrem snáď toyoty a nisanu, nestoja za fajku dymu
a pritom je to prozaické