SME
Nedeľa, 17. január, 2021 | Meniny má NatašaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Autosalón Paríž: Suzuki ukázalo modernizovaný SX4 S-Cross a európsky Ignis (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

< 1 2

Hodnoť

?

Suzuki nepatri posledne roky k etalonu co sa dielenskeho spracovania a prevedenia celkovo tyka. Kto skusal novu Vitaru asi potvrdi ze okrem papierovych dveri a cool looku zvonka je to zvnutra male auto a vonkajsie rozmery su vyplacane prave na ten dizajn. Cim Suzi az doteraz bodovali, boli spolahlive benzinove 1.6 motory. Toto je prec, nastupuju zda sa benzinove turba a dalsi vyrobca klasickych jednoduchych benzinov ide do kytek. Toto je podstatnejsia info nez dizajn a vety typu "dielenske spracovanie sa nam ZDA lepsie ako na Vitare".
 

 

a co prevodovky v Suzuki? preco sa nikde nepise, ze je s nimi problem? Hlavne zaradit spiatocku je umenie... a v servise ti povedia, ved to vsetci tak mame, najrv hodte jednitku a potom spiatocku a ak to nepojde tak sa trochu pohnite do predu a potom to uz pojde...
 

odpoved vidis tu v diskusii

prispievatelia riesia ci sa im auto paci alebo nie. koho by uz len zaujimal nejaky motor, prevodovka a to ako to auto funguje a sluzi?
 

 

Hej, manželka má Swifta, spiatočku je problém šupnúť na prvýkrát, vždy však zaberie vyradiť do neutrálu a znovu spiatočka. Jednotku som tam pchať nikdy neskúšal. Načo?
 

 

ty si iste stará štruktúra, chvalabohu, že tie atmosféry končia. S benzínovým turbom sa treba naučiť jazdiť, chce to len ľahkú nohu, vyzuj si kanady.
 

 

Čiže keď si vyzujem kanady, tak systém v aute pochopí, že po stlačení plynového pedálu som chcel pridať okamžite a nie až za pol sekundu, sekundu, keď sa zobudí turbo a pochopí môj zámer? Super. Len prečo sa mi to dialo, aj keď som tie kanady na nohách nemal? Prečo sa majitelia turbomotorov, hlavne turbodieslov boja za studena "odpichnúť" zo semaforov a brzdia premávku? Zatiaľ takéto problémy mať nepotrebujem a kým sa vyriešia, podľa chlapíkov od VAG budeme aj tak jazdiť väčšina na elektriku, lebo VAG sa ide orientovať na elektromobilotu a vraj nechce o diesloch, ktoré stvoril ani počuť :-) irony off
 

čo je

VAG?

nejaký vagón alebo batoh?
 

 

Volkswagen AG. Teda Volkswagen, akciová spoločnosť. Vitaj na auto.sme.sk
 

uff

myslel som si, že to budú nejakí nemeckí šmejdi :)))))
 

 

nooo, čo ti na to..... :-)
 

šmejdy čo sú spomínané

neberiem ani zadarmo
rovnako Japonci okrem snáď toyoty a nisanu, nestoja za fajku dymu
 

a pritom je to prozaické

stačí sadnúť do toho a vyskúšať, potom takéto bludy prestanú písať aj neveriace entity
 
Hodnoť

 

mozno bez tej chromovej masky by vyzeral lepsie.
 
Hodnoť

 

Vyzera vyborne.
 
Hodnoť

 

To su dva riadne kontrasty s-cross nieco ohavnejsie som uz davno nevidel a naopak ignis celkom simpaticke auticko.
 

má vysoké ťažisko

prehodíš ho ako Barkas :D
 
Hodnoť

Gril ako

z Volgy 21... Japoncom totálne v Suzuki kvapká na karbid....Fúúúúúj
 

< 1 2

Najčítanejšie na SME Auto