SME
Sobota, 28. november, 2020 | Meniny má HenrietaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Cez víkend úplne uzavrú značnú časť D1 (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

a nemohli by to uzavriet uz v piatok na obed? :-)
 

 

:D :D :D
 

O opat sprejazdnit

v oboch smeroch v pondelok o 14:00? To by bolo supeeeer
 

sa moc nesmej pri inteligencii

zamestnancov v NDS je aj to mozne
 
Hodnoť

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

Tak tak...

'clanok' ako moj clenok...;-)
 
Hodnoť

Bože, ako hlboko som klesla

v zájme zachovania plynulosti dopravy počas demolácie mosta
 
Hodnoť

v Cine ci Holandsku vymenia za vikend

V Cine dialnicny most vymenia za necely vikend, 43hodin... ale to oni maju 2x sirsi a vacsi, takze to sa neda porovnavat.. a riadia to tam neschopni komanci...

https://www.youtube.com/watch?...

U nas to vidim tak na 3/4 roka a potom pol roka kolaudacia
 

 

No, vsak rozsirenie cesty z Agatovej na Bory, v blizkosti podjazdu pod trat je rozkopane uz stvrty tyzden.
 
Hodnoť

V normalnom state by

najprv spravili druhy most. V nasom bananistane najpr zhodia fungujuci a rok budu lepit dalsi o 5 metrov sirsi.
 

to mas pravdu...

vsade vo svete sa najprv postavi vedla novy most a ked bude dokonceny sa zdemoluje stary... len tu v NDS je banda hlupakov
 

 

obcas treba aj porozmyslat. priorita je novy most alebo rozsirenie dialnice? ak most ok mali najskor stavat par rokov novy a potom zburat stary a rozsirovat dialnicu. mam vsak skaby dojem ze priorita je v tomto pripade rozsirovanie dialnice ktore kvoli staremu mostu nie je asi realne :-)
 

a kde vidis

dake prace na rozsireni dialnice? ... co BA potrebuje je dalsi most zo juznej strany petrzalky , most vedla stareho mosta, most zo strany devina a obchvat... potom sa situacia unormalni... a nebude treba ani rozsirovat dialnicu
 

preco

hovoris o ba a moste? most sa ide robit pri sc...
 

 

ake priority? prioritizovat by si mohol medzi stavbami, ktoru postavis skor a podobne. tu je cielom rozsirenie dialnice s dobudovanie MUK. most je neoddelitelnou sucastou MUK.
premavku na D1 to nijak extremne neovplyvni, horsie je to na ceste I/61. ta docasna obchadzka je riesena dost nestastne, t.j. boli daleko efektivnejsie varianty na stole. hlavne boli navrhy (variant 1 a 2) ktore riesili vjazd a aj vyjazd z D1 na existujucom odpocivadle medzi MUK Blatne a MUK SC. toto keby sa spravilo, premavka by bola daleko plynulejsia najma v poobednajsej spicke. Sencu by sa citelne ulavilo, neboli by dlhe zapchy pred seneckym exitom. namiesto toho sa ale zvoli varianta 3, co je sucasny stav. samozrejme najhorsi z tychto troch. prve 2 by boli len o zanedbatelny zlomok drahsie. ale neporovnatelne bezpecnejsie. cudujem sa, ze pri tom exite na SC sa este nestala vaznejsia nehoda. ta je ale len otazkou casu. to by sa dalo tiez celkom efektivne poriesit - zburanim vstupneho kruhaca v SC a zopar dalsimi opatreniami, co by naozaj nestali vela a efekt by mali ohromny. nechce sa mi ale moc rozpisovat, treba googlit. vsetko je na nete.
 

mudro pises

s tym kruhacom na vstupe si to neviem moc predstavit, nakolko blokujuci tok je z dialnice smerom na Billu (cintorin ) tie priame sa az tak velmi neovplyvnuju. Co sa tyka predrazenia, mohli usetrit na tom debilnom exite ktory predlzili o 50 metrov a stoji za .... Uz ked sa tak snazili tak mal lbyt exit ako dalsie 2 (nateraz) odbacacie pruhy na senec namiesto toho tankodromu co tam vyrobili a nebol by problem s postavenim rozsireneho mosta.
Nepotrebueme dalsich 5 pruhov dialnice. To co treba doriesit su vjazdy do tej dediny na Dunaji, to je dovod rannych kolon ( teda ak sa nevykoti kamion s kinderkami ) zapchu nesposobuje normalne uzka dialnica, ale semafory a blbo riesene krizovatky blizko zjazdov z dialnice. Napriklad casovanie semaforov Patronka alebo Ivanka pri Dunaji ( pri metre) pri zhustenej premavke by malo byt to casovanie aspon na minutu a nie na 30 sec a hned by preslo 3x viac aut. krizovatka pri Lakeside. Jeden pruh rovno a druhy odbocovaci hoc rovno ide 100 aut a odbocuju 2. Pritom by stacilo upravit jeden ostrovcek a 2 pruhy by mohli ist az po Bajkalsku ( pri troche snahy po Trnavske ) .
Najviac ma stve ze banda debilnych smerakov nepovolila odbacanie doprava na cervenu ( znamenala by STOP ) . Dementi povedali ze u nas krizovatky niesu stavane na odbocovanie vpravo . sic.
 

myslim

ze situaciu v na vjazde do senca by poriesili dva pruhy v kazdom smere a dvojprudovy kruhovy objazd, to by tam zlepsilo priepustnost.
 

 

Praveze ta obchadza je nakoniec celkom vpohode. Na semafore som stal len 1x a to prvy den, potom prestavili semafor a ide to bez problemov.
 

 

no tamten vyssie si to predstavoval tak ze najskor postavia novy most s muk a potom zburaju stary a zacnu rozsirovat dialnicu. i tak by se zrejme dalo ale obavam sa ze by to oddialilo rozsirenie dialnice a rozsirenie je asi vyssej priority ako postavenie noveho mosta a vybudovanie muk. navyse tam vstupuju do hry aj nove pozemky v pripade stavby mosta na inom mieste
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto