SME
Piatok, 4. december, 2020 | Meniny má Barbora, BarbaraKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Audi kvôli emisnej kauze škrtá náklady, príde o vlastné platformy (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

Zase logika novodobeho manazmentu... treba setrit, aby zisky zostali rovnake.
Postavit A4 a vyssie na MQB... du blejt, velebnosti.
 

 

Tvrdenie, ze Audi je len prezleceny Volkswagen nabera uplne novy rozmer :)
 

 

No to naozaj bude humus. Ale nizsie v clanku ma potesili:

"Väčšie modely A6 a A7 by zas mohli byť postavené na skrátenej verzii platformy MSB od Porsche, ktorú v súčasnosti nájdeme v modeli Panamera. To by popri tradičnom pohone všetkých kolies mohlo priniesť aj pre Audi netypický pohon zadnej nápravy."

Pohon zadnej napravy!
To by sa Audi uz konecne stalo plnohodnotnou premiovkou, ako vsetky ostatne :) Predsa len predohraby v A6 a A8 boli trochu trapas. A ak clovek nechce/nepotrebuje stvorkolku, tak nemal na vyber.
 
Hodnoť

 

A nemoze to byt kvoli tomu ze audi z velkej trojky sa zasekla pred piatimi rokmi a BMW lus specialne mercedes je daleko pred nimi, a ten kto ma prachy uz velmi o audi neuvazuje?
 

 

Staci pozriet predajnost. Audi sa z tohto pohladu nezaseklo. Na zaklade coho tvrdite ze sa zaseklo? Zasekne sa az po strate svojich podvozkov. Koniec pozdlzneho ulozenia motorov, tym padom A4 a pod. stratia Quattro (torsen resp. korunovy diferencial) a zacnu nasadzovat Quattro (haldex). Bude to mat dost vplyv, ale VW AG ako take o nic nepride. Vyvoj bude stale smerovany na A8, A7, Q7...tieto modely to neovplyvni.
 
Hodnoť

Už len zoptimalizovať slogany

Už len zoptimalizovať slogany :D
- vw: Das Problem
- awdi: Náskok vďaka softvéru
 


Najčítanejšie na SME Auto