SME
Piatok, 27. november, 2020 | Meniny má MilanKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Toyota Hilux v teste švédskeho časopisu: Hrozí jej prevrátenie (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

Boajeho ved pred publikovanim aspon F7 stlačte v tom worde, aspon zakladne chyby vam to vychyta
 
Hodnoť

4x4

myslim, ze tito svedi testovali aj 4x4 pohony a honda crv v tomto skoncila ako uplna katastrofa. sice je tam 4x4, ale funguje iba ako predokolka prave v situaciach, kde treba zadok...

https://www.youtube.com/watch?...
 

ja len toľko...

že nie je 4x4, ako 4x4... príklady nižšie...
https://www.youtube.com/watch?...
úplná sila: https://www.youtube.com/watch?...
alebo... https://www.youtube.com/watch?...
 
Hodnoť

Hm

Ale ved to je asi prirodzene, ze vozidla s vyssou svetlou vyskou, ci presnejsie vyssim taziskom, asi nebudu tak dobre sediet na ceste ako bezne auta. Aj ked teda Hillux z toho vysiel este horsie. Cital som recenziu na Ford Ranger, v ktorej doslova pisali ze auto pri beznej prevadzke plava hojda, ale ked sa zatazi do nakladneho priestoru - to je to na co je to auto stavane - tak je podstatne stabilnejsie.

Takze taketo auta treba brat s tym, ze nie su stavane na vozenie sa 40-kilovej pipky do Auparku, ale na nieco uplne ine. A podla toho aj s nimi jazdit.
 

 

Co tak si precitat clanok? To auto bolo zatazene 830 kilami. To uz je ina "pipka":)
 

 

To kazdy vie. Ale oni ich neporovnavali ako pises s beznymi autami, ale s konkurencnymi modelmi velmi podobnych parametrov.
Oni tiez maju vyssiu svetlu vysku i tazisko a obstali ovela lepsie ako hilux. Otazka je, preco?
 

kua chuapi!

sak to jasne! to prispevok japoncikov k boju proti terorizmu!!!
sak vsetcia vedia ze Hiluxy koncia ako nosice samopalov v rukach tych bradatych, tak sa japoncici rozhodli ze trochen zjemnia pruzenie aby sa to viac hojdalo a tym mali horsiu presnost ti za samopalom. plus ako bonus ked budu unikat pred raketami a vyhybat sa vrtulikovej palbe, proste daju budu (Svedi by povedali ich 'på taket' :)))...a vetcia vedia ze europania nebudu rezat s Hiluxami zakruty, to by uz koho napadlo ;)
 

za to

"trochen" by som zabijal. Teraz si este investigativna antiteroristicka a antiextremisticka uderka najde, ze som pred chvilou pozeral video - rozhovor s vargom vikernesom. Takze je vsetko jasne: pozeral som vikernesa, pozeral som hilux, co nie je bezne auto, zabijal by som za "trochen", takze je to jasne.
 

 

Tu fyzika nepusti. Asi je hilux prilis uzky a ma prilis vysoko tazisko. Ziadne auto nieje dokonale, vzdy je co zlepsovat.
 
Hodnoť

To urobili naschvál

ako súčasť boja proti islamskému štátu. Džihádista namonuje raketomet a keď v boji prudko zatočí, bum, prevráti sa.
 
Hodnoť

Keby sa 97-mom neboli s...li

s tým mercedesom, nemuseli nám teraz do šoférovania kafrať všelijakí asistenti a stabilizátori.
 
Hodnoť

 

ešte stále ich dodávajú džihádistom ?
 
Hodnoť

losi test s pickupom

je teda pekna ftakovina. pickup je offroad, ma preto extremne vysoko tazisko. ak je nalozeny takmer na maximum, tak je rozdiel ci ma nalozene ocelove platne na dne korby alebo paletu tehal - tehly mu mozu zvysit tazisko o takych 30 cm. terenny vysoky profil pneu (vid obr., tam sa javia takmer urcite podhustene a ako pravdepodobna pricina nestability. ja ked veziem na pickupe naklad nad cca 700 kg, tak dofukam kolesa na/nad maximum) - to su fyzikalne reality, ktore neoklame ani dvadsat asistentov. pickup je auto, ktore prevezie tonu nakladu cez najtazsi teren. kedysi to dokazala iba vetrieska. tak nech ten macher vyskusa losi test s V3S.

cela medializacia aj losi test mi pripada ako platena reklama konkurencie.
 

 

ale ten pickup jazdi okrem terenu aj na cestach, takze losi test blbost nie je. hlavne ked ho konkurencia s podobnymi autami zvlada.
 

 

Vsetky ostatne testovane konkurencne pickupy to zvladli obstojne! Na rozdiel do Hiluxu. Viac nie je co dodat. Z bezpecnostneho pohladu je v prípade nudzovemu manevru Hilux nebezpecny ako pre posadku tak pre okolie. Je to proste fail. To netreba obhajovat. Dalsia generacia Hiluxu to urcite zvladne lepsie. Podobne to nedavno nezvladal ani Jeep. Samozrejme to nevylucuje ine urcite pozitivne vlastnosti Hiluxu. V losom teste tentokrat neobstal.
 

tie ostatne

pickupy nie pre hilux konkurencia...
 

zopakujem:losi test s nalozenym pickupom

je nezmysel. kto s takmer plnym pickupom jazdi tak, ako sa pokusal ten "expert" aj v realnej premavke, tak je horuci kandidat na darwinovu cenu. fyzika sa oklamat neda, normalny clovek to neurobi. mam pickupy dva (ziaden nie je hilux). mam patrocny a dvojrocny, ten novsi je v najvyssej vybave vratane tolkych asistentov, ze ani nemam prehlad, co tam mam. ked som kupoval ten druhy, chcel som hilux, ale nevedeli ho dodat, pretoze vstupila v platnost nejaka .ebnuta eu direktiva o povinnosti asistenta, ktoreho tu testoval ten predajny - "expert". som priam presvedceny, ze ide o manipulaciu, a ze ide o medialnu formu konkurencneho boja. velmi, velmi tusim, ze v pozadi su mizerne vysledky predaja jedineho pickupu, ktory by som nikdy nekupil - vw amarok. to nie je pracovne auto, amarok je prostriedok na nafukovanie splasnuteho ega. hilux nemam, ale ked budem menit, najskor to bude on. ked som pickup kupoval, presiel som si skusobne jazdy s nissan navarrou, isuzu d-max, mitsubishi L200, ford ranger a mahindra. uz pat rokov pickupmi denne jazdim po dialniciach, okreskach aj v terene, z ktoreho by tomu "expertovi" zovrelo zadok. viem co to jazda s pickupom je.

samotny test - chcem vidiet jednotnu metodiku a poctive porovnanie aut tejto triedy. zopakujem - tie kolesa boli podhustene, v ziadnej situacii nemoze auto jazdit na rame diskov. ten losi saso je evidentne podplateny manipulator.
 

 

Kazdy podla chuti. Nic to vsak nemeni na tom ze tento manever Hilux vo videu nezvladol. Moze to byt aj saso, resp. pre konspiratorov podplateny zaskodnik. Pre mna je to info, ze napr. na diaľnici takyto neocakavany prudky manever da Hiluxu zabrat a je potencialne nebezpecny pre ostatnych. A to ten test robil pri velmi beznej rychlosti. Pre mna zamna aj keby to bola tesla, vw. Ci smart. Pozrel som aj starsie videa toho sasa a detto grand cheeroke to nezvladal. Zavolali dokonca ofiko ludi z jeepu nech sa pozru ci to je problem len konkretneho kusu. Lamali si hlavicku a...nic. Auta by dnes maii splnat isty bezpecnostny standard ci to je pickup ci supersport. A teda nikomu nie je branene urobit svoj test hiluxa a dokazat opak a ze dotycny je fakt saso. Mozno to potom prestane robit :)
 

 

since_lllloloollo ma pravdu. Je to dane konstrukciou a fyzikou. Rozdiel medzi Hiluxom a konkurenciou je ten, ze Toyota-cky body on frame je pevny a auto sa nekruti, aj ked co robis. Preto dokazal zvladnut aj ten ujety test Top Gearu. Takze ak rozhojdas losim testom tak pevne auto, tak je jasne, ze sa bude spravat presne ako na videu. By ma prekvapilo, ak by sa spravalo inak.

Len pre pobavenie uvadzam prispevok z diskusie u testu Hiluxu na auto.cz -

Hilux vs Amarok
Ja jsem kdysi mel tu moznost zucastnit se predstaveni tohoto noveho Hiluxu. Toyota tam mela i nekolik aut jinych znacek vcetne Amaroka. Pamatuji si, jak jsme s autem prejizdeli jakesi muldy, kdy dochazelo k celkem velkemu krizeni naprav a s kolegou jsme na nich zastavili v pomerne silenych polohach - vzdy jedno kolo ve vzduchu (on Hilux ja Amarok). Zkusenejsi kolega tenkrat povida, jdeme se podivat, ktere z tech dvou aut to mysli vazne a jal se otvirat dvere. Ja na nej koukal jak na blazna, o co mu jde. Zacal s hiluxem a vsechny dvere otevrel bez problemu. Jak ale doslo na zadni dvere Amaroku, tak mi to bylo jasne - zkousel krouceni karoserie. No a ta se u Amaroku kroutila tak, ze jedny dvere jsme neotevreli vubec a druhe s velkou namahou. Na rovince pak zase nebyl nejmensi problem. Takze nekdy engineeri z Wolfsburgu udelali chybu. Na druhou stranu, do takovehle situace se asi dostane jeden z tisice Amaroku, takze to tak nejak nevadi.

http://www.auto.cz/test-toyota...
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto